Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Dere med langt stritt hår

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-12, 19:32   #21
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere med langt stritt hår

Dette er en smultring!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg hair-dounut-e1308701210565.jpg (13,5 KB, 2 visninger)
iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-12, 19:34   #22
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere med langt stritt hår

Og slik kan du sette opp håret med en smultring Litt stor den frisyren der da men..

Vedlagte bilder
Filtype: jpg hair-donut-updo.jpg (50,4 KB, 3 visninger)
iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-12, 19:36   #23
Dansma
Superduperaktiv
 
Dansma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 769
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Sv: Dere med langt stritt hår

Men det vil ja ta eeeeeevigheter å få håret slik...

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-12, 19:37   #24
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere med langt stritt hår

Nei, ikke med en smultring. Det er kjempelett. Til og med jeg greide å få til en fin frisyre på storesøster med en slik. Skal se om jeg finner bilde....

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-12, 19:55   #25
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere med langt stritt hår

Denne tok meg noen minutter å lage.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 381269_10151189613480751_1499401764_n.jpg (16,0 KB, 60 visninger)
iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-12, 21:00   #26
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere med langt stritt hår

Jeg vil ha smultring!

Og dessuten savner jeg Topsy-Tail'en min.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 20:04   #27
lillemy01
Erfaren
 
lillemy01 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 800
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Sv: Dere med langt stritt hår

Varmruller!!! Jeg bruker mine mange ganger i uken og elsker dem. Helt fantastiske til å gi volum anbefales tuperer litt i roten med hårspray og setter i rullene fanrastisk!

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 21:42   #28
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.899
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere med langt stritt hår

Opprinnelig lagt inn av lillemy01, her.

Varmruller!!! Jeg bruker mine mange ganger i uken og elsker dem. Helt fantastiske til å gi volum anbefales tuperer litt i roten med hårspray og setter i rullene fanrastisk!

Virkelig? Er ikke det veldig mye arbeid?

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 21:50   #29
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere med langt stritt hår

Jeg gjør ingenting med deg, jeg. Vasker og lufttørker.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 22:31   #30
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dere med langt stritt hår

Saltvansspray er det eneste som duger på håret mitt. Hvis jeg fordeler den godt i håret før jeg føner synes jeg det holder ganske mange timer.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 22:35   #31
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere med langt stritt hår

Åh. Langt glatt hår er det fiiiineste!
Bare sørg for at det ikke er pistrete, men alltid klipt pent og rett. Heldig du!

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 22:37   #32
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere med langt stritt hår

Håret mitt liker den nyinnkjøpte Aussie shampoo og balsam for long swishy hair.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 10:33   #33
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.339
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Dere med langt stritt hår

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Håret mitt liker den nyinnkjøpte Aussie shampoo og balsam for long swishy hair.

Er det dagligvareshampoo eller frisørshampoo?

Jeg gjør som regel aldri noe med håret, det bare henger rett ned. Skal jeg noe spesielt har jeg i litt saltvannspray, og en sjelden gang våger jeg til med en smultring.

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 11:10   #34
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere med langt stritt hår

Litt varme på håret når det tørker gjør virkelig underverker. Mitt beste tips er å investere i en GOD føner, da blir det tørt på null komma svisj. Trenger ikke bruke børste en gang.

Også bruke gode produkter som er varmebeskyttende.

Smultring er genialt. Jeg hadde det i går, og klipset på en "hårsløyfe" på den ene siden. Kjapt og fint!

En slik:



Ellers finner jeg mye inspirasjon til enkle hverdagsfrisyrer på Pinterest.

Enhjørning: Glitter har topsy-tail nå!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 13:28   #35
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere med langt stritt hår

Opprinnelig lagt inn av Unicorn, her.

Er det dagligvareshampoo eller frisørshampoo?

Jeg gjør som regel aldri noe med håret, det bare henger rett ned. Skal jeg noe spesielt har jeg i litt saltvannspray, og en sjelden gang våger jeg til med en smultring.

De har den på Boots apotek.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012

Sist redigert av kokosbolle : 10-09-12 kl 13:29. Årsak: Endret bilde
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 13:28   #36
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere med langt stritt hår

Jesus christ, for noen digre bilder.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 14:49   #37
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.899
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere med langt stritt hår

Takk for masse gode tips! Saltvannsspray og smutring er på handelista. Denne smultringen, hvordan gjør man det?

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 17:33   #38
lillemy01
Erfaren
 
lillemy01 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 800
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Sv: Dere med langt stritt hår

Opprinnelig lagt inn av Frk_Fryd, her.

Virkelig? Er ikke det veldig mye arbeid?

Jeg varmer det opp mens jeg drikker kaffe så putter jeg i rullene det tar ca 5minutter med trening. Så sminker jeg meg og gjør alt klart 40 min senere fantastisk sexy hår!! Buste det litt til med fingrene på med hårspray og vips ferdig

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 19:33   #39
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere med langt stritt hår

Opprinnelig lagt inn av Frk_Fryd, her.

Takk for masse gode tips! Saltvannsspray og smutring er på handelista. Denne smultringen, hvordan gjør man det?

Det er flere måter å gjøre det på, men dette er den enkleste:



Altså sett håret opp i hestehale. Tre på smultringen helt inn til strikken. Fordel håret rundt, og sett en ny strikk rundt smultringen. Fest resten av håret litt tilfeldig rundt, med hårnåler. Voila.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 13:08   #40
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.899
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere med langt stritt hår

Salt: Ja, det skal til og med jeg få til!
Lillemy: Kanskje litt styr hver dag, men definitivt noe som skal på årets ønskeliste til jul!

Saltvannspray er innkjøpt men ikke prøvd ennå. Er i gang.

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no