Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Æ

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-17, 13:07   #41
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Æ

Jeg liker fordelsprogrammer som ikke krever at jeg drasser med meg et kort, men revolusjonerende er det selvsagt ikke. Men de kombinerer mange bra konsepter som andre har, til en som tilsynelatende har mye av det beste fra mange andre. Godt levert, noe overkommunisert.


Automagisk lærte jeg på FP av HV, tror jeg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-17, 13:32   #42
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Æ

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Skrekk og gru. Det får meg til å tenke på trønderske pedledere i barnehager som skriver dialekt med comic sans.



Jeg kommer nok til å laste ned appen, men kun fordi vi har en Rema i nabolaget som jeg av og til dumper innom. Jeg kommer ikke til å foretrekke dem av den grunn, Kiwi (som er nabobutikken) har fordelsprogram på frukt og grønt.

Det morsomste med dette er jo at de går totalt vekk fra det de selv har forsøkt å bygge opp i en årrekke, nemlig at de kun har lave priser og ikke noe annen fiksfakseri.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-17, 13:38   #43
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Æ

Er det derfor de har kalt appen for Æ, mon tro? Sånn "se, hvor enkle og jordnære og lite fiksfakseriete vi er"?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-17, 13:39   #44
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Æ

Og norske? Det er jo en merkevare som ikke kan fungere i andre land.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-17, 13:46   #45
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Æ

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Det morsomste med dette er jo at de går totalt vekk fra det de selv har forsøkt å bygge opp i en årrekke, nemlig at de kun har lave priser og ikke noe annen fiksfakseri.

Rema er i ferd med å bli utkonkurrert på pris og må se etter andre måter å konkurrere på. For min del trenger de ikke å være billigst om de har annet å fare med - vår butikk er gode på å sette sammen, tilby og gjøre lett tilgjengelig sunne, lettvindte kombinasjoner av hverdagsmiddager og annen hverdagsmat. I andre butikker kan jeg ty til en frossenpizza om jeg er i tidsnød, ikke i denne.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-17, 13:47   #46
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Æ

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og norske? Det er jo en merkevare som ikke kan fungere i andre land.

Ja, ikke sant. "Vi bryr oss om de nÆre ting".

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-17, 13:53   #47
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Æ

Jeg lar alle få informasjon om meg mot rabatter. Jeg blir ikke noe mer lojal, men nå er jeg allerede ganske lojal mot rema som er nærbutikk så dette har jeg selvfølgelig lastet ned. At coop gir meg en gratis pepsi max innimellom fordi de har funnet ut at jeg ofte kjøper sånt er også helt ok.

Men veldig revolusjonerende var det dog ikke. Jeg er bare glad jeg ikke må vise et kort eller si telefonnummer i kassen.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-17, 13:54   #48
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Æ

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Rema er i ferd med å bli utkonkurrert på pris og må se etter andre måter å konkurrere på. For min del trenger de ikke å være billigst om de har annet å fare med - vår butikk er gode på å sette sammen, tilby og gjøre lett tilgjengelig sunne, lettvindte kombinasjoner av hverdagsmiddager og annen hverdagsmat. I andre butikker kan jeg ty til en frossenpizza om jeg er i tidsnød, ikke i denne.

Jeg derimot ser at jeg velger rema sjeldnere enn jeg gorde tidligere. De kjører på med egen merkevarer som jeg ofte opplevere har såpass lavere kvalitet at jeg ikke gidder handle der. Noen av spesialvarene er også borte. Frukten er fortsatt ok, men der har de andre kjendene i mitt nærområde blitt bedre.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-17, 13:58   #49
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Æ

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg derimot ser at jeg velger rema sjeldnere enn jeg gorde tidligere. De kjører på med egen merkevarer som jeg ofte opplevere har såpass lavere kvalitet at jeg ikke gidder handle der. Noen av spesialvarene er også borte. Frukten er fortsatt ok, men der har de andre kjendene i mitt nærområde blitt bedre.

Det er kjempestore forskjeller på Remabutikker. Utvalg, passering, kundebevissthet og generell kvalitet avhenger av hvem som driver butikken. I min by har vi to Menybutikker, samme der - én er fantastisk den andre ordentlig dårlig. Det er nesten rart at det kan være så stor forskjell på butikker i samme kjede.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-17, 14:00   #50
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Æ

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg derimot ser at jeg velger rema sjeldnere enn jeg gorde tidligere. De kjører på med egen merkevarer som jeg ofte opplevere har såpass lavere kvalitet at jeg ikke gidder handle der. Noen av spesialvarene er også borte. Frukten er fortsatt ok, men der har de andre kjendene i mitt nærområde blitt bedre.

Jeg plukket opp en pose frosne jordbær der nå, fra Remas egen merkevare. Ofte er det jo samme produkt, bare pakket annerledes. Men de var fra Kina så jeg, når jeg kom hjem! Jeg kan jo ikke kjøpe jordbær fraktet fra Kina!!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-17, 14:19   #51
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Æ

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Det er kjempestore forskjeller på Remabutikker. Utvalg, passering, kundebevissthet og generell kvalitet avhenger av hvem som driver butikken. I min by har vi to Menybutikker, samme der - én er fantastisk den andre ordentlig dårlig. Det er nesten rart at det kan være så stor forskjell på butikker i samme kjede.


Ja, det er enorm forskjell innen samme kjede. Vi har fire Rema-butikker i nærheten og mens tre av dem er helt ordinære er den ene stor og med et så bra utvalg at det er der vi handler ukeshandelen vår. Det samme gjelder de to Meny-butikkene i nærheten, den ene er klart bedre enn den andre.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-17, 14:33   #52
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Æ

Hele denne fryktelige Æ-kampanjen gjør det mindre vondt at vi ikke har noen bra Rema-butikk å handle i. Jeg er i grunn lettet.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-17, 14:45   #53
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Æ

Jeg begynner å lure på om jeg lever veldig isolert, for jeg har sett reklamefilmen én gang på kino, også kan jeg vagt erindre at det er noen reklameplakater rundt i byen med Æ på, men utover det har jeg ikke merket noe til denne fryktelige kampanjen. Hvor må man være for å bli utsatt for slikt?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-17, 14:47   #54
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Æ

"Har du Lindex-kortet?"
"Nei"
"Vil du ha Lindex-kortet?"
"Nei!"

Men denne appen har vel ikke tenkt å sende meg reklame på sms? Det er det jeg er mest motstander av i de fleste andre slike type kundeklubber o.l. At jeg bare skal få spare litt penger på å handle i butikken jeg alltid handler i, gjør meg ingenting at jeg må laste ned en app for.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-17, 14:49   #55
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Æ

Du kan vel hvertfall nekte varsler?

Kampanjen er jo mest hauset opp av mediene. Jeg observerte en Rema-butikk med Æ i skiltet forrige torsdag og lo godt. Dagen etterpå var det lange artikler med spekulasjoner om hva dette kunne være. Det er klart de tjener på blesten rundt dette. (men det er nok ganske skuffende for mange at det var så lite revolusjonerende som dette, de blir jo bare likere andre kjeder).

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-17, 14:52   #56
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Æ

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Ja, det er enorm forskjell innen samme kjede. Vi har fire Rema-butikker i nærheten og mens tre av dem er helt ordinære er den ene stor og med et så bra utvalg at det er der vi handler ukeshandelen vår. Det samme gjelder de to Meny-butikkene i nærheten, den ene er klart bedre enn den andre.

Jeg tenker at rema er rema. Men det er sikkert store variasjoner. Jeg har hatt en fast som jeg har likt, den er ikke like god lenger.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg plukket opp en pose frosne jordbær der nå, fra Remas egen merkevare. Ofte er det jo samme produkt, bare pakket annerledes. Men de var fra Kina så jeg, når jeg kom hjem! Jeg kan jo ikke kjøpe jordbær fraktet fra Kina!!

Det er sånne ting jeg forsøker være bevisst på. Rema har hatt mye fint kjøtt og fisk. Nå er det mer ordinært. Jeg ser også på hvor mye kjøtt er det i den billige kokte skinken og hvor mye pesto er det i pestoen. Dessuten har rema skekkelig dårlig utvalg av norske grønnsaker i seson. Det kom jeg på nå er en av grunnene til at jeg ikke liker dem så godt.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-17, 15:03   #57
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Æ

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg begynner å lure på om jeg lever veldig isolert, for jeg har sett reklamefilmen én gang på kino, også kan jeg vagt erindre at det er noen reklameplakater rundt i byen med Æ på, men utover det har jeg ikke merket noe til denne fryktelige kampanjen. Hvor må man være for å bli utsatt for slikt?

TV-reklamefilmene er jo både kjedelige og teite. Men det er jo greit de gir Telenor konkurranse på den fronten.

Æ e lei allerede.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-17, 15:29   #58
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Æ

Åja, jeg har jo ikke tvkanaler, så det forklarer jo saken.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-17, 15:33   #59
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.731
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Æ

Her har det stått på alle busstopp ei stund. Jeg kjente igjen remafargene og trodde de drev med sniktrønderifisering.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-17, 15:40   #60
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Æ

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Åja, jeg har jo ikke tvkanaler, så det forklarer jo saken.

Æ er observert på Clear Channel plakater på t-banen, og det står en på fortauet rett utenfor her. Jeg så en rød Oslo buss pyntet med Æ i går. I tillegg fikk jeg sett tv reklamen flere ganger i går. Mest nedlastet app og annet skryt.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no