Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-22, 15:26   #41
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.156
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Input har jo et poeng. Skillet går vel snarere på om man kommer seg til parken i det hele tatt heller en om man kan bruke penger på køsniking. Dessverre. Men man kan jo ikke forby fornøyelsesparker av den grunn. Men kanskje donere de 300 kronene til organisasjoner som bidrar med å ta familier med på kjekke ting de ikke har råd til.



Jeg klarer ikke å hisse meg veldig opp over det. Men hadde neppe brukt penger på å komme fremst i køen heller.

Godt forslag det om å donere til organisasjoner. Da vi var i dyreparken i fjor var det gjennom Blå kors. De sponset både hotell og billetter. Det hadde vært flott om flere kunne fått muligheten til det.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 15:31   #42
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Jeg synes i grunn det er helt greit, men ikke når jeg leste de skulle stå i samme kø som de som har bånd for å slippe å stå i kø av ulike grunner.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 15:41   #43
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.531
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

De turte nok ikke annet når det var en menneskerettighetsforsker som satte foten ned. Håper hun bruker størsteparten av tiden sin på viktigere rettigheter.

Enig. Hadde Tusenfryd hatt is i magen hadde denne stormen stilnet om veldig kort tid.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 15:50   #44
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

"Et hyggelig tilbud for noen få av våre kunder." Jeg lar meg ikke sjarmere, for å si det sånn. Synes det var både fint og riktig av Tusenfryd å gå tilbake på dette.

En ting er de som står i ordinær kø og må vente lengre, jeg synes også det er en kjip ramme for å lære barna at man kan kjøpe seg forbi køen for folk flest. En form for klasseskille i praksis. Ja, det er sånn livet er, men er det akkurat på en slik ferie man skal erfare det?

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 16:47   #45
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Oki, jeg tar kritikken din til meg. Jeg satte det nok unødvendig mye på spissen som du påpeker.

Jeg griper fatt i meta-diskusjonen her ..
Jeg syntes HI var uproblematisk. Jeg mener humor og spiss-setting er helt legitime virkemidler i FP-debatter, og jeg lar meg faktisk provosere mer av at HI ble "tvunget" til å legge seg flat.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 17:03   #46
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Jeg visste ikke Tusenfryd er så dårlig, og at dette er "noe alle vet". Har vært der noen ganger i løpet av årene jeg har hatt barn, fordi det sto alltid på programmet hvis man dro sørover.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 17:22   #47
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.441
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Jeg griper fatt i meta-diskusjonen her ..
Jeg syntes HI var uproblematisk. Jeg mener humor og spiss-setting er helt legitime virkemidler i FP-debatter, og jeg lar meg faktisk provosere mer av at HI ble "tvunget" til å legge seg flat.

Jeg er helt enig med deg her! Ser ingen grunn til at HI skulle gjøre det.

Høns er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 17:48   #48
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Jeg er en av de som har nevnt dette med at Tusenfryd ikke har hatt ekspresspass tidligere - og da med vinklinga at det har irritert meg, og jeg har savna det. Jeg har kjøpt oss forbi køen flere ganger i ulike parker i Danmark, og hadde gladelig gjort det på Tusenfryd også.

Jeg har helt ærlig - og pinlig nok - aldri tenkt over forskjells-perspektivet; for oss som bor langt unna alle fornøyelsesparker, har det utelukkende handla om å stå minst mulig i kø de sjeldne gangene vi har besøkt slike parker - totalt 5-6 ganger i løpet av hele oppveksten til ungene mine.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 17:55   #49
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.501
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Jeg griper fatt i meta-diskusjonen her ..
Jeg syntes HI var uproblematisk. Jeg mener humor og spiss-setting er helt legitime virkemidler i FP-debatter, og jeg lar meg faktisk provosere mer av at HI ble "tvunget" til å legge seg flat.

Jeg er helt enig, og synes også Hovedinnlegget var helt greit.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 17:58   #50
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Jeg synes at HI var morsomt satt på spissen og ble overhode ikke støtt. Takhøyden her inne må ha krympet betraktelig om man skal få kjeft for å spisse ting litt.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 18:02   #51
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.424
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Vi drar egentlig aldri på sånne parker hvis det ikke er noe veldig spesielt. Har aldri vært i Tusenfryd. Vi har dog vært i Disneyland Paris, Universal Studios og Legoland. Der - hvis det var mulig - kjøpte vi fast pass og nøt det til fulle. Jeg glemte å ha dårlig samvittighet selv om jeg, etter å ha fått med meg Tusenfryd-diskusjonen, er enig i at det egentlig er usosialt. Tror dog likevel at jeg ville kjøpt det igjen. :innrømmer:

Og enig i at HI var uproblematisk for meg.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 18:23   #52
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Hadde dei laga ein modell der det var mogleg å differensiere ulike pass etter behov, ville det vore ein ting. Eg sakner generelt varianten til Dyrehavsbakken og ein del andre danske parker, der ein som voksen kan betale for inngang utan å køyre, kjøpe klippekort eller pass, eller stora och lilla åkpasset som dei har i Liseberg. Eg synes det er nokså håplaust å måtte betale 500 kr. for meg som trasker rundt og er veskepasser … Ein del europeiske parker har jo denne typen differensiering i tillegg til fast pass. Men med Tusenfryd sin modell der alle må betale full pris for å komme inn (dei godkjenner for eksempel ikkje honnørkort for uføre under 67 år) er det heile nokså usmakleg. Eg tenker altså ikkje at det er feil å differensiere etter ulike behov, men då meiner eg det må vere alternativ for dei som ikkje har behov for å rekke mest mogleg på ein dag og.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 20:43   #53
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Mulighet for inngang uten å kjøre etterlyste jeg faktisk samtidig som jeg etterlyste ekspresspass, nokon. Jeg er også evig veskepasser.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 21:29   #54
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.752
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg synes at HI var morsomt satt på spissen og ble overhode ikke støtt. Takhøyden her inne må ha krympet betraktelig om man skal få kjeft for å spisse ting litt.

Amen! Jeg dro på smilebåndet og skjønte hvor hun ville.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 21:32   #55
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.752
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Mulighet for inngang uten å kjøre etterlyste jeg faktisk samtidig som jeg etterlyste ekspresspass, nokon. Jeg er også evig veskepasser.

Ja, mener det er sånn i Tivoli. Jeg koste meg masse på café i solen mens guttene var rundt om kring med billetthefte eller hva det var.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 21:37   #56
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Ja, mener det er sånn i Tivoli. Jeg koste meg masse på café i solen mens guttene var rundt om kring med billetthefte eller hva det var.

Det stemmer; det er slik der.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-22, 07:38   #57
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Spissformulering er jo veldig vanlig, men jeg synes ordvalgene i HI er for tabloide og lite egnet til å fremme debatt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-22, 07:39   #58
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.595
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Jeg tror Tusenfryd hadde en slik ordning tidligere, men så fall er det mange år siden.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-22, 08:12   #59
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.684
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Spissformulering er jo veldig vanlig, men jeg synes ordvalgene i HI er for tabloide og lite egnet til å fremme debatt.

Ja, de var det. Men jeg oppfattet at det var poenget. Altså et humorgrep, harselering med sånne overskrifter, om du vil. Men at ønsket saklig om debatt lå under. Hadde det vært en fersk bruker hadde jeg kanskje tolket det annerledes .

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-22, 08:03   #60
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Kjøper ofte og gjerne fastpass og andre ordninger. Man kommer som regel uansett ikke «rett inn», synes gjennomgående det ser ut til at personalet helt bevisst lar dem i fast pass stå og vente litt, også uten åpenbar grunn, så for meg ser d ut til at det er med vilje. Formodentlig for at fordelen ikke skal bli for stor ifht den ordinære køen.

Den ene gangen vi hadde fast pass kunne vi like gjerne fått det som handicap-ordning, vi tenkte bare ikke på å be om det. Som regel er det vel et begrenset antall pr dag som selges, så ser ikke helt at man gjør verden en tjeneste ved å ikke kjøpe ett av 50 pass, men man sparer jo noen kroner.

Det som er problemet med forskjeller mellom barn ligger på heelt andre områder, som i mye større grad understreker forskjeller, og hvor man faktisk kunne gjort en forskjell ved å la være å benytte seg av det. Hørte jeg Polen-tur.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no