Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dere som er høye

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-07, 22:41   #61
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som er høye

Absolutt! Jeg er 176 og føler meg absolutt flottest i høye hæler. Går veldig ofte med det, til hverdags og fest.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 22:45   #62
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som er høye

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.


På bryllupsbildene med nevnte eks sto jeg uten sko, og han på en liiiten sten. Da så han littegrann høyere ut enn meg.

Jeg prøvde å stå et lite skritt bak ham, i nedoverbakke, med helene godt trøkka ned i gresset, men det hjalp ikke så veldig.

Men så er jo jeg endel bredere (breiere?) enn ham også.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 22:46   #63
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som er høye

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg går glatt med hæler som gjør meg høyere enn mannen min. Som om hans høyde som skal avgjøre hvilke sko jeg skal ha på beina og hvor flott jeg skal ta meg ut!

Hvis han på død og liv vil være den høyeste, får han sette opp håret i høy knute.

Signerer!

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 22:49   #64
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er høye

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg mener å ha lest at snittet i Norge er 167 på jenter. Så jeg tror man må være under 160-ish for å være "ganske lav".

Jeg er helt klart lav med mine 1,62 (på en god dag ) - *selvinnsikt*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 10:23   #65
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som er høye

Jeg er 1m77, men siden min søster på 1m82 og min bror på 1m97 liker å kalde meg for "smølf" så føler jeg meg ikke spesielt høy.

Og ja, jeg går gjerne på høye hæler !

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 19:03   #66
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er høye

Hva er "smølf"? Smurf? :intrisert:

Jeg er for øvrig helt på normalen. Det er litt kjedelig. :vil være høy og flott eller bitteliten og petite:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 19:08   #67
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som er høye

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg synes du er høy og flott, men jeg synes jo de fleste over 1,65 er høye.

Takk, da er jeg også høy.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 20:03   #68
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som er høye

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Hva er "smølf"? Smurf? :intrisert:

Jeg er for øvrig helt på normalen. Det er litt kjedelig. :vil være høy og flott eller bitteliten og petite:

Smurf, ja. Trodde av en eller annen grunn at det het smølf her.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 20:09   #69
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er høye

Jeg bruker sjelden høye hæler. Desom jeg har hæler er de ikke så lange. Jeg er 175 cm.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 20:13   #70
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.072
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som er høye

Jeg synes egentlig det ser lite feminint ut med veldig høye damer som blir enda høyere, jeg da.....Veldig høye damer er for meg fra ca 1.85 og oppover. Jeg synes liksom det ser hakket bedre ut om damene er lavere enn mennene. Men det er sikkert en genfeil hos meg
Høye damer er over 1.80, høye menn er ihvertfall over 1.90.

Selv er jeg rimelig gjennomsnittelig med mine 1.70, og synes det er herlig med en mann på nærmere 2 meter som rager over meg selv om jeg går med hæler. Hadde en lavere mann før (ikke lavere enn meg, men lavere enn nåværende mann), og da må jeg innrømme at jeg tenkte på hælhøyden når jeg kjøpte sko.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no