Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Valentine ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-07, 11:41   #1
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Valentine ...

Feirer dere dagen?



Vi har ikke noen tradisjon med å kjøpe noe akkurat denne dagen. Tror ikke jeg har tenkt til det i år heller.. Gir ham kanskje bare et kyss eller to.. hihi

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 11:46   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valentine ...

Nei, den feires ikke.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 11:53   #3
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Valentine ...

Nei. Vi feirer ikke. Vel...når det er sagt, så har jeg fått roser fra min mann på Valentine de site par årene.

Jeg vil mye heller gi min mann ekstra oppmerksomhet på andre av årets dager.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 12:01   #4
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Valentine ...

Vi feirer den, men ikke med gaver og slikt.
Vi ønsker hverandre en god kjærestedag....med et deilig kyss!
Om kvelden når ungene er lagt henter vi frem rødvin, stenger vi av alt av tv og pc og slenger oss ned på sofaen. DEILIG!

Og slik er det aldri ellers...

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 12:02   #5
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valentine ...

Det var et fint bilde cilen!

Vi har ikke noen tradisjon på å feire dagen nei. De første årene vi var kjærester ble det kjøpt inn kort og skrevet noen gode ord på, og jeg fikk blomster. Men det er vel med denne dagen som med andre ting; det sklir ut.

I fjor hadde HP laget til noe veldig veldig koselig. Jeg kom inn på forumet vårt, og der sto det en kjærligetsærklæring på toppen av forumet, og når jeg søkte på nye innlegg, så kom det opp en søt bamseanimasjon som det sto "Be my valentine" på. Det var en veldig søt ting å gjøre, men jeg var litt engstelig for at alle på forumet kunne se den. :sjenert: Men det var bare meg som kunne se.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 12:05   #6
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valentine ...

Vi har ikke hatt tradisjon for å feire, men i dag ble jeg møtt av en snart seksåring som ønsket meg "God Valentin" og fortalte meg at i dag skulle jeg få mange klemmer. Og det er en feiring som jeg setter pris på.

Barnehagen har vennskap som et hovedtema for dette halvåret og har tydeligvis lagt vekt på at Valentin er en dag der man skal være snill med alle man er glad i, og det er jo hyggelig.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 12:12   #7
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Valentine ...

Vi feirer ikke, men pga mye jobbing og reising i det siste så skal mannen lage overraskelsesmiddag til meg i kveld Blir vel litt klining også.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 12:19   #8
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Valentine ...

Feirer den ikke nei.

Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 12:31   #9
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Valentine ...

Fikk forresten et herlig barnslig e-postkort av min mann nettopp. Elvis-animasjon. Og til slutt står det :

"Fra papa":

"Love you mama ! Når jeg er med deg føler jeg meg som "the king". "



Også var det en personlig hilsen:

"Eg kjøper vin".

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 12:31   #10
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valentine ...

Vi feirer med champagne og dype blikk. Til helgen feirer vi med fiin middag og fiin vin.

5 års bryllupsdag i dag. Forøvrig en praktisk bryllupsdato. Ingen risiko for at den går i glemmeboken.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 13:43   #11
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Valentine ...

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Vi feirer med champagne og dype blikk. Til helgen feirer vi med fiin middag og fiin vin.

5 års bryllupsdag i dag. Forøvrig en praktisk bryllupsdato. Ingen risiko for at den går i glemmeboken.


Gratulerer med bryllupsdagen!


Vi feirer egentlig ikke, men jeg lurer på om jeg skal kjøpe ham den boken han ønsker seg så inderlig, bare for å gni det inn at han glemte morsdagen.

Vi er glade i hverandre altså.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 13:43   #12
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valentine ...

Nei, vi feirer ikke dagen.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 13:45   #13
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valentine ...

Feirer ikke dagen. Men jeg syns det er fint å ha en dag som minner meg på at jeg godt kan kysse litt på sambo uten at det er noe spesielt.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 14:04   #14
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valentine ...

Nei, vi feiret gårsdagen.
Men jeg fikk en bukett tulipaner likevel.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 14:29   #15
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valentine ...

Dårlig med feiring her også. Men jeg fikk da et kort på mailen fra min kjære, og skyndet meg og sendte ham et i retur....

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 15:40   #16
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Valentine ...

Vi feirer ikke det her i huset, men jeg har laget et fint kort til samboeren da

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 15:54   #17
devon
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 92
devon har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Valentine ...

Nei det er for komersielt etter mitt syn. Men kan gi både kyss og klem og si at man er glad i dem det gjelder. Det er helt gratis. *Gjerrig*

devon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 15:59   #18
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valentine ...

Jeg har gjort den generaltabben at jeg har giftet meg med en som har bursdag på valentinsdagen. Det blir derfor ingenting på meg fra ham, men jeg gir masse. Har derimot fått et nydelig kort fra toern som hun hadde laget selv. Jeg klarte selvfølgelig å velte et glass rød juice over det.

__________________
In vino veritas

Sist redigert av safran : 16-02-07 kl 00:09. Årsak: Rettet opp bøyningsfeil. Takk til Pastill, som gjorde meg oppmerksom på det.
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 16:54   #19
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Valentine ...

Nei, vi feirer ikke.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 16:58   #20
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Valentine ...

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Feirer den ikke nei.

...sa jeg.

...og så kom gubben hjem med en Orkidè til meg.

(et lite rim til Kirsebær)

Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no