Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Er anonyme spørreundersøkelser på FP helt anonyme?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-14, 16:08   #1
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er anonyme spørreundersøkelser på FP helt anonyme?

Kan moderatorer og/eller administratorer se hva folk svarer på de anonyme spørreundersøkelsene på FP? Den siste tiden har det vært noen poller med relativt "sensitive" spørsmål, og da er det greit å vite om anonym betyr helt anonym.

(Det er mulig at det står et sted altså.)

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 16:10   #2
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er anonyme spørreundersøkelser på FP helt anonyme?

Godt spørsmål, noen. Jeg trodde de var det.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 16:30   #3
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er anonyme spørreundersøkelser på FP helt anonyme?

Moderatorer har ingen mulighet til å se hvem som svarer hva i anonyme poller. Rimelig sikker på at ikke Administratorer kan det heller.

torsk, moderator

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 16:32   #4
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er anonyme spørreundersøkelser på FP helt anonyme?

Siden admin kan slette (og endre?) enkeltmedlemmers stemme, sier det seg selv at de kan se dem.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 16:33   #5
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er anonyme spørreundersøkelser på FP helt anonyme?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Siden admin kan slette (og endre?) enkeltmedlemmers stemme, sier det seg selv at de kan se dem.

Min tanke også ja.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 16:34   #6
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er anonyme spørreundersøkelser på FP helt anonyme?

Input: I anonyme poller? Nytt for meg, hvor har du det fra?

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 16:36   #7
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er anonyme spørreundersøkelser på FP helt anonyme?

Den vanlige endringen jeg vet om er å trekke fra en stemme på ett alternativ og legge til på andre, men kan Admin i vBulletin gjøre noe annet altså?

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 16:40   #8
Stompa
50 &amp;amp; somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er anonyme spørreundersøkelser på FP helt anonyme?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Siden admin kan slette (og endre?) enkeltmedlemmers stemme, sier det seg selv at de kan se dem.

Dette er ikke knyttet opp mot nick - man har bare tilgang til totalt antall stemmer per alternativ og kan endre ved å redusere tallet for ett alternativ og øke tilsvarende for et annet.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 16:42   #9
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er anonyme spørreundersøkelser på FP helt anonyme?

Altså. Admin har tilgang til ALT. Om man benekter det mangler man litt grunnleggende kunnskap om hvordan internettsider fungerer. Nå er det lenge siden jeg var Admin på vBulletin-forum selv, men jeg er helt sikker på at vi kunne se de anonyme stemmene da. Mulig vi måtte aktivt gjøre noe for å se dem, men det var ingen stor jobb.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 16:44   #10
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er anonyme spørreundersøkelser på FP helt anonyme?

Siden stemmen ligger lagret i databasen kan selvsagt Admin gå inn der og titte, men det er ukjent for meg at det er en Admin-funksjon i vBulletin for det.

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 16:46   #11
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er anonyme spørreundersøkelser på FP helt anonyme?

Det synes jeg var litt betenkelig, Input. Ikke her på FP, jeg gir egentlig litt blaffen i om Skilpadda og HP vet at jeg har vært/ikke har vært sykmeldt, men jeg tenker nå på portaler som Its learning og Fronter der vi har anonyme undersøkelser som ledelsen lager (type enkle medarebeiderundersøkelser) og der admin. faktisk er en/to av kollegaene våre.
Dersom jeg lager anonyme undersøkelser til elevene, har jeg en slags moderatorrolle og kan ikke se hvem som svarer hva.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 16:47   #12
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er anonyme spørreundersøkelser på FP helt anonyme?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Siden admin kan slette (og endre?) enkeltmedlemmers stemme, sier det seg selv at de kan se dem.

Det er vel bare snakk om å trekke fra en stemme her og legge til en stemme der. Det er vel ikke mulig å flytte en bestemt brukers stemme.

Utover det har du selvsagt rett i at alle data er sporbare for systemeier/administrator på en eller annen måte, men det er jo ikke det samme som at data er tilgjengelig uten mye mikkmakk eller at admin velger å kikke på dem hvis hun kan.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 16:48   #13
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er anonyme spørreundersøkelser på FP helt anonyme?

Som sagt, jeg bryr meg ikke, men jeg synes det er mer fair å svare " ja, vi har mulighet til å gjøre det om vi vil", enn å svare at man ikke kan/vet.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 16:52   #14
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er anonyme spørreundersøkelser på FP helt anonyme?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Som sagt, jeg bryr meg ikke, men jeg synes det er mair fair å svare " ja, vi har mulighet til å gjøre det om vi vil, enn å svare at man ikke kan/vet.

Det er ikke sikkert at admin har mulighet til å gjøre det hvis de vil. Hvis det er data man må inn i databasen for å få tak i, er det ikke sikkert admin har teknisk kompetanse til å gjøre det, selv om det i teorien er mulig. (Jeg snakker generelt her og uttaler meg verken om hvor vanskelig slikt er i vBulletin eller om hvor teknisk kompetente akkurat våre adminer er.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 16:52   #15
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er anonyme spørreundersøkelser på FP helt anonyme?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Som sagt, jeg bryr meg ikke, men jeg synes det er mair fair å svare " ja, vi har mulighet til å gjøre det om vi vil, enn å svare at man ikke kan/vet.

Jeg kan for ordens skyld nevne at samtidig som jeg postet det med "Rimelig sikker på at ikke Administratorer kan det heller" nevnte inne på Styrerommet at Admin gjerne kunne bekrefte om det stemte. Regner med det kommer et svar når det blir sett.

torsk, moderator som prøver så godt han kan å være fair

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 16:58   #16
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er anonyme spørreundersøkelser på FP helt anonyme?

Og som en generell regel, som det er greit å være obs på: Det sitter alltid en person på IT-siden som har mulighet til å lese alt du skriver eller mottar når ting er lagret på en datamaskin. Det er opp til deg selv å avgjøre om du stoler nok på systemet og/eller vedkommende til at du tror på at vedkommende ikke vil lese dataene dine, men det finnes ikke et IT-system i verden der teksten eller bildene dine er beskyttet mot innsyn fra alle. Det er alltid en systemadmin som har tilgang. Og på noen systemer vil vedkommende få sparken eller bli fengslet om han eller hun misbruker sin stilling. Andre steder, som på FP, må man bare anta at tilliten ikke vil bli brutt (og ikke poste ting det er krise om blir lest).

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 17:09   #17
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er anonyme spørreundersøkelser på FP helt anonyme?

Enig, Teo. Grunnen til at jeg tok det opp nå, er at det har vært noen undersøkelser som tar opp ting som i andre sammenhenger (forskning, spørreundersøkelser) antakeligvis ville være underlagt strenge vilkår for personvern. Da er det viktig at folk er klar over at "anonym" har noen begrensninger. Det kan kanskje være klokt å legge inn en liten tekst i undersøkelsene på det også.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 17:13   #18
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.314
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er anonyme spørreundersøkelser på FP helt anonyme?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Enig, Teo. Grunnen til at jeg tok det opp nå, er at det har vært noen undersøkelser som tar opp ting som i andre sammenhenger (forskning, spørreundersøkelser) antakeligvis ville være underlagt strenge vilkår for personvern. Da er det viktig at folk er klar over at "anonym" har noen begrensninger. Det kan kanskje være klokt å legge inn en liten tekst i undersøkelsene på det også.

Er det de kompromitterende bildene mine du tenker på?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 17:14   #19
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.314
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er anonyme spørreundersøkelser på FP helt anonyme?

Jeg synes for øvrig det er en verden av forskjell på om admin, i tilfelle admin dukker langt inn i databasen, kan hente ut IP-adresse eller whatnot, (som man jo må regne med at noen der ute kan uansett), og om admin/modder hadde sett med et klikk hvem som stemte hva hvor.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 17:17   #20
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.227
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er anonyme spørreundersøkelser på FP helt anonyme?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Er det de kompromitterende bildene mine du tenker på?

Link? :vilogsåseblonder:

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no