Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Vattert turbukse til godt voksen (ikke med alpintsleng i beina...)

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-21, 09:37   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vattert turbukse til godt voksen (ikke med alpintsleng i beina...)

Mamma trenger ei vattert turbukse av litt ordentlig kvalitet. Mine første søk på nett tyder på at "alt" av vatterte bukser er med gigantsleng i beina, for å få plass til slalomsko. Noen av de kan justeres med borrelås nede, men de er jo ofte forsterket med ganske sånn tykt gummifelt, som jeg vet av erfaring er "tungt" å stramme inn bare med borrelås. Når borrelåsen blir dårlig, så går det ikke lengre.

Noen tips til vattert bukse til tur som ikke er til alpint?

PS Tror langrennsbukser blir for "tight fit". Hun vil nok ha den som ei vanlig bukse.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-21, 09:48   #2
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vattert turbukse til godt voksen (ikke med alpintsleng i beina...)

Er det ingen av Bergansmodellene som kunne gå? Usikker på om de er vatterte, men skikkelig gode solide bukser

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-21, 09:57   #3
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.546
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vattert turbukse til godt voksen (ikke med alpintsleng i beina...)

Jeg har fra Jotunheim på Sport1. Den er smal og veldig god. Koster 800-900 kroner, den er i kampanjeavisen til Sport1 denne uka, så jeg.
Vattert vinterbukse.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-21, 12:59   #4
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vattert turbukse til godt voksen (ikke med alpintsleng i beina...)

Jeg har Helly Hansen Legendary junior pant. Den er rett i bena og veldig fin på. Og finned i mange farger! Ganske stor i størrelsen, jeg tror min er 14 år.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no