Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Trenger smykketips!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-13, 23:20   #21
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger smykketips!

Jeg ville hatt et litt langt kjede, gjerne med et anheng, hjerteformet, eller hva du nå har og liker. Men kjolen funker fint uten også .

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 23:21   #22
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger smykketips!

Jeg hadde blinget med noe sånt. Da ville jeg ikke hatt armbånd.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (82,2 KB, 2 visninger)
__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 08:00   #23
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger smykketips!

Jeg bruker hverken armbånd eller kjeder selv, og hadde om jeg var deg droppet alt av smykker .
Jeg har strukket meg til et par bling-øredobber i det siste, og synes det fungerer greit. Du skulle ikke prøve det da?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 08:12   #24
Mariss
Superduperaktiv
 
Mariss sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 639
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Sv: Trenger smykketips!



Et stort smykke i halsen.

ELLER: store øredobber og mange armbånd. Oppsatt hår.

__________________
Storebror des-07 Lillesøster mars-10
Mariss er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 08:13   #25
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger smykketips!

Jeg syns en sånn kjole er fin med bare (store) øredobber og kanskje armbånd.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 08:59   #26
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Trenger smykketips!

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Mitt tips er at du dropper alt av halssmykke, lar kjolen være ren og enkel og alene (den ser dyr ut og du ser smashing ut i den), og tar igjen med større og iøenfallende ørepynt og armbånd.

Helt enig. Kjeder til denne fine kjolen ville jeg heller ikke valgt. Tenk utenfor boksen Noe ala Teflonas forslag til ørepynt i smaragdgrønt og et armbånd. Snø har sikkert mye som kunne passe til.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 09:06   #27
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger smykketips!

Hmmm... Lette litt i går kveld og fant noe som var forholdsvis blingete til meg å være (men i mørke farger, så klart). Må ta en snartur på senteret i kveld, tror jeg, og se om jeg kan finne noen armbånd (som ikke er så store at de bare faller av - en medvirkende årsak til at armbånd sjelden er i bruk). En ring fant jeg også.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 09:11   #28
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger smykketips!

Snö, Pilgrim, Våga er fine smykkemerker synes jeg. Lykke til med jakten!

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 09:13   #29
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger smykketips!

Takk! Jeg har litt begrenset utvalg av butikker her, dessverre (ute i god tid med planlegging, som alltid ). Det jeg har sett av Snö synes jeg blir for blingete for meg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 09:22   #30
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger smykketips!

Lekker kjole! Jeg ville ha gått for ørepynt og armbånd.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 09:23   #31
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger smykketips!

Jeg ville hatt et stort smykke med masse steiner som ligger relativt tett opp mot halsgropa.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 09:23   #32
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger smykketips!

Skal se om jeg kan få tatt noen bilder av kandidatene i kveld.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 09:24   #33
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger smykketips!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg ville hatt et stort smykke med masse steiner som ligger relativt tett opp mot halsgropa.

Jeg har faktisk et enkelt, afrikansk et med store, perletrukne kuler i ulike grønntoner. Har aldri helt blitt bekvem med det fordi kulene er hakket for store, men det er mulig det kan funke her.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 09:29   #34
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Trenger smykketips!

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg syns en sånn kjole er fin med bare (store) øredobber og kanskje armbånd.

Dette er jeg helt enig i. Jeg mener å se at kjolen har en del legg og sømmer foran (?). Da ville jeg vært forsiktig med langt kjede, det kan bli litt rotete. (Personlig ville jeg ikke hatt kjede i det hele tatt når det er slike sømmer og detaljer på kjolen, men det er litt smak og behag. Jeg liker rene linjer i antrekk, men det passer jo ikke for alle).

  Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 09:32   #35
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger smykketips!

Dropp smykke og ta deg en tur i butikken til Cecilie Melli og kjøp et par lekre øredobber.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 09:34   #36
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger smykketips!

Jeg er enig med Tallulah, noe svært i halsen ville vært fint.




Eller noe sånt, men i dine farger:


Men kanskje ikke så stort som dette:

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 09:34   #37
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger smykketips!

Eller kanskje du skulle sette opp håret og ha et par øredobber?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 09:37   #38
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger smykketips!

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Dette er jeg helt enig i. Jeg mener å se at kjolen har en del legg og sømmer foran (?). Da ville jeg vært forsiktig med langt kjede, det kan bli litt rotete. (Personlig ville jeg ikke hatt kjede i det hele tatt når det er slike sømmer og detaljer på kjolen, men det er litt smak og behag. Jeg liker rene linjer i antrekk, men det passer jo ikke for alle).

Det er ikke noe særlig med sømmer på kjolen, faktisk - litt oppe ved skuldrene, bare.

Det øverste smykket som HV viser likte jeg godt (og har nok noe som kan minne litt om det). Tror jeg må prøve og se det på. Har vurdert å sette opp håret også - bare så synd at jeg ikke evner det.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 09:41   #39
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Trenger smykketips!

Ok, trodde det var en søm rundt livet men det var ikke lett å se. Kanskje jeg bomma på legg også, da. :myser:

  Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 09:44   #40
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger smykketips!

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Ok, trodde det var en søm rundt livet men det var ikke lett å se. Kanskje jeg bomma på legg også, da. :myser:

Joda, du har jo helt rett - søm rundt livet samt legg foran og bak, men i selve overdelen (der det evt. kjedet skal være) er den helt plain.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no