Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Neglelakk på tregulv

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-07, 11:52   #1
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Sint!

Neglelakk på tregulv

Snuppa har sølt neglelakk på kjøkkengulvet i dag tidlig. Hun satt ikke pent i sofaen og så på tv, slik jeg trodde.

Det er et lakket tregulv på kjøkenet. Noen som har gode tips for å få det bort enklest mulig?

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 12:17   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Neglelakk på tregulv

Neglelakkfjerner??
Har det trukket farge inn i treverket?

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 12:41   #3
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Neglelakk på tregulv

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Neglelakkfjerner??
Har det trukket farge inn i treverket?

Jeg tror ikke det, siden det er lakk på gulvet. Tenkte jeg skulle prøve å skrape det av og evt. bruke neglelakkfjerner om det er noe igjen.
Ufff, ikke dette jeg hadde tenkt å bruke søndagen på.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 15:08   #4
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Neglelakk på tregulv

Det samme skjedde meg, bare at det var jeg som sølte på det nye gulvet til mamma Jeg hadde jo selvsagt fått beskjed om å ikke lakke neglene rett på gulvet, men jeg hadde jo overhode ingen planer om å søle
Jeg ble akutt desperat og tok det bort med negelakkfjerner. Mamma hadde også sagt at det kunne man ikke gjøre fordi det ville ta lakken i gulvet, men som sagt, jeg var desperat.
Heldigvis gikk bare negelakken bort og la ingen stygge merker igjen.

Kan nok ikke garantere at dette går like bra hos deg, det kommer vel kanskje ann på hvor mye som er sølt også. Jeg må vel legge til at negelakken ikke rakk å tørke før jeg tok den opp.

Lykke til!

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no