Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du redd for å reise med fly?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: ER du redd for å reise med fly?
Jeg er livredd og reiser aldri med fly. 3 1,89%
Jeg er livredd og unngår å reise med fly (færre enn 1 reise i året). 15 9,43%
Jeg er redd, men reiser med fly flere ganger i året. 24 15,09%
Jeg syns det er ubehagelig, men er ikke redd. 38 23,90%
Jeg liker å reise med fly. 79 49,69%
Jeg elsker å reise med fly og har eller skal ta flysertifikat. 0 0%
Deltakere: 159. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-07, 21:30   #21
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du redd for å reise med fly?

Jeg verken liker eller misliker. Fant ikke noe alternativ som passet *vanskelig*

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 21:34   #22
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du redd for å reise med fly?

Jeg fikk helt plutselig flyskrekk ganske sent i livet og har det enda. Men jeg flyr hele tiden men blir ikke bedre, det er og forblir et rent helvete

Har prøvd det meste gjennom årene fra flyskrekk kurs til tankfeltterapi men ingenting har nyttet. Jeg lever fortsatt i håpet om at det en dag vil forsvinne eller i det minste avta en smule ......

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 21:46   #23
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du redd for å reise med fly?

Jeg liker å fly, det jeg ikke liker er flyplasser. Jeg flyr ikke oftere enn at jeg liker å ha vindusplass på internasjonale flyvninger, syns det er moro å titte ned på byen ved take-off og landing og filosofere over hva alle sammen driver med der nede på bakken.

Ellers så kan jeg oppsummere min holdning til det å fly med "Vi kommer alltids ned".

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 21:47   #24
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du redd for å reise med fly?

Har blitt det. Før var det å fly som å gå hjemme på mitt eget stuegulv, men noe har endret seg. Jeg elsker å oppholde meg i utlandet, og tvinger meg selv til å fly. På det verste har jeg startet å hyperventilere. For meg er take-off den verste biten, den tiden flyet er i luften og landingen er ingen problem for meg.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 21:50   #25
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.415
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du redd for å reise med fly?

Jeg fikk også flyskrekk som voksen, eller jeg var i allefall over 25 år når det skjedde. Jeg prøver å overbevise meg selv om hvor lite sannsynlig det er at noe skjer, men jeg blir sittende å følge med på lyder og bevegelser i flyet.

Jeg har vurdert flyskrekk-kurs, men jeg er redd for å bli enda reddere hvis jeg skal være sammen med folk som er reddere en meg i et fly. Rolig og uredd reisefølge er best!

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 21:56   #26
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.449
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er du redd for å reise med fly?

Jeg liker ikke tanken paa hva som kan skje, men er ikke redd selv. Det er mer saann at jeg tenker paa det naar mannen min flyr. Det er verre, faktisk.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 21:58   #27
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du redd for å reise med fly?

Jeg savner alternativet "Jeg synes det er drit kjedelig å reise med fly, men har ellers ingen problemer med det".

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 21:58   #28
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du redd for å reise med fly?

Jeg syns fly er genialt. Jeg liker å fly.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 21:58   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.401
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du redd for å reise med fly?

Jeg har ganske kraftig flyskrekk og har pleid å ta sovepiller og drikke. Det kunne jeg ikke når jeg fløy under graviditeten, og da var jeg merkverdig rolig. Nå har jeg faktisk ikke fløyet etter at glitterbarnet kom, så hvordan det føles nå vet jeg ikke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 22:00   #30
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du redd for å reise med fly?

Jeg er slett ikke glad i å fly, men det har blitt litt bedre. Tidligere fikk jeg vondt i magen da jeg nærmet meg flyplassen, mens jeg bare er sur og hissig nå. Dessuten blir jeg ofte litt reisesyk, og det er litt ubehagelig.

Men jeg reiser flere ganger i året likevel. Jeg prøver å være litt flink og reise miljøvennlig, men av og til passer det dårlig.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 22:00   #31
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er du redd for å reise med fly?

Jeg er redd ja. Før fløy jeg minst en gang i året, og var ikke redd. Nå er det så sjeldent, tror det er derfor jeg er mer redd nå. Er 5 år siden jeg fløy sist....

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 22:08   #32
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.415
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du redd for å reise med fly?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg savner alternativet "Jeg synes det er drit kjedelig å reise med fly, men har ellers ingen problemer med det".

Så redd som jeg er, så greier jeg ikke å forestille meg at noen er så uberørt av å fly

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 22:13   #33
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er du redd for å reise med fly?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg savner alternativet "Jeg synes det er drit kjedelig å reise med fly, men har ellers ingen problemer med det".

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 22:15   #34
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Er du redd for å reise med fly?

Syns det er gøy å fly

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 22:22   #35
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du redd for å reise med fly?

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Så redd som jeg er, så greier jeg ikke å forestille meg at noen er så uberørt av å fly



Selv har jeg blitt en kløpper på å sove på fly; vanligvis sovner jeg i det flyet tar av og våkner igjen i det det lander. Det er en av grunnene til at jeg ikke er videre begeistret for å fly med barn: dårlig med sovemuligheter da, gitt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 22:23   #36
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du redd for å reise med fly?

Livredd! Men gjør det likevel....piner meg gjennom det

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 22:27   #37
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du redd for å reise med fly?

Jeg syns det er ganske gøy å reise med fly. Da jeg var barn reiste vi alltid med tog, så oppdaget fly først i tenårene.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 22:27   #38
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er du redd for å reise med fly?

Nei, har ikke flyskrekk, men kan bli flysyk.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 22:31   #39
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.793
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du redd for å reise med fly?

Jeg er ikke redd i det hele tatt for å fly, er mye reddere (dvs vetteskremt) for å kjøre bil. Det eneste jeg ikke liker med fly er at det er ekkelt om ørene "popper for" og så er det kjipt å være stor og måtte skvise seg ned i et trangt sete og føle at jeg er i veien for h*n i setet ved siden av

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 22:35   #40
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du redd for å reise med fly?

Jeg liker godt å fly, har ikke spor av flyskrekk og flyr skammelig mye.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no