Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvis du plutselig ble rik ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-07, 09:38   #61
SmarteSmelt
Erfaren
 
SmarteSmelt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.133
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvis du plutselig ble rik ...

Vi hadde avhjulpet søsknene våre, samt foreldre.
Gitt en større sum til veldedighet.

Så sikkert kjøpt ferihus i Sør Frankrike eller noe sånt. Mest sannsynlig kjøpt flere eiendommer rundt omkring.

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 09:47   #62
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis du plutselig ble rik ...

Opprinnelig lagt inn av Barbalala, her.

Ja, tenk det. Sjøen, familie og mosselukta.....
Om ikke feriehus så hytte da.

Jeløya er oppskrytt!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 10:00   #63
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du plutselig ble rik ...

Jeg kunne ikke helt se for meg at noen ønsket feriehus i Moss. Jeg fremdeles.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 10:19   #64
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du plutselig ble rik ...

Jeg slenger inn nye frontparti og Wodehousestemning, old egg.

"It's a bit thick, isn't it?"


Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 10:34   #65
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.928
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du plutselig ble rik ...

Betalt ned gjeld, også for min familie. Pusset opp huset og begynt å jobbe redusert. :kjedelig:

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 14:53   #66
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis du plutselig ble rik ...

Da hadde jeg betalt ned noe gjeld.
Dratt på en ferie nå det ble aktuelt igjen, gitt litt til familie. Jeg hadde fortsatt å jobbe, men ikke fullt.

Kansje begynt på skolen igjen.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 16:16   #67
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis du plutselig ble rik ...

Først av alt betalt ut all gjelden vår.
Delt ut penger til familien. Ikke til venner. Har funnet ut når det kommer til venner så er det best å ikke gi eller låne penger. Men ville ha kjøpt maasse fine gaver til dem da.

Bygd kjempe fin solid hus uten feil og mangler. Reist mer rundt og opplevd mer.

Gått på skole og startet en butikk for oss selv.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 18:57   #68
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvis du plutselig ble rik ...

Jeg ville redusert hatt redusert stilling, og investert i barne- og ungdomsarbeid her i byen. Jeg ville investert tid og penger. Lagt tilrette for at ungdom kunne utøve sine interesser som musikk, teater osv.

Også ville jeg ha satt inn på høyrentekonto for å sikre framtida mi.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 19:13   #69
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du plutselig ble rik ...

Kommer litt an på summen...
Men om jeg hadde blitt veldig rik ville jeg:

* betalt det ned det meste av lån

* ny(e) biler

* sagt opp jobb

* prøvd meg som forfatter

* vaskehjelp

* hus i utlandet

* reist mer

* ny seng og nytt interiør litt her og der

* gitt bort til familie

Blant annet

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 20:23   #70
Møøse
I could be violet sky
 
Møøse sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 782
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis du plutselig ble rik ...

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Rent bortsett fra det ville jeg sagt opp jobben, studert og forsket på akkurat det som passet meg, og reist skammelig mye. Og delt ut rause stipender til lite nytteorientert humanistisk forskning.

Det er litt rart dette her – for akkurat det same ville eg gjort

(Bortsett frå det med reisinga da...)

__________________
Møøse og barna , april 1999 og september 2004
Møøse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no