Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Hva vil du stemme i en potensiell ny folkeavstemning om EU
Stemte NEI, vil endre til JA nå 11 9,82%
Stemte JA, vil endre til NEI nå 3 2,68%
Stemte JA, vil fortsatt stemme JA 40 35,71%
Stemte NEI, vil fortsatt stemme NEI 26 23,21%
Stemte ikke, vil stemme JA nå 19 16,96%
Stemte ikke, vil stemme NEI nå 10 8,93%
Du har jo glemt det viktigste, så det er umulig å svare 3 2,68%
Deltakere: 112. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-22, 10:07   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Det er snart 30 år siden forrige folkeavstemning om EU, og gitt at du stemte da, vil du stemme det samme nå?

Stemte man blankt sist gjelder det som å ikke ha stemt i denne pollen.

Argumenter gjerne for hvorfor du vil/ikke vil inn i EU, og hvorfor du evt. har endret syn.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 28-03-22 kl 10:21.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-22, 10:09   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Ja.
(Jeg ville stemt det samme nå som da. Og jeg stemte ja da.)

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-22, 10:13   #3
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Jeg var veldig usikker sist, og stemte faktisk blankt. Denne gangen hadde jeg stemt ja.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-22, 10:15   #4
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.731
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Jeg hadde ikke stemmerett sist, men lobbet for nei-bevegelsen. Jeg ville stemt nei igjen.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-22, 10:18   #5
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Stemte ja, men ville stemt nei nå. Jeg vil ogs ha Norge ut av EØS.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-22, 10:19   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Kan dere ikke skrive litt om hvorfor, da blir det en mer interessant tråd.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-22, 10:24   #7
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.712
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Ja.
(Jeg ville stemt det samme nå som da. Og jeg stemte ja da.)

Samme her.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-22, 10:39   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Jeg stemte nei sist, og ville stemt ja i dag. For å være ærlig husker jeg ikke helt hvorfor jeg stemte nei, men siden jeg alltid har vært til venstre politisk er det jo der det har ligget. Det var vel også et slags "trygghetsvalg", man vet hva man har, men ikke hva man får.

Opp igjennom åra har jeg satt pris på at vi er medlem av EØS, og er ikke lenger fremmed for et fullt EU-medlemskap heller. Det er langt i fra alt EU gjør jeg er enig i, men syns påvirkning innenfra kan være greit å ha. Jeg syns det er interessant at EU utgjør en større sikkerhetspolitisk greie nå enn før, og ikke bare en økonomisk størrelse. Det er kanskje et resultat av et ustabilt USA. Når det er sagt har jeg bikket over på JA-siden før det ble et argument, altså.

Samtidig skal jeg være ærlig på at dette er ikke den politiske saken jeg har viet mest oppmerksomhet, så jeg hører gjerne flere argumenter både for og i mot.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-22, 10:46   #9
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.545
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Jeg hadde ikke stemmerett sist (jeg var vel rundt konformasjonsalder) og de er nok ikke den saken jeg har viet mest oppmerksomhet på å lande en mening om de siste årene heller, men jeg heller mot å være enig med dine argumenter.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-22, 10:58   #10
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Jeg var ung, politisk rød uten å være veldig politisk opplyst eller engasjert, men hadde fått med meg at man skulle stemme nei. Så studerte jeg statsvitenskap og det jeg lærte der fikk meg til å tenke at nei kanskje ikke var riktig likevel. Så ble det en blank stemme.

I dag er argumentene mine for mye av det samme som Tallulah sine. Verden er liten, vi må samarbeide. Nasjonalisme er skremmende, samtidig mener jeg at Norge som land får mer ut av å være med enn utenfor.

Jeg er vel litt globalist og tror samarbeid og færre grenser mellom land og mennesker er bra.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-22, 11:02   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Ved forrige EU-valg var jo EU mer en "riklandsklubb" enn det det er i dag også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-22, 11:26   #12
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Jeg er fortsatt litt usikker, men vi gjør jo uansett alt som EU gjør via EØS avtalen, så da tenker jeg at vi liksågodt kan sitte rundt bordet og være mer delaktig i avgjørelsene.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-22, 11:28   #13
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Jeg stemte Ja sist og ville stemt Ja igjen. Jeg kan ikke forstå at det er fornuftig å stå utenfor rett og slett, og det forstod jeg ikke sist heller. I årene som har gått, har vi jo da blitt et slags "delmedlem" uansett, vi kan like gjerne bli fullt med.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-22, 11:34   #14
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.607
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Utrolig vanskelig å svare på . Jeg var aktiv på Nei-siden. Ung Auf-er med en far som var leder i fylkets Bondelag. Tvilen har nok vært større idag,men jeg kjenner på at jeg må ha med meg en hel sånn debatt før jeg ev lander. Jeg er skeptisk og tror vi fremover vil få se at det blir vanskeligere. Det er lett å samarbeide i fredstid og oppadgående spiral. Når idyllen slår sprekker så gir det så god grobunn for alskens eksplosive og farlige krefter. Et sterkere EU og enda mer oss mot resten er ikke nødvendigvis stabiliserende i verden det heller. Men Norges rolle i dette er vanskelig å ta stilling til nå.

vixen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-03-22, 11:44   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.976
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Jeg stemte JA i 94 og mener fremdeles at det er best om vi er EU-medlem.

Jeg mener at vi må forholde oss til reglene som settes i EU i så stor grad uansett at jeg finner det mest fornuftig hvis vi fikk være med å utforme reglene også.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-22, 11:53   #16
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.888
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg stemte JA i 94 og mener fremdeles at det er best om vi er EU-medlem.

Jeg mener at vi må forholde oss til reglene som settes i EU i så stor grad uansett at jeg finner det mest fornuftig hvis vi fikk være med å utforme reglene også.

Akkurat dette

Stemte ja i 94 og ville stemt ja på ny.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-22, 12:10   #17
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Ja da, ja nå. Jeg tror EU vil være helt sentrale i å løse klimautfordringene, fordi løsningene krever så tett og omfattende samarbeid på for eksempel regulering. Jeg tror generelt på tett, tett samarbeid, og mener også at det helt bestemt er fredsbevarende. Fri flyt at arbeidskraft og kapital har vært helt vesentlig for velferdssamfunnet vårt, men om vi også skal kunne være med på å løse de utfordringene denne flyten gir (for eksempel på arbeidslivssiden), bør vi komme på innsiden og kunne påvirke mer.

I could go on.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-22, 12:11   #18
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Ville stemt nei. Hadde ikke stemmerett sist men var aktivt engasjert.
Landbruket i eu er en svært trist historie jeg ikke vil ha til Norge.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-22, 12:19   #19
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Syns argumentene om landbruk har mye for seg, Floksa. Jeg husker jeg savnet det sist, at noen fra nei- eller ja-siden kunne si at "ja, akkurat det du sier der er en ulempe. Jeg syns fordelene totalt sett er større, men du har rett i at akkurat X er en nedside ved mitt standpunkt".

Lurer på hvor mye vi kunnet fått til gjennom avtaleverk, på landbrukssiden. I en ideell verden, så hadde vi klart å påvirke EU positivt, men det skal vel mye til. Bare grisefarmene i Danmark..

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-22, 12:25   #20
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Jeg vil gjerne beskytte vår matproduksjon, matsikkerhet og minimal bruk av antibiotika. Men hva konsekvenser og forskjeller er på EU og EØS i dag, jeg har ikke peiling. Tok samme t-bane til byen som Johan J Jakobsen valgdagen 1994, lurte på hvor spent han var for dagen. Jeg stemte nei og følte det var et begrunnet valg den gang, nylig russ med samfunnsfag hvor EU hadde vært sentralt. Sammen med glasnost og perestrojka.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no