Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Odd Molly i str. 4?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-07, 14:31   #21
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Odd Molly i str. 4?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Den var skikkelig fæl. Tømmerhoggerskjorte for damer?

Det er jeg og gutta

__________________
Snuppene 02 • 07
Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 20:37   #22
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Odd Molly i str. 4?

HI, jeg kan opplyse om at jeg har en nydelig offwhite ulljakke selv (ikke OM). Den er rådyr i drift fordi den skal renses hver 3. uke hvis den blir brukt regelmessigt. Jeg har prøvd impregnering, men det har ikke hjulpet.

Bare sånn til å ta med i overveielserne.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 20:50   #23
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Odd Molly i str. 4?

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

HI, jeg kan opplyse om at jeg har en nydelig offwhite ulljakke selv (ikke OM). Den er rådyr i drift fordi den skal renses hver 3. uke hvis den blir brukt regelmessigt. Jeg har prøvd impregnering, men det har ikke hjulpet.

Bare sånn til å ta med i overveielserne.

Ja har tenkt på det. Med to barn som bæres så blir det fort klinete fra støvler og annet på klærne.

Hvor mye koster det å rense en kåpe da?

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 00:02   #24
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Odd Molly i str. 4?

225,-

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 10:07   #25
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Odd Molly i str. 4?

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

225,-

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 18:06   #26
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Odd Molly i str. 4?

Jeg har fortsatt ikke klart å glemme denne kåpen så i dag tok jeg med mannen. Han syntes også den var fin og sa jeg kunne få den i julegave.

Men damen i butikken klarte ikke å finne en i str 4 til meg. Så da er jeg like langt. Ingen kåpe på meg.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 18:13   #27
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Odd Molly i str. 4?

Jeg har den. Jeg har 3 barn. Og bruker den faktisk ofte uten at den har blitt noe misfarget.

Løp og kjøp, den er bare rå stillig!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 18:16   #28
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Odd Molly i str. 4?

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Jeg har fortsatt ikke klart å glemme denne kåpen så i dag tok jeg med mannen. Han syntes også den var fin og sa jeg kunne få den i julegave.

Men damen i butikken klarte ikke å finne en i str 4 til meg. Så da er jeg like langt. Ingen kåpe på meg.

Jeg så noen av dem på AtHome på Lilleaker. Men sjekket ikke størrelser da, men kanskje?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 18:31   #29
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Odd Molly i str. 4?

Skjønner godt at du ikke klarer å glemme den. Jeg har sett den et par ganger på Ebay, men dessverre ikke noe i str. 4. Skal si ifra hvis jeg ser den der ihvertfall. Ellers vet jeg det finnes en butikk med Odd Molly i Fredrikstad. Også hadde de noe Odd Molly i en butikk i Strømstad, men ingen jakke der som jeg så.

Lykke til i jakten!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 18:32   #30
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Odd Molly i str. 4?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg så noen av dem på AtHome på Lilleaker. Men sjekket ikke størrelser da, men kanskje?

Så det er flere butikker enn Zant på Lilleaker som fører OM, altså? Interessant...

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 18:36   #31
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Odd Molly i str. 4?

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Også hadde de noe Odd Molly i en butikk i Strømstad, men ingen jakke der som jeg så.

Hvor, hvor?! Husker du hva butikken het?

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 18:39   #32
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Odd Molly i str. 4?

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Hvor, hvor?! Husker du hva butikken het?

Husker ikke hva butikken het, men det henger Odd Molly plakat i vinduet. Den ligger i kjelleren. Den ligger på den veien bortover ved elva mot Lekebutikken (der hvor Systembolaget var før). Hvis du går over brua fra Konsum og mot høyre. Vet du hvor jeg mener? De hadde de toppene jeg ser de har fått inn på www.folkart.se nå.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 18:47   #33
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Odd Molly i str. 4?

Jeg fikk opplyst at str 4 er XL. Det blir vel en 42/44?

__________________
03 06 09

Sist redigert av Mikkeline : 13-12-07 kl 18:52. Årsak: Skrev feil størrelse
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 18:49   #34
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Odd Molly i str. 4?

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Jeg fikk opplyst at str 3 er XL. Det blir vel en 42/44?

Tja, jeg blir ikke klok på størrelsene til OM. Jeg er vel en str 42 i overkroppen og bruker str 3 i toppene til OM ihvertfall. Jakkene har jeg ikke prøvd.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 18:52   #35
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Odd Molly i str. 4?

Jeg skrev feil størrelse.

Jeg bruker 40/42 og er str 3 i OM. Str 4 ble for romslig for meg ihvertfall.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 19:17   #36
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Odd Molly i str. 4?

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Husker ikke hva butikken het, men det henger Odd Molly plakat i vinduet. Den ligger i kjelleren. Den ligger på den veien bortover ved elva mot Lekebutikken (der hvor Systembolaget var før). Hvis du går over brua fra Konsum og mot høyre. Vet du hvor jeg mener? De hadde de toppene jeg ser de har fått inn på www.folkart.se nå.

Jeg har kun vært på Systembolaget i Strømstad, og er ikke kjent i resten av byen.

Og etter at jeg oppdaget en butikk med godt OM-utvalg i Thon-senteret i Charlottenberg, har jeg insistert på at kyllingfilet- og kattemat-turene skal gå dit. Men greit å ha en OM-langer i Strømstad også.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 21:34   #37
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Odd Molly i str. 4?

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Denne prøvde jeg. Fargen ser grå ut på bildet, men den er grønn.


Denne har jeg. Er kjempefornøyd med den(med prisen også,fikk den for kr 1500 inkl frakt fra USA)

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 21:38   #38
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Odd Molly i str. 4?

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Jeg har kun vært på Systembolaget i Strømstad, og er ikke kjent i resten av byen.

Og etter at jeg oppdaget en butikk med godt OM-utvalg i Thon-senteret i Charlottenberg, har jeg insistert på at kyllingfilet- og kattemat-turene skal gå dit. Men greit å ha en OM-langer i Strømstad også.

Oj, Charlottenberg. Kanskje verdt en tur dit da?

Hvis du kjører innover mot byen, passerer du først et Systembolag på venstre side ved siden av Godisbolaget. Så kjører du videre og passerer Systembolaget på høyre side. Så kommer Konsum, så kjører du over en bro til venstre, og rett til høyre ligger da den butikken. Men en liten butikk i kjelleren bortover veien der. De hadde ikke mye OM, så sånn sett høres OM-langeren i Charlottenberg bedre ut.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 21:39   #39
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Odd Molly i str. 4?

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Denne har jeg. Er kjempefornøyd med den(med prisen også,fikk den for kr 1500 inkl frakt fra USA)

Hvor kjøpte du den fra da? Ebay?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 21:40   #40
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Odd Molly i str. 4?

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Hvor kjøpte du den fra da? Ebay?

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no