Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-13, 20:42   #261
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.470
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Til helgen går en enorm sekk til innsamling til Ukraina med diverse klær, vintersko, leker, barneutstyr, kjøkkenutstyr mm. Blir fint å få det vekk!

Hentet kasse på Rimi i går, så neste helg går en kasse med diverse til Fretex.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 20:43   #262
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Jeg har en liten ryddepause, men skal i gang igjen snart!

Rydde i Kommodene på badet.
Rydde vaskerommet.
Lillesøster sitt rom.
Sortere sokker.

Tømme/rydde fryser.
Rydde og vaske bilen.
Sortere alt som skal kastes fra gjesterommet og sette det i boden.
Rydde i bokhylla
Sortere poser og klær i garderobeskapet.

Vaske vinduer.
Rydde og vaske i kjøkkenskap.
Skru ned og henge opp nye hyller på badet.
__________________

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 22:23   #263
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.783
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Jeg skal bare føde først (2 uker igjen) så kommer jeg i gang med skikkelig rydding. For ikke tatt de store tingene nå.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 22:32   #264
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg skal bare føde først (2 uker igjen) så kommer jeg i gang med skikkelig rydding. For ikke tatt de store tingene nå.

Det er liksom noen "unnskyldninger" som er litt mindre "Albert Åberg" enn andre. Min er litt mer "jeg skal bare plante litt roser først (i FarmVille2 på FB)".

Det er altså andre ting som er mer viktig for deg nå enn storrydding.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 22:40   #265
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.783
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.


Det er altså andre ting som er mer viktig for deg nå enn storrydding.

Jepp

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 22:49   #266
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.884
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Nå er jeg i gang med å få orden på det nye hobbyromnet. Det blir vel kastet litt, men mest sortering og system.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 01:05   #267
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.771
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Jeg har fortsatt ikke begynt. :sjempeflink:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 14:27   #268
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

5 punkt igjen. Sitter og moter meg opp til å begynne med boden. Den er så ille at jeg nesten (men bare nesten) skulle ønske at jeg også hadde en nærstående fødsel å skylde på for å slippe å ta den.
Lykke til Millen.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 17:51   #269
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.783
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Takk Tuppen.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 19:10   #270
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Sitat:

Fargekoder:
Rød - Jeg har gjort
Blå - Gubben har gjort
Oransje - Vi har vært sosiale og gjort dette sammen
Grønn - Hovedsone i leiligheten er ferdig!!


Kontoret/soverommet:

  • Rydde alle VHS-filmene ut av bokhylla - det var nesten 500 stk
  • Lage orden i alle bøkene som står/ligger slengt i før nevnte bokhylle etter at alle VHSene er ute
  • Rydde i DVDene, også etter at alle VHSene er ute
  • Kjøre alle VHSene på Grønmo, bortsett noen få som en kollega på jobb vil ha
  • Njulaifs klesskap: Undertøysskuffen, T-skjorter/topper, tunikaer, vesker, luer/skjerf/lester, bukser, gensere, annet.
  • Også Njulaifs klesskap: Rydde de to øverste hyllene som er fulle av toallettpapir, kjøkkenruller og en masse andre greier jeg ikke helt aner hva er
  • Rydde i alle papirer (forsikring, selvangivelse/skatt, gamle regnskapspapirer, attester osv)
  • Rydde i alle valutaene våre - organisert i små krukker fra Ikea med flagg på for å symbolisere hvilken valuta som er oppi
  • Rydde i all mulig annen skit som er i de hyllene
Kjøkkenet:
  • Hjørneoverskapet
  • Redskapsskuffen
  • Kjeleskapet (altså der hvor vi har alle kjelene våre, ikke kjøleskapet)
  • Vaske inni komfyren
  • Rydde fryseren
Badet:
  • Vaske sminkebørstene mine
  • Systematisere sminken (ønsker meg veldig en gjennomsiktig "skuffeseksjon" fra Nomess.dk for å ha sminken min )
  • Vaske og rydde i "vaskemiddelskapet"/servantskapet
Gjesterommet:
  • Rydde vinduskarmen
  • Rydde senga (når ble den plutselig "oppbevaringsplass" lizm??)
Spisestua:
  • Rydde littegranne i seksjonen
  • Rydde spisebordet - begynner å ordne seg, siden jeg har fjernet det meste av klær jeg har hatt liggende der siden jeg startet det store klesskapprosjektet.
Stuestua:
  • Organisere "Farmorskapet"
  • Rydde under salongbordet
Entreen:
  • Organisere garderobeskapet
  • Rydde i alle ytterjakkene
  • Organisere sko




Ja, da har jeg altså fått gjort det meste i klesskapet mitt. Det tok litt lengre tid enn jeg hadde trodd gitt, spesielt siden motivasjonen har vært litt varierende kan man si.

Må si jeg egentlig er ganske imponert over meg selv når det kommer til stykket, for jeg har altså så langt kastet totalt 5 bæreposer fulle av klær, og i tillegg har jeg en haug med klær som jeg skal gi til Frelsesarmeen. Se første bilde (beklager kvaliteten).

På det andre bildet (nå håper jeg bare de kommer i den rekkefølgen jeg skriver) er tellekantene i gensrene mine. Øverst fra venstre ses våre kaffekapsler til Nespressomaskinen, smykkeskrinet mitt, strikkegensere og min OnePiece med lusekoftemønster som kun brukes innenfor husets fire vegger. På hyllen under har vi fra venstre mine spagettistropp-topper, T-skjorter, gensere med trekvart erm og gensere med lang erm. På den nederste hyllen ligger det en bunke med tunikaer og kjoler jeg bruker til hverdags.

På det siste bildet ser vi øverst fra venstre mine bukser og et par skjørt nederst i bunken, i neste bunke et par "slaskebukser" til sommerbruk og et par turbukser og i siste bunken diverse treningstøy og sofagris-tøy.
I skuffen nederst er mitt utrolige ryddige undertøy i forskjellige kategorier

Kjenner jeg er litt akkurat nå.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg klær som skal gis bort.jpg (319,0 KB, 14 visninger)
Filtype: jpg Klesskapet 1.jpg (447,8 KB, 16 visninger)
Filtype: jpg Klesskapet 2.jpg (471,8 KB, 15 visninger)
__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 20:01   #271
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Godt jobbet, Njulaif.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 20:29   #272
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.783
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Wow, Njulaif.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 20:51   #273
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

1. Rydde i juleeskene og kvitte meg med det som ikke er i bruk.
2. Rydde i kleskap 1 på rommet vårt.
3. Rydde i kleskap 2 på rommet vårt.
4. Rydde i kommode og lite skap på rommet vårt.
5. Rydde alle skap på badet.
6. Rydde kommode og kleskurver på badet.
7. Rydde i kleskurver i gangen.
8. Rydde i klesskap på barnerom 1.
9. Rydde i kleskap på barnerom 2.
10. Rydde i inneboden (dette blir en hatoppgave )
11. Rydde i syskrinet.
12. Lappe alle klær og kosedyr som ligger på vent.
13. Rydde og vaske i det ene kjøkkenskapet som gjenstår.
14. Rydde under trappa.
15. Kjøpe OG henge opp en ny hylle på Storebrors rom. (Dvs. kjøpte bokhylle i stedet for hengehylle)
16. Kvitte meg med alle sko som er for små/ikke i bruk.
17. Pakke vekk bøker som ikke er i bruk, men som vi vil spare på.
18. Gå gjennom alle leker sammen med ungene og se om det er noe vi kan kvitte oss med.
19. Rydde i roteskuffen i stua.
20. Rydde på vaskerommet.
21. Feste en skuffe i et skap i stua som har vært løs aldri så lenge.

Boden er ferdig.
Nå er det bare 2 punkt igjen, men nå blir det ikke mer rydding i kveld altså.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 20:53   #274
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.783
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Flinka!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 20:54   #275
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

Godt jobbet, Njulaif.

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Wow, Njulaif.

Tusen takk.

Og jeg glemte jo å poste bildene av:
* alle VHS-filmene vi har kastet (bortsett fra en del barnefilmer som ble gitt bort til en kollega som ville ha dem). Se bilde nr 1. Legg for øvrig merke til rotet i bokhylla til venstre i bildet.
* den ryddige bokhylla etter at vi har tømt den for alle VHS og laget litt mer orden i alle paperback-bøkene våre.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg VHS-filmer.jpg (372,4 KB, 11 visninger)
Filtype: jpg Bokhylle.jpg (218,2 KB, 13 visninger)
__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 20:55   #276
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

Boden er ferdig.
Nå er det bare 2 punkt igjen, men nå blir det ikke mer rydding i kveld altså.

Imponert!

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 20:58   #277
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.470
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Så flinke dere er!

Jeg fikk gitt vekk en enorm sekk til Ukraina i går. I dag har jeg begynt å fylle ny sekk med med klær. Ryddet litt hos yngste, kastet ødelagte leker. Funnet frem en stor eske med pc ting. Endel kan nok kastes, gamle bruksanvisninger, disketter mm.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 21:21   #278
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.020
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Så flinke dere er.
Her har det vært stillstand, men jeg håper jeg får gjort litt i uka som kommer.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 21:25   #279
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.220
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

1. Eldstes klesskap
2. Min kleshaug
3. Barnebokhylla
4. Kurvene i gangen
5. Kommoden i gangen

6. Knaggene i gangen
7. Vaskemidlene ol på vaskerommet
8. Kjøleskapet
9. Julestæsjet
10. Roteskuffen og skuffene på kjøkkenet
11. Endehyllene på kjøkkenet
12. Kjøkkenskapene over vasken
13. Kjøkkenskapene under/ved siden av vasken
14. Kjøkkenskapene ved siden av komfyren
15. Kjøkkenskapene over komfyren
16. Vinduskarmen i stua
17. Klokkehylla
18. Vitrineskapet (særlig skuffen)
19. Bokhylla del 1
20. Bokhylla del 2
21. Badeskapet
22. Skrivebordet til minstemann
23. Skapet til minstemann
24. Skrivebordet til eldste del 1
25. Skrivebordet til eldste del 2
26. Skrivebordet til eldste del 3

27. Brun og sort veske
28. Medisinskapet
29. Kjøkkenbenken
30. Strikkekurven og strikkepinnene


Snart i mål! Jeg satser på å gå videre i kjelleren etterpå, det er flere esker som skal tømmes der.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 22:10   #280
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.470
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Jeg har egentlig ingen plan eller mål, rydder overalt føles det som. Men alt hjelper tenker jeg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no