Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Snøkaos på østlandet

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-09, 23:11   #161
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Snøkaos på østlandet

Fan jeg er misunnelig.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 23:17   #162
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Snøkaos på østlandet

Forøvrig viser jeg min støtte til dere med å joine facebookgruppen "Innsamlingsaksjon til ofrene for ekstremsnøen".

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 23:19   #163
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snøkaos på østlandet

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

...og takk og lov for det.

Egentlig.

....den som hadde hatt bil..... og som hadde hatt et VALG. :misunnelig:

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 00:23   #164
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Snøkaos på østlandet

Ungene ble veldig glade for all snøen som kom i helgen, de har virkelig kost seg ute. Bare så synd at det nå er blitt så kaldt, er minus 25 grader her akkurat nå

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 08:54   #165
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.843
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snøkaos på østlandet

Etter å ha bedrevet ekstremkjøring med rullestol i går kveld, er jeg mindre og mindre imponert over måkingen rundt omkring.
Jeg er heller ikke så imponert over den personen som sto og så på at jeg skulle ha stolen over en brøytekant.

Så i dag går mine tanker til alle de som faktisk ikke kommer seg ut i det hele tatt pgs snømengden.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 09:59   #166
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snøkaos på østlandet

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Han kødden som måkte veien i gata her jeg bor i natt, var så søt at han kastet all snøen en meter inn på tomtene våre. Det pakket seg ikke noe særlig godt............
En ting var i selve hagen, men værre med innkjørselen og bilene han sprutet ned.

Da vi hadde Den Store Snøvinteren her oppe vinteren 1996-1997 jobbet jeg på et forsikringsselskap.
Det ble brøytet ute på plassen foran kontorbygningen hver morgen, men alt havnet i en diger haug foran døra vår.
Hver gang.
Det var en regel heller enn unntaket at jeg sto i snø til knærne og prøvde å få opp døra, gjerne mens jeg hørte telefonen ringe på innsiden ...
(Og sjefen fikk aldri somlet seg til å skaffe tilveie en spade som vi kunne hatt på yttersiden, så jeg kunne måket meg vei! )

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 10:00   #167
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snøkaos på østlandet

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Fan jeg er misunnelig.

Heller snø enn is og 20 minus.
Nå har det jo snødd littegrann her, i det minste!
Men nede på feltet hos deg har det vel blåst bort igjen ...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 10:03   #168
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Snøkaos på østlandet

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Forøvrig viser jeg min støtte til dere med å joine facebookgruppen "Innsamlingsaksjon til ofrene for ekstremsnøen".

Joiner.

Men foreslår at stakkars Bergensere også får litt hjelp her altså. Det er snø på veiene da virker ikke Bergensene heller.

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Etter å ha bedrevet ekstremkjøring med rullestol i går kveld, er jeg mindre og mindre imponert over måkingen rundt omkring.
Jeg er heller ikke så imponert over den personen som sto og så på at jeg skulle ha stolen over en brøytekant.

Så i dag går mine tanker til alle de som faktisk ikke kommer seg ut i det hele tatt pgs snømengden.

Denne signerer jeg.

  Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 10:51   #169
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Snøkaos på østlandet

Og her laver det ned i dag igjen....

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 11:02   #170
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.816
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snøkaos på østlandet

Å fy f(piiip) - nå laver det ned igjen!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 11:06   #171
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.882
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snøkaos på østlandet

Fader nå snør det igjen. Eller det har vel holdt på en stund, men nå er det tettere. JEG HATER SNØ!! (Sorry at jeg roper det ut..)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 11:08   #172
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Snøkaos på østlandet

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Heller snø enn is og 20 minus.
Nå har det jo snødd littegrann her, i det minste!
Men nede på feltet hos deg har det vel blåst bort igjen ...

Ikke snakk.

Jeg har også en snøscooter som ber om å bli brukt.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 11:09   #173
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Snøkaos på østlandet

Det snør.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
snøhysteri


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no