Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Kan du litt fransk?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-08, 15:58   #1
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Kan du litt fransk?

En har fått et brev fra fadderbarnet sitt og da står det en setning noe ala dette på fransk: Je nous rennevue a trauers ette paule pour nature choix, je suis tres content.

Kan noen oversette?

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 16:05   #2
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du litt fransk?

La meg se. Har ikke hatt fransk på noen år, men dette er morsomt.
Hun er fornøyd med ett eller annet. Det er et par ufranske ord inni der, tror jeg. Ette paule?
Jeg har rennevue oss på [ett eller annet sted] som et naturlig valg, jeg er svært fornøyd?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 19:05   #3
Melonina
Fullverdig medlem
 
Melonina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 59
Melonina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kan du litt fransk?

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

...en setning noe ala dette på fransk: Je nous rennevue a trauers ette paule pour nature choix, je suis tres content.

Kan det ha stått noe ala dette?
Je vous renvie la lettre de Paule et pour votre choix, je suis très content.

Det du skrev over gir nemlig ingen mening for noen av ordene er tydligvis ikke riktig skrevet...

Setningen jeg skrev betyr oversatt til norsk:
Jeg vidresender brevet fra Paul(e) og er veldig glad for deres valg.

Melonina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 19:57   #4
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du litt fransk?

Jeg får heller ikke mening i dette.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 22:48   #5
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan du litt fransk?

Skal høre med hun som har fått brevet. Kanskje det er litt feilstaving. Men takk for svarene

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no