Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-22, 12:57   #21
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.211
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Jeg tenker at når de priser ekspresspassene såpass høyt (kr 300 i tillegg til billettpris på nesten kr 500) så vil det være få som kjøper dem. Jeg tror ikke det blir så mange som kjøper dem at det vil merkes i særlig grad.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 13:00   #22
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.708
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Tja, jeg har vel aldri visst om at det finnes engang. Ikke har jeg lest om det her på FP heller. I denne konkrete Tusenfryd-debatten synes jeg det finnes gode argumenter helt uten at det er hylekor.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 13:00   #23
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Jeg prøvde å provosere frem en debatt, hadde jeg brukt mindre belastende begrep hadde det jo ikke kunne bli noen diskusjon. Hylekor begrepet var kanskje litt vel mye , men jeg hadde ikke trodd at det skulle skape så mye debatt. Det er jo veldig vanlig i andre parker fra før av. Det at dersom man ikke har booket på forhånd betyr at en ikke får muligheten i det hele tatt, hadde jeg ikke fått med meg.

Jeg reagerer på retorikken din fordi FP for meg er et sted hvor det er mye mindre polariserende retorikk enn veldig mange andre steder. Og derfor sier jeg fra til deg at jeg synes det er ugreit.
Fp debatterer da vanligvis villig i vei helt uten sånne retoriske grep? Ergo er det også unødvendig.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 13:02   #24
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.219
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg reagerer på retorikken din fordi FP for meg er et sted hvor det er mye mindre polariserende retorikk enn veldig mange andre steder. Og derfor sier jeg fra til deg at jeg synes det er ugreit.
Fp debatterer da vanligvis villig i vei helt uten sånne retoriske grep? Ergo er det også unødvendig.

Oki, jeg tar kritikken din til meg. Jeg satte det nok unødvendig mye på spissen som du påpeker.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 13:04   #25
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Oki, jeg tar kritikken din til meg. Jeg satte det nok unødvendig mye på spissen som du påpeker.

Takk!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 13:11   #26
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.614
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Jeg tipper at det ender med at Tusenfryd skrinlegger ordningen, jeg. Tror det koster for mye omdømme.

__________________
2006 og 2009
Zulu er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 13:17   #27
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.013
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Jeg reagerer på debatten, som snakker om klasseskille. Men skal man følge den begrepsbruken kan man si at denne klasseskillen eksisterer allerede.

Skulle vår familie dra dit, så ville det koste 2500 kr. Vi har grei økonomi, men jeg kan ikke forsvare å bruke så mye penger på det, spesielt når jeg vet at man må legge igjen en del penger, selv om vi tar med matpakke. Jeg har et reelt valg her. Det er mange andre som ikke har et valg. Det blir rett og slett for dyrt. Jeg har ikke sett prisene på disse ekspressbillettene, men ser at Molly nevner 300 kr pr person. Det er ganske mye annet jeg kan bruke 1500 kr på, og jeg tviler på at jeg er den eneste som tenker slik.

Jeg synes dette tilbudet er unødvendig, men jeg synes ikke det skaper større klasseskille enn det som allerede er der.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 13:24   #28
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.849
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Jeg har aldri vært i Tusenfryd, har ikke noe ønske om det, og jeg liker ikke fornøyelsesparker generelt. Har vært i noen med barna, men foretrekker å bruke ferien på annet. Derfor kan det hende at min mening ikke er så relevant, og jeg har heller ikke satt meg spesifikt inn i saken.

Men min umiddelbare reaksjon er at dette har jeg ikke sansen for i det hele tatt. Jeg synes selve prinsippet er udemokratisk og urettferdig, og det bidrar til å skape skiller jeg ikke ønsker, og det sender helt feil signaler til barna våre.

Finnes det gode argumenter for å gjøre dette?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 13:32   #29
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.614
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Tusenfryd sier jo selv at det har vært etterspurt av kundene deres, og det stemmer sikkert i noen grad, men det er jo helt klart også motivert av et kjempeinntjeningspotensiale for parken (som har utenlandske eiere).

__________________
2006 og 2009
Zulu er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 13:45   #30
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.522
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Jeg syntes det blir litt meningsløst å snakke om klasseskille her. Skillet går ikke på familier som har råd til fastpass eller ikke, men på familier som i det hele tatt har råd eller ikke. Det er veldig dyrt å komme inn i parken, og når du først har kommet inn, er det en million greier å bruke penger på, vi kunne jo like gjerne snakket om klasseskiller der. Er det greit at min familie spiser (ekstremt kjip og dyr) grillbuffet mens andre barn må spise matpakke rett utenfor? Eller at andres barn får kjøpe suvenirer mens mine barn ikke får? Sånn kan man fortsette i evigheter, og fastpass gjør ingen forskjell til eller fra.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 13:46   #31
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.329
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Jeg tenker at når de priser ekspresspassene såpass høyt (kr 300 i tillegg til billettpris på nesten kr 500) så vil det være få som kjøper dem.

Og i tillegg vil disse få motta enormt mange stygge blikk der de sniker seg fram som de kapitalistsvina de er. Huff.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 13:47   #32
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.849
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Det har vel i det minste en symbolsk effekt? Dine argumenter kan man jo egentlig bruke på alt mulig annet også?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 13:49   #33
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.522
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Spørsmålet blir jo også om man egentlig kan se forskjell på de med fastpass og de som allerede kommet foran i køen pga. funksjonsnedsettelser. Mange av de er jo ikke synlige.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 13:55   #34
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.614
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Og i tillegg vil disse få motta enormt mange stygge blikk der de sniker seg fram som de kapitalistsvina de er. Huff.

Spådom nr. 2 (dersom ikke den første spådommen slår til): Jeg tipper kidsa sjøl kommer til å synes det er lame. I hvert fall de som bor i nærheten og bruker det en del i løpet av sommeren, og er der med vennegjengen. Har trua på oppvoksende generasjon.

__________________
2006 og 2009
Zulu er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 14:25   #35
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.744
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Men er det da greit å prebooke til Anne Franks hus, madame Tussauts eller La Sagrada Familia? For å gå rett inn, fordi køen? Koster det mer enn for de som står 4 timer i kø?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 14:42   #36
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Input har jo et poeng. Skillet går vel snarere på om man kommer seg til parken i det hele tatt heller en om man kan bruke penger på køsniking. Dessverre. Men man kan jo ikke forby fornøyelsesparker av den grunn. Men kanskje donere de 300 kronene til organisasjoner som bidrar med å ta familier med på kjekke ting de ikke har råd til.



Jeg klarer ikke å hisse meg veldig opp over det. Men hadde neppe brukt penger på å komme fremst i køen heller.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 14:52   #37
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Men er det da greit å prebooke til Anne Franks hus, madame Tussauts eller La Sagrada Familia? For å gå rett inn, fordi køen? Koster det mer enn for de som står 4 timer i kø?

Å planlegge hva man vil gjøre i god tid slik at man får billetter med en gang har ikke noe med penger å gjøre. Jeg ser ikke problemet med at de som planlegger godt kommer raskere inn. (Det blir som ordningen på Liseberg hvor man kan booke én attraksjon om gangen og venter i en virtuell kø istedenfor en fysisk.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 15:17   #38
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Jeg tenker at hvis man har råd til å ta med seg ungene på Tusenfryd, er man i utgangspunktet ikke fattig. Jeg kjenner flere familier der et Tusenfrydbesøk bare er en fjern drøm, med eller uten sniking i køen...Det betyr ikke at jeg synes det er en glitrende ide å betale seg forbi køen, bare at det er et typisk I-landsproblem.


Så nå at Input hadde skrevet det samme.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 15:18   #39
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.684
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

De har snudd! Flott å se at det hjelper å si fra.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 15:20   #40
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

De har snudd! Flott å se at det hjelper å si fra.

De turte nok ikke annet når det var en menneskerettighetsforsker som satte foten ned. Håper hun bruker størsteparten av tiden sin på viktigere rettigheter.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no