Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Synes du Johnny Depp- og Amber Heard-saken er viktig?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-22, 14:40   #1
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.480
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes du Johnny Depp- og Amber Heard-saken er viktig?

Jeg har ikke fulgt såååå nøye med, men jeg ser det er en del som snakker om at saken er viktig i forhold til at den viser at også mektige, rike, berømte menn kan bli/være mishandlet (da jeg leste det, tenkte jeg at jeg måtte lese mer om det: Jeg trodde bare de var to gærne folk, og ikke at den ene mishandlet den andre)

Men spørsmålene er da:
Har du oversikt over saken?
Hva er ditt inntrykk av den?
Synes du den er viktig?
Hvorfor / hvorfor ikke?

(mine svar: Nei, har ikke oversikt. Hadde inntrykk av at det var to tullinger. Syntes ikke den var viktig, men hvis det er en sak om at en mann er mishandlet, så er jeg enig i at den er viktig)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-22, 14:45   #2
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.531
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du Johnny Depp og Amber Heard saken er viktig?

null oversikt. Ser av det du skriver at det kan være viktig, men jeg leser minimalt med sånn kjendis-opplegg så jeg har ikke oversikt. Opplys meg gjerne dersom det er viktig

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-22, 15:07   #3
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du Johnny Depp og Amber Heard saken er viktig?

Jeg har brukt Covid-sabbaten min til å følge med på saken. Jeg må innrømme at mye av grunnen er at Johnny Depp er en svært underholdende mann på tiltalebenken. Men. Lydopptaket der Amber Heard gjør narr av ham og samtidig innrømmer at hun har slått ham («hit, not punch!») og hvor hun sier «prøv å fortell verden at du, Johnny Depp, en mann, er offer for mishandling, og se hvor mange som kommer til å tro deg eller ta din side!», fikk det til å gå kaldt nedover ryggen min. Akkurat sånn snakker overgripere og mishandlere. Akkurat sånn.

Så mens jeg humrer over svarene Johnny gir på håpløse spørsmål fra Ambers advokater, så ser jeg viktigheten i at han står fram. Menn kan være ofre. Kvinner kan være mishandlere. Amber Heard framstår som en type kvinne som ødelegger for veldig mange av oss andre.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-22, 15:13   #4
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du Johnny Depp og Amber Heard saken er viktig?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg har brukt Covid-sabbaten min til å følge med på saken. Jeg må innrømme at mye av grunnen er at Johnny Depp er en svært underholdende mann på tiltalebenken. Men. Lydopptaket der Amber Heard gjør narr av ham og samtidig innrømmer at hun har slått ham («hit, not punch!») og hvor hun sier «prøv å fortell verden at du, Johnny Depp, en mann, er offer for mishandling, og se hvor mange som kommer til å tro deg eller ta din side!», fikk det til å gå kaldt nedover ryggen min. Akkurat sånn snakker overgripere og mishandlere. Akkurat sånn.

Så mens jeg humrer over svarene Johnny gir på håpløse spørsmål fra Ambers advokater, så ser jeg viktigheten i at han står fram. Menn kan være ofre. Kvinner kan være mishandlere. Amber Heard framstår som en type kvinne som ødelegger for veldig mange av oss andre.

Dette. Det er faktisk viktig å sette lys på at også damer slår menn. Og etter å ha hørt lydopptakene som du viser til så tenker jeg at dette er en viktig sak.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-22, 15:49   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.930
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du Johnny Depp- og Amber Heard-saken er viktig?

Var det ikke slik at Depp mistet roller (f.eks. Grindelwald) , men hun har fått beholde? Det er en stor underskriftskampanje som krever at Heard blir droppet fra Aquaman 2.
Jeg har egentlig tenkt å sette meg mer inn i saken, og det kan absolutt se ut som den er viktig. Det skal ikke være slik at kvinner kommer unna som mishandlere.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-22, 15:56   #6
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.703
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du Johnny Depp- og Amber Heard-saken er viktig?

Jeg har lest noe, men ikke alt on saken. De lydopptakene Niobe refererer til har jeg ikke sett før nå.
D

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-04-22, 15:58   #7
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.549
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Synes du Johnny Depp- og Amber Heard-saken er viktig?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Var det ikke slik at Depp mistet roller (f.eks. Grindelwald) , men hun har fått beholde? Det er en stor underskriftskampanje som krever at Heard blir droppet fra Aquaman 2.
Jeg har egentlig tenkt å sette meg mer inn i saken, og det kan absolutt se ut som den er viktig. Det skal ikke være slik at kvinner kommer unna som mishandlere.

Mulig jeg har lest helt feil, men jeg minnes å huske at jeg leste at han hadde mista roller for 100 millioner dollar.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-22, 16:02   #8
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du Johnny Depp- og Amber Heard-saken er viktig?

Ja. Den setter spotlys på vold i relasjoner, og illustrerer at hvem som helst kan være offer for det.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-22, 17:00   #9
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.413
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du Johnny Depp- og Amber Heard-saken er viktig?

Underskriver det Niobe skriver! Følger med på Twitter og har sett noe direkte fra salen, blir interessant når AH skal forklare seg.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-22, 17:04   #10
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Synes du Johnny Depp- og Amber Heard-saken er viktig?

Instagram-feeden min bærer preg av at internettet er på Johnny Depp si side i denne saka. Men han er nok ikkje heilt uskyldig han heller. Syns dette ser ut til å ha vore eit forhold der dei begge to har utøvd psykisk vold mot kvarandre. Og eg veit ikkje heilt om eg trur på at han aldri har slått ho, så mulig den fysiske volden har gått begge vegar også. Han har innrømt at han har/har hatt eit rusproblem og det er gjerne ikkje alt han hugsar heller.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-22, 17:08   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.964
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du Johnny Depp- og Amber Heard-saken er viktig?

Jeg tenkte at dette bare var kjendissladder og leste meg ikke opp. Men så stilte 17-åringen noen veldig gode og relevante spørsmål, så nå har jeg litt mer oversikt. Menfull oversikt i denne saken er det vel ingen som har? Knapt nok Heard og Depp.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-22, 17:13   #12
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du Johnny Depp- og Amber Heard-saken er viktig?

Jeg tror på ingen måte det har vært et sunt forhold. Og Johnny Depp har heller ikke lagt skjul på at rusproblemene hans har vært medvirkende. Den hele og fulle sannheten får vi ji aldri. Men om vi snudde på det, og det kun fantes bevis andre veien: At det var kun Amber som hadde vært på sykehus med avkuttet finger, kun Amber som ble observert med synlige skader av livvaktene og legene, kun Amber som hadde lydopptak der Johnny tilstod å ha slått henne, og hevdet at ingen kom til å tro henne uansett: Hvor mange hadde da ment «Å, hun var nok like ille, og slo nok ham også!» Jeg tror veldig få. Det er alltid lettere å se for seg menn som voldsutøvere, og jeg tenker at det tvingende nødvendig at vi øver på det motsatte. Mørketallene er jo antagelig enorme.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-22, 17:13   #13
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.337
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du Johnny Depp- og Amber Heard-saken er viktig?

Jeg tok også dette som kjendissladder først, og selv om det fremdeles er litt av et sirkus, kjenner jeg at jeg er litt interessert i utfallet da saken trolig belyser en del viktige prinsipper om vold i parforhold.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-22, 17:19   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.964
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du Johnny Depp- og Amber Heard-saken er viktig?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

. Mørketallene er jo antagelig enorme.

Ja, hvorfor drikker Jeppe?

Nå har jeg forstått det som at rusproblemene til Depp var der før dette forholdet. Men allikevel …

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-22, 17:37   #15
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du Johnny Depp- og Amber Heard-saken er viktig?

Gode poeng, Niobe. Vi hadde neppe sagt (eller mistenkt!) at en dame i et forhold med fysisk/psykisk vold «neppe var helt god hun heller».

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-22, 18:40   #16
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du Johnny Depp- og Amber Heard-saken er viktig?

Jeg ble litt nysgjerrig når det fremstilles som at Depp beviselig ble mishandlet. Det lille jeg hadde lest om saken hittil har vært mer åpent ifht hvem av de to sin fremstilling som er riktig. En podcast jeg søkte opp fra Irish Times gir en gjennomgang av saken så langt, og understreker at det har vært Depps vitner som har vært hørt hittil. Heard skal fortsatt legge frem sin side av saken gjennom tre uker med vitneavhør. Så jeg tenker det er greit å vente med å konkludere.

Hvis Depp skulle ha rett i at han aldri har vært voldelig og at han faktisk har blitt flukt anklaget og dermed mistet store filmroller og anseelse som følge av det tenker jeg at det er viktig å få belyst.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-22, 18:40   #17
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du Johnny Depp- og Amber Heard-saken er viktig?

Lenke til podcasten: https://open.spotify.com/episode/323...urce=copy-link

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-22, 20:21   #18
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.763
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du Johnny Depp- og Amber Heard-saken er viktig?

Jeg har bare fått med meg det Instafeeden min feeder meg om teite advokater og latter fra Depp.

Jeg har sett en overskrift som visstnok også skal sette Depp i et dårlig lys, men jeg var ikke interessert nok til å åpne den.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 29-04-22 kl 21:44.
Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-04-22, 21:41   #19
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.721
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du Johnny Depp- og Amber Heard-saken er viktig?

Jeg har bare fått med meg titlene og har sett for meg at det bare var nok en kjendis-skilsmisse i media. Jeg ser jo av kommentarene her at det er viktigere og mer interessant enn som så.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-22, 21:50   #20
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.995
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Synes du Johnny Depp- og Amber Heard-saken er viktig?

Om det var den ene, den andre eller begge som ble fysisk mishandlet, er det vanskelig å mene så mye om. Men det er klart det er viktig at:
1) menn står fram som ofre for vold i hjemmet, særlig ressurssterke menn som ikke har noe stakkarslig image
2) menn som uriktig beskyldes for å drive med vold i hjemmet får anledning til å komme med tilsvar og renvaske seg.

Jeg tror det er et stort sprang for menn som opplever vold at også vellykkede folk som JD kan stå fram.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no