Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Men altså, Per Sandberg-saken??

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-18, 13:32   #161
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Nå kan de jo begge jobbe i fiskefirmaet hennes!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 13:34   #162
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Men hadde det føltes så mye tryggere om hun hadde gått ut og kjefta og smelt og sagt at dette er hårreisende og galskap og at FRP er rabiate?

Jeg er mest skeptisk til at Sandberg har fått statsrådposter i utgangspunktet.

nei. Men hun burde vel ha sagt noe om at saken skulle utredes i stedet for å bagatellisere.

Og jeg er også VELDIG skeptisk til at han sitter/satt ved kongens bord.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 13:37   #163
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Litt nyansering, bare for å gjøre det:

- Basert på ekskonas FB-side, og om det stemmer at hun har brukt nettverket i regjeringsapparatet til å gjøre livet surt for ham etter at han har dumpet henne for en ung berte, så skjønner jeg godt at han har opplevd det som vanskelig å forholde seg til (forklaring, ikke unnskyldning, selvsagt)

- Morgenblandet hadde et interessant intervju med Mohammad M Izadi fredag, som nyanserer bildet av iran, eksiliranere og iransk utenrikspolitikk og etterretning litt mer enn det som har kommet frem til nå. https://morgenbladet.no/aktuelt/2018...av-isolasjonen (abb). Blant annet at det finnes en ganske tydelig agenda hos de som har uttalt seg, han utdyper noen av de uttalelsene Letnes kom med i Dax18-intervjuet (om dødsstraff), og han forteller litt mer om feiringen av nasjonaldagen. Den blir jo utelukkende fremstilt nå som "feiring av den islamske revolusjonen", men selv om det er lagt til den datoen, så er det jo ikke DET som står på invitasjonen, der handler det om feiring av nasjonaldagen, og en dag der iranske og persisk kultur står i høysetet. Kjell Magne Bondevik har deltatt der tidligere.

- Jeg syns det virker usannsynlig at hun er "spion". Jeg tror det er mer sannsynlig at iranske myndigheter så nettverkspotensialet i en velintegrert, vakker, veltalende, utadvendt og sjarmerende ung kvinne, og bestemte seg for å sende henne tilbake til Norge den gangen vi prøvde å returnere henne, og så opprette et hyggelig forhold over tid, og å bruke henne til å "knytte kontakter", mer eller mindre bevisst fra hennes side.

Og så skal vi ha i mente at den ekskonen åpenbart er rasende og åpenbart er greit posisjonert til å drive litt spinndoktor-aktivitet her. Så det må huskes på når vi vurderer hva som kommer frem. Det at Aftenposten nå har så sentrale kilder som så detaljert beskriver interne forhold og diskusjoner i regjeringen er i grunnen litt foruroligende.


Hva om hun har vært genuint bekymret? Jeg synes det er litt zpezielt å anta at hun har rapportert dette for å ta hevn. Hvorfor ikke tro på at hun faktisk har vært oppriktig bekymret? Det er jo Sandberg som vinner på å bagatellisere det hele ved å fremstille henne som en hevngjerrig bitch?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 13:37   #164
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nå kan de jo begge jobbe i fiskefirmaet hennes!


Men fyren har da nettopp flyttet til Mandal.



Spent på fortsettelsen

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 13:38   #165
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nå kan de jo begge jobbe i fiskefirmaet hennes!

Jey! Fishy Business AS.



__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 13:41   #166
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Hva om hun har vært genuint bekymret? Jeg synes det er litt zpezielt å anta at hun har rapportert dette for å ta hevn. Hvorfor ikke tro på at hun faktisk har vært oppriktig bekymret? Det er jo Sandberg som vinner på å bagatellisere det hele ved å fremstille henne som en hevngjerrig bitch?

Jeg vet ikke sikkert, men jeg får ikke så veldig gode vibber av det med lekkasjer - hvis det stemmer at hun har lekket ferieplaner også tidligere. Jeg får et inntrykk av at hun har prøvd å få dette forholdet frem i lyset før, men at pressen har behandlet det som et privat anliggende frem til Iranreisen.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 13:55   #167
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg vet ikke sikkert, men jeg får ikke så veldig gode vibber av det med lekkasjer - hvis det stemmer at hun har lekket ferieplaner også tidligere. Jeg får et inntrykk av at hun har prøvd å få dette forholdet frem i lyset før, men at pressen har behandlet det som et privat anliggende frem til Iranreisen.

Så vidt jeg har skjønt, er det omvendt - hun har skaffet seg kjennskap til planene hans via en slags ferielogg hos SMK. Og hva om hun har prøvd å få forholdet frem i lyset på grunn av bekymringen sin?
Det var spørsmålet mitt.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 14:03   #168
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Han går faktisk ikkje bare av som statsråd, men som nestleiar og. Den såg eg ikkje komme.

Eg er einig med Pøblis i at det er stor forskjell på "Alle kan gjøre feil", som var Solbergs første kommentar, og noko i retning av at dette må vi finne ut av og komme til bunns i, før eg kan kommentere ytterlegare.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 14:07   #169
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og så skal vi ha i mente at den ekskonen åpenbart er rasende og åpenbart er greit posisjonert til å drive litt spinndoktor-aktivitet her. Så det må huskes på når vi vurderer hva som kommer frem. Det at Aftenposten nå har så sentrale kilder som så detaljert beskriver interne forhold og diskusjoner i regjeringen er i grunnen litt foruroligende.

Jeg er med Pøblis her i at vi ikke vet grunnen til at hun har meldt dette. Hun kan være en hevngjerrig bitch og hun kan være oppriktig bekymret (kanskje hun til og med er begge deler samtidig).

Jeg kan heller ikke tenke meg at dette med at Aftenposten har interne kilder er noe som har med FrP å gjøre. Da Støre hadde møte angående "Giske saken" rapporterte jo media fortløpende ... Flere mennesker som kunne si noe der, men ...

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Den andre halvdelen er full av "Stå, på Per!", "Hadde dette vært Støre-jævelen, så hadde det ikke vært skrevet annet enn hyllester i dritt-AP-media!" og, min personlige favoritt: "Gratulerer med litt deilig brunsukker, da, Per!"

Har akkurat dristet meg inn i noen FB diskusjoner, men ... jeg er vel neppe klar for å si det slik. Det er så mye rart der ute.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er ikke første gang unge, pene damer faller for menn med makt og penger da. Trump, anyone?

Kanskje hun også er spion? Hun kommuniserer i alle fall andre ting enn Trump?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell

Sist redigert av him : 13-08-18 kl 14:40.
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 14:14   #170
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er det som gjør halve kommentarfeltet hans så rasende.

Den andre halvdelen er full av "Stå, på Per!", "Hadde dette vært Støre-jævelen, så hadde det ikke vært skrevet annet enn hyllester i dritt-AP-media!" og, min personlige favoritt: "Gratulerer med litt deilig brunsukker, da, Per!"


Angående den siste, så tror jeg ganske mye av islamfobien og rasismen mye av grunnfjellet forfekter 90% retter seg mot mørke MENN, ikke kvinner. De er ofte veldig åpne for forhold til asiatiske kvinner, for eksempel, og syns "mulatter" er så sexy eksotiske at det er ikke måte på.

Jeg leste nettopp følgende bisarre ordveksling, ang denne konstellasjonen:

- Blod er tjukkere enn vann, det vil det alltid være.
- Den skjønte jeg ikke
- Alltid familie og dine egne nærmest
- Skjønner fremdeles ikke hva du mener
- Ditt eget folk.
- Hvilken sammenheng tenker du det har med denne saken?
- Dessverre tiden min strekker ikke til voksenopplæring.



Det med asiatiske damer blir jo fort brukt som alibi. "Hvordan kan du si at jeg er rasist, jeg har jo til og med Thailandsk kone!"

"Jeg er ikke rasist, jeg ble kjent med en neger i fengsel, han var en skikkelig grei kar" (true story).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 14:21   #171
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Lurer på om PS har tenkt å spinne dette som en gal ex-kones hevn.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 14:34   #172
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Hva om hun har vært genuint bekymret? Jeg synes det er litt zpezielt å anta at hun har rapportert dette for å ta hevn. Hvorfor ikke tro på at hun faktisk har vært oppriktig bekymret? Det er jo Sandberg som vinner på å bagatellisere det hele ved å fremstille henne som en hevngjerrig bitch?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Lurer på om PS har tenkt å spinne dette som en gal ex-kones hevn.

Eg tenker og at det ikkje er gitt at Sandberg og dottera sin versjon om ekskona er riktig.

Eg veit at Mina Ghabel Lunde sin kronikk er omdiskutert, og òg kommentert i denne tråden. Men dette er nokre av dei tankane som objektivt sett gir grunn for bekymring rundt forholdet. Det er ikkje utenkeleg at ekskona har nokre av desse tankane, heller enn at ho er hemngjerrig.

Eg merker eg er veldig skeptisk til slike personkarakteristikker og påstander om hevnmotiv, særleg når dei kjem frå menn som har tapt ansikt og som samtidig forsøker å gjere seg sjølv til offer for uheldige omstendigheter.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 14:38   #173
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg tenker og at det ikkje er gitt at Sandberg og dottera sin versjon om ekskona er riktig.

Eg veit at Mina Ghabel Lunde sin kronikk er omdiskutert, og òg kommentert i denne tråden. Men dette er nokre av dei tankane som objektivt sett gir grunn for bekymring rundt forholdet. Det er ikkje utenkeleg at ekskona har nokre av desse tankane, heller enn at ho er hemngjerrig.

Eg merker eg er veldig skeptisk til slike personkarakteristikker og påstander om hevnmotiv, særleg når dei kjem frå menn som har tapt ansikt og som samtidig forsøker å gjere seg sjølv til offer for uheldige omstendigheter.

Helt enig med deg - og særlig i denne saken som virkelig IKKE er storm i et vannglass eller bare kan avvises som tøys fra bedratt eks. Det er jo høyst alvorlige ting som er gjort og ikke gjort - dette er jo en total mangel på dømmekraft.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 14:40   #174
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Lurer på om PS har tenkt å spinne dette som en gal ex-kones hevn.

Han har jo kunne gjør det frem til Iran-ferien - i og med at varselet til kona ikke ble tatt på alvor - hvis vi skal tro på at hun meldte dette allerede i mai. Og det er vel ingen som har hevdet at akkurat det er usant?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 15:31   #175
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Hun overdramatiserer litt, denne Bahareh:

Sitat:

Jeg er blitt ødelagt i et demokratisk land. I et land som kalles et av verdens fredligste land å bo i og i et land som er en stor forkjemper for menneskerettigheter . Hva lærer vi nå til diktatoriske land? Er vi noe bedre enn de?, skriver Letnes i en sms til Dagbladet, uten å utdype.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 15:39   #176
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Ja, det vil jeg si.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 15:42   #177
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg vet ikke sikkert, men jeg får ikke så veldig gode vibber av det med lekkasjer - hvis det stemmer at hun har lekket ferieplaner også tidligere. Jeg får et inntrykk av at hun har prøvd å få dette forholdet frem i lyset før, men at pressen har behandlet det som et privat anliggende frem til Iranreisen.

Han hadde jo meldt fra om Tyrkia-reisen, så den var han åpenbart ikke redd for at kona skulle vite om. Da er det jo ganske tydelig at det nettopp er de sikkerhetsmessige kontroversene ved en reise til Iran han ville kona ikke skulle gjøre noe nummer ut av, antagelig siden hun allerede hadde meldt bekymring? Om det var feriereiser generelt han ville skjule for henne, så hadde han vel ikke meldt inn Tyrkia-turen heller.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 15:48   #178
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Ja, det er jo helt klart at han har visst og skjønt at han ikke gjorde det han skulle, ellers ville det jo ikke være noe problem at folk visste hvor han var.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 16:04   #179
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Jeg skjønner at Erna ikke kjefter offentlig. Men jeg synes hun bruker for lang tid, i flere kontroversielle saker. Og jeg synes hun fremstår bagatelliserende. Det gjelder mht Listhaug, det gjelder i abortsaken for et par år siden og i denne saken. Jeg tviler ikke på at hun er tydelig internt. Men for meg er det ikke tilstrekkelig. Jeg har møtt henne i møter og synes generelt hun er flink og tydelig, men som minister i samarbeid synes jeg hun har frontet en del saker jeg er opptatt av dårlig. Og jeg synes debatten var interessant fra første stund, uten at jeg vil at noen skal legge det på at det er fordi jeg har vært opptatt av gammel gris - pen dame som gyldig argument.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 16:46   #180
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Men de kan da ikke dra inn Listhaug som nestleder?? Hva er det jeg ikke forstår?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no