Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Luer

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-07, 22:29   #1
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Luer

Jeg har prøvd hardt i dag på å få tak i ei lue til meg selv, men jakten endte faktisk resultatløs. Jeg fant bare luer med brem, luer som ga meg superduperelektrisk hår eller luer med høretelefoner til å plugge inn i iPoden. Jeg skal ikke ha noe av det, jeg skal egentlig bare ha en pen ensfarga lue uten noe fiksfakseri!

Hvor finner dere luer?

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 22:30   #2
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Luer

HM.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 22:33   #3
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Luer

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Jeg har prøvd hardt i dag på å få tak i ei lue til meg selv, men jakten endte faktisk resultatløs. Jeg fant bare luer med brem, luer som ga meg superduperelektrisk hår eller luer med høretelefoner til å plugge inn i iPoden. Jeg skal ikke ha noe av det, jeg skal egentlig bare ha en pen ensfarga lue uten noe fiksfakseri!

Hvor finner dere luer?

Hvis du kan strikke, så er det lett å lage en lue selv. Jeg bruker sjelden lue og finner aldri noen som er fine i butikk. Følger med i tråden for å se om noen kommer med noen fine, enkle luer.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 22:34   #4
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luer

Cubus. Det er sant. De har kule luer.

Har du prøvd sportsbutikker? Vero Moda?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 23:27   #5
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Luer

Accesorize. (er det sånn det skrives, tro?) Der har de mange lekre luer.
Kjøpte meg en fin en der forrige uke. Koster litt, da, men er verdt det, synes jeg.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 23:38   #6
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Luer

Jeg hadde faktisk tenkt å starte en "vis meg din lue" -tråd i dag, for jeg leter også etter fine lurer! Kjedebutikkene har fine luer utseendemessig, men de er ofte laget av akryl ol, jeg vil ha i ull.

Til de mer sporty dagene syns jeg Swix' ensfargede luer er fine.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 22:51   #7
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Luer

Accessorize var tingen! Jeg fikk napp på en behagelig lue, og jeg fikk plusset på en hel drøss med luer, vanter og skjerf til ønskelista mi til jul Finner ikke noe bilde, men den er blå!

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 22:52   #8
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Luer

Indiska. Og ellers HM og diverse lignende butikker. Jeg elsker luer

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 22:55   #9
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luer

Jeg har en fra Filippa K som jeg har hatt i mange år. Plain og pen.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 22:59   #10
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Luer

Jeg bruker ei sort og hvitstripete fra HM eller min hjemmehekla offwhite. Begge er billige og varme.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 22:59   #11
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Luer

Accessorize ja, jeg har min nydelige, mørkrøde, heklede ull lue derfra i alpeluestil. Elsker den
Går med den både inne og ut, overalt og hele tiden, nesten året rundt :frossenpinn som elsker luer:

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 00:44   #12
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luer

Benetton har ihvertfall strikkelue i alle farger.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 22:35   #13
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luer



Denne har jeg kjøpt, bare i svart og mørkere rosa på blomsten, og den er kjempefin. Min 7-åring påstod jeg så ut som en tenåring i den

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 23:35   #14
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Luer

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.



Denne har jeg kjøpt, bare i svart og mørkere rosa på blomsten, og den er kjempefin. Min 7-åring påstod jeg så ut som en tenåring i den

Den var kjempefin! Kunne jeg tenkt meg, enda jeg aldri går i lue. Ser at bildet er fra Monsoon. Finnes den butikken i Norge tro? Kan det være den butikken jeg så på Aker Brygge?

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 07:00   #15
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Luer

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Ser at bildet er fra Monsoon. Finnes den butikken i Norge tro? Kan det være den butikken jeg så på Aker Brygge?

Jepp.
Det er Monsoon på Aker Brygge Shopping, samt oppe ved teater cafèen, og på løkka som jeg vet om i hvertfall.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 07:25   #16
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luer

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Den var kjempefin! Kunne jeg tenkt meg, enda jeg aldri går i lue. Ser at bildet er fra Monsoon. Finnes den butikken i Norge tro? Kan det være den butikken jeg så på Aker Brygge?

Jeg kjøpte den i en accesoirze-butikk, den på Gardermoen faktisk, tipper de har den i de fleste. Men det er jo Monsoon det, når jeg tenker meg om

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 22:39   #17
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Luer

Er ikke Accessorize og Monsoon det samme eller nesten det samme?

Jeg mener i alle fall at butikken på Strømmen storsenter heter begge deler, mulig jeg blingser helt. Det er accessorize på Oslo S nå, i den delen med nye butikker der det før var billettkontor.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 21:18   #18
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Luer

Denne har jeg kjøpt i hvit med gullstriper, og med hull bak til hestehalen min Så jeg ikke ser helt gal ut i hodefasongen om jeg vil ha hestehale.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 13:48   #19
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Luer

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Jeg kjøpte den i en accesoirze-butikk, den på Gardermoen faktisk, tipper de har den i de fleste. Men det er jo Monsoon det, når jeg tenker meg om

Fant den i en Accessorize-butikk! Veldig fornøyd, fin lue!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 13:50   #20
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Luer

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Er ikke Accessorize og Monsoon det samme eller nesten det samme?

Jeg mener i alle fall at butikken på Strømmen storsenter heter begge deler, mulig jeg blingser helt. Det er accessorize på Oslo S nå, i den delen med nye butikker der det før var billettkontor.

Hm..når jeg tenker meg om så var jeg i en butikk som var 2-delt og som het både Accessorize og Monsoon da jeg var i London. Monsoon-delen hadde masse nydelige barneklær!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no