Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjære Admin/modder

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-07, 15:10   #21
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjære Admin/modder

Fremdeles snurt over admin som ikke holder det hun lover. Og kom ikke her og skyld på ammetåke ...

Masse skjedde mens jeg var borte, men nå som jeg er tilbake, ble det plutselig litt roligere. Skal jeg ta det som en skjult oppfordring?

__________________

Sist redigert av Nabojenta : 16-02-07 kl 17:32. Årsak: Sinnsyk i gjerningsøyeblikket
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 15:11   #22
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjære Admin/modder

Vi har ingen hjelpeadmin her, Nabojenta. Nå må du holde tunga rett i munnen.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 15:11   #23
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjære Admin/modder

De lader bare til neste runde. Nå er det jo middagstid snart.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 15:13   #24
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjære Admin/modder

Nettet mitt er SKIKKELIG kranglete for tiden, eneste stedet det omtrent fungerer er jo her inne jo.
Ikke kommer jeg inn på nettbanken, startsiden min vil bare ikke opp, VG og Dagbladet kan jeginnimellom lese litt på. Men her inne fungerer det stooort sett (litt tregt innimellom bare)
Nettleverandør ser på saken da, og jeg mser på de.
Men altså, dete er i allefall en meget god grunn til å holde sidene oppe (synes jeg). Så et hvert forslag om stenging nedlegger jeg herved veto mot.
Tenk om jeg må gjøre husarbeid hele tiden for å få dagen til å gå.
Dere vil vel ikke dømme meg til en skjebne værre en døden????

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 15:14   #25
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjære Admin/modder

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Fremdeles snurt over hjelpeadmin som ikke holder det hun lover. Og kom ikke her og skyld på ammetåke ...

Masse skjedde mens jeg var borte, men nå som jeg er tilbake, ble det plutselig litt roligere. Skal jeg ta det som en skjult oppfordring?

Hjelpeadmin?! Ikke si det til DM.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 15:15   #26
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjære Admin/modder

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Vi har ingen hjelpeadmin her, Nabojenta. Nå må du holde tunga rett i munnen.

Sorry! Gikk litt fort i svingene her, og skrev feil i kampens hete. Admin i ammetåke, mente jeg. Men hun kan fremdeles ikke skylde på ammetåken nå. Funker ikke på meg, serru!

Men om hun skylder på at HP stod over henne med en fiskeklask dersom hun stengte, så funker unnskyldningen!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 15:16   #27
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjære Admin/modder

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Ikke kommer jeg inn på nettbanken, startsiden min vil bare ikke opp, VG og Dagbladet kan jeginnimellom lese litt på. Men her inne fungerer det stooort sett (litt tregt innimellom bare)

Skal vi ta en felles aksjon mot alle reklamen som finnes på nettavisene? Jeg tror mye av problemet ligger akkurat der. Maskinen bruker jo evigheter på å laste inn all reklamen.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 16:24   #28
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjære Admin/modder

Steng for alltid. Gi meg livet mitt tilbake

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 16:28   #29
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjære Admin/modder

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Steng for alltid. Gi meg livet mitt tilbake

Hvilket liv?

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 16:36   #30
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjære Admin/modder

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Hvilket liv?

Jeg har heller ikke sett noe liv. Hun må nok ha satt det igjen et annet sted.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 16:39   #31
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjære Admin/modder

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 16:49   #32
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjære Admin/modder

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Hvilket liv?

Nei det stemmer. Har ikke noe liv om dagen. :hulk:

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 17:07   #33
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjære Admin/modder

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Fremdeles snurt over hjelpeadmin som ikke holder det hun lover. Og kom ikke her og skyld på ammetåke ...

Hjelpe-hva-for-no? Hørte ikke!?!

Sitat:

Men om hun skylder på at HP stod over henne med en fiskeklask dersom hun stengte, så funker unnskyldningen!

Jeg kan alltids skylde på at HP sto over meg med en fiskeklask, men jeg tror kansje det at jeg kansje ikke er noe videre vennliginnstilt til deg nå for tenk, og da er ikke noen unnskyldning fremst i køen for hva jeg har lyst til å si.
Hjelpeadmin.


Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Sorry! Gikk litt fort i svingene her, og skrev feil i kampens hete. Admin i ammetåke, mente jeg. Men hun kan fremdeles ikke skylde på ammetåken nå. Funker ikke på meg, serru!

Funker det med en ukes utestengelse for å disse autoriteten min?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 17:08   #34
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjære Admin/modder

Jeg skal drikke meg full i kveld, så jeg råder dere til å stenge....





























meg ute.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 17:08   #35
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjære Admin/modder

Kansje jeg kan skrive ned 1000 poeng på ryktebørsen til Nabojenta?

:funderer på passende straff:

Hjelpeadmin liksom.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 17:09   #36
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjære Admin/modder

Neeeeeeeeeeeei! Jeg angrer: :ber:

Og det har ingenting med Nabojenta å gjøre. :øltørst:

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 17:09   #37
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjære Admin/modder

... eller kansje jeg skal skrive dem ned på minusen slik at hun bare får røde prikker under navnet sitt?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 17:10   #38
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjære Admin/modder

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Hvilket liv?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg har heller ikke sett noe liv. Hun må nok ha satt det igjen et annet sted.

Et liv, livet, flere liv, alle livene.
Den Liven.


Sist redigert av 007 : 16-02-07 kl 17:23.
007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 17:10   #39
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjære Admin/modder

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Neeeeeeeeeeeei! Jeg angrer: :ber:

Og det har ingenting med Nabojenta å gjøre. :øltørst:

Ok, men det er bare fordi jeg er mest opptatt av å være sur på nabojenta.

Hjelpeadmin.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 17:11   #40
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjære Admin/modder

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Ok, men det er bare fordi jeg er mest opptatt av å være sur på nabojenta.

Hjelpeadmin.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no