Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Veier ytringsfrihet OVERALT tyngre enn barns rettigheter til trygg oppvekst?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-22, 14:21   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.360
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veier ytringsfrihet OVERALT tyngre enn barns rettigheter til trygg oppvekst?

SIAN har besluttet å brenne koraner på Tøyen torg på starten av Ramadan. I en avisartikkel sier de at datoen er helt tilfeldig, mens de på egen nettside kaller det hele "SIAN Ramadan kickoff på Tøyen torg" med den noe villedende teksten:

Sitat:

Oslo politikammer har besluttet at det skal brennes koraner på Tøyen senter denne dagen, og i omkringliggende områder inntil videre.
Politiet vil selv delta ved arrangementet på Tøyen.

Jeg orker ikke lenke til den helt jævlige rasistiske dritthjemmesiden deres.

Hva syns dere, er ytringsfriheten så viktig at den skal kunne gjennomføres absolutt overalt, når som helst og på tvers av andre rettigheter?

Er ikke ytringsfriheten bevart om de f.eks. brenner koranene sine foran Stortinget? Det gjør meg rasende at barn og unge skal være nødt til å møte dette i nærmiljøet sitt, og jeg sammenlikner det glatt med KuKluxKlan sin korsbrenning i hagen til borgerrettighetsforkjempere og andre de ville skremme. Og jeg kan ikke på noe som helst plan forstå at politi og myndigheter godkjenner det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-22, 14:36   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veier ytringsfrihet OVERALT tyngre enn barns rettigheter til trygg oppvekst?

Åh. Nå ble jeg sint!

Ikke bare fordi de mener at det er riktig å brenne koranen på Tøyen, men at de klarer å fremstille det som at politiet støtter at det gjøres.

Politiet støtter det ikke. De tillater at det skjer. Selv mener jeg at de ikke burde tillatt det heller, og det er kanskje akkurat det du forsøker å debattere?

Jeg ble så sint at jeg ikke helt henger med i svingene.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-22, 14:38   #3
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.329
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Veier ytringsfrihet OVERALT tyngre enn barns rettigheter til trygg oppvekst?

Dette synes jeg faktisk de burde latt være å tillate, men jeg klarer ikke å finne noen "paragrafer" å henge dette på, så da blir det vel bare synsing fra min side.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-22, 14:41   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.360
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veier ytringsfrihet OVERALT tyngre enn barns rettigheter til trygg oppvekst?

Jeg vet ikke helt om jeg prøver å debattere for jeg er så sint at jeg nok ikke kommer til å greie å ta i mot evt. motargumenter.

Jeg syns man kan tillate koranbrenning som en (idiotisk) ytring, men jeg syns ikke man trenger å få lov til det på inngangsdøra til der folk bor.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-22, 14:57   #5
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veier ytringsfrihet OVERALT tyngre enn barns rettigheter til trygg oppvekst?

Kan ikke Sian ta seg en pære. Jeg fikk akutt lyst til å brenne alle religiøse bøker i dag, etter enda et innlegg fra ei fanatisk kristen bekjent om at verden går til helvete på grunn av «homser og transer», men begrenset meg til å skrive et relativt saklig svar, vedlagt meme om at det jamme er rart jeg ikke er en feit catepillar, og slette henne som venn. Dama er koko, hun kan ikke endres og jeg blir bare pissed av å ha henne på vennelista.

Sian er ute etter å provosere, skape konflikt og lage helvete. Jeg blir av og til litt imot ytringsfriheten. Og nei, de trenger ikke spre dritten sin foran barn. Av og til er ytringsfrihet problematisk.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-22, 15:30   #6
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.708
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veier ytringsfrihet OVERALT tyngre enn barns rettigheter til trygg oppvekst?

Sian er så usmakelige at det burde ikke overraske. Dette er jo helt hinsides.

Ytringsfriheten kan være ubehagelig å ivareta, det er helt sikkert.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-22, 15:46   #7
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.276
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Veier ytringsfrihet OVERALT tyngre enn barns rettigheter til trygg oppvekst?

Motdemonstrasjon med masse illsinte mødre med brannslukningsapparat?

Jeg er forøvrig enig: usmakelig. Det er helt tydelig valgt sted for å treffe hardt og prøve å skape mest mulig konflikt. Det kunne politiet fint ha sagt nei til.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-03-22, 16:33   #8
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.506
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veier ytringsfrihet OVERALT tyngre enn barns rettigheter til trygg oppvekst?

Om det bør være lov?
Ja.
Det bør være lov å brenne hellige bøker også når det er ekstremt provoserende.

Også kan man lure på om ikke politiet burde sakt nei ifht sted og tid. Jeg trodde de ofte gjorde det. Men tydeligvis ikke denne gangen da.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-22, 17:04   #9
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veier ytringsfrihet OVERALT tyngre enn barns rettigheter til trygg oppvekst?

Jeg er absolutt for at det skal være lov å brenne bøker. Akkurat som det er lov til å tro på det som står i bøkene og ytre seg støtende mot folk på basis av hva man tror.

Jeg synes bare at akkurat som med feks filmer kan man ha «aldersgrenser» for ytringer, og at man kan bli fortalt «du kan ytre deg så mye du vil, men det skal skje her og ikke der.».

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-22, 17:31   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.360
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veier ytringsfrihet OVERALT tyngre enn barns rettigheter til trygg oppvekst?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Om det bør være lov?
Ja.
Det bør være lov å brenne hellige bøker også når det er ekstremt provoserende.

Også kan man lure på om ikke politiet burde sakt nei ifht sted og tid. Jeg trodde de ofte gjorde det. Men tydeligvis ikke denne gangen da.

Det jeg spør om er ikke om det bør være lov å brenne koraner.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-22, 09:50   #11
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.103
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veier ytringsfrihet OVERALT tyngre enn barns rettigheter til trygg oppvekst?

Jeg klarer ikke helt å forstå at ikke politiforskriftene og lov om ytringsfrihet og hva har du, ikke fint kan brukes slik at de får lov til å brenne hva faen de vil, de jævla drittfolka, men ikke hvor som helst. Man gjør jo det i andre sammenhenger: Folk har lov til å demonstrere, men det settes rammer for tid og sted.

De kan få en liten krok på Skillebekk eller no.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-22, 10:47   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.360
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veier ytringsfrihet OVERALT tyngre enn barns rettigheter til trygg oppvekst?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg klarer ikke helt å forstå at ikke politiforskriftene og lov om ytringsfrihet og hva har du, ikke fint kan brukes slik at de får lov til å brenne hva faen de vil, de jævla drittfolka, men ikke hvor som helst. Man gjør jo det i andre sammenhenger: Folk har lov til å demonstrere, men det settes rammer for tid og sted.

De kan få en liten krok på Skillebekk eller no.

Ja, det er det jeg ikke skjønner heller. Og det gjør eg så rasende. Og enda mer, at ikke Politiet går ut og motstrider påstanden til SIAN. For mennesker som kommer fra regimer der politiet har en mer uheldig sammenblanding av interesser enn her så er det jo ikke utenkelig å tro på denne påstanden, noe som igjen øker avstanden mellom politi og marginaliserte grupper.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-22, 10:52   #13
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.522
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veier ytringsfrihet OVERALT tyngre enn barns rettigheter til trygg oppvekst?

De har jo tidligere blitt flyttet til Kontraskjæret, bortgjemt der. Det er ufattelig for meg at det ikke gjøres nå.

Hvilken dato er det?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-22, 11:02   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.360
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veier ytringsfrihet OVERALT tyngre enn barns rettigheter til trygg oppvekst?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

De har jo tidligere blitt flyttet til Kontraskjæret, bortgjemt der. Det er ufattelig for meg at det ikke gjøres nå.

Hvilken dato er det?

Førstkommende lørdag. Bydelsadminstrasjonen arrangerer gatefest som motreaksjon litt lenger bort. Jeg vurderer å dra.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-22, 15:04   #15
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.522
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veier ytringsfrihet OVERALT tyngre enn barns rettigheter til trygg oppvekst?

Altså i morgen? Æsj. Da kan jeg ikke sjanse på det, hadde det vært om en uke hadde jeg hatt mer immunforsvar.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-22, 15:05   #16
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.160
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Veier ytringsfrihet OVERALT tyngre enn barns rettigheter til trygg oppvekst?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Førstkommende lørdag. Bydelsadminstrasjonen arrangerer gatefest som motreaksjon litt lenger bort. Jeg vurderer å dra.

Jeg drar dit. Det er mine elever og mine foresatte som bor i nærområdet.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-22, 15:11   #17
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.633
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Veier ytringsfrihet OVERALT tyngre enn barns rettigheter til trygg oppvekst?

Men - brenning av bøker, er det, mtp forurensninc lov å fyre opp bål i sentrumssoner?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-22, 15:39   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.360
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veier ytringsfrihet OVERALT tyngre enn barns rettigheter til trygg oppvekst?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Men - brenning av bøker, er det, mtp forurensninc lov å fyre opp bål i sentrumssoner?

Heh, du kan så si. De de gjorde det samme foran Rådhuset og en vekter anså det som uforsvarlig og gikk inn for å slokke angrep de ham. Og mener at de var de som ble angrepet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-22, 15:47   #19
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.802
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Veier ytringsfrihet OVERALT tyngre enn barns rettigheter til trygg oppvekst?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Men - brenning av bøker, er det, mtp forurensninc lov å fyre opp bål i sentrumssoner?

Blir vel ikke allverdens forurensning av å brenne papir, jeg tenker at brannfare er et større problem, blir jo en del glør som fyker rundt om det er litt vind. Varsle brannvesenet kanskje, brannstasjon er vel rett rundt hjørnet, så komme brannbilen og slokker bokbålet

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-22, 15:58   #20
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veier ytringsfrihet OVERALT tyngre enn barns rettigheter til trygg oppvekst?

Men altså. Idiotene kjøper en haug med Koranen og så brenner de dem?! Antar at inntektene for salget av disse bøkene da går til dem som de egentlig hater så intenst. Sjikkelig logisk ass.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no