Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Statiske kjoler som klisterer seg til kroppen

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-07, 22:15   #1
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Statiske kjoler som klisterer seg til kroppen

Hva har man under dem? Kjenner den klistrer seg skikkelig til nylonstrømpebuksa.

Dersom man har en underkjole eller lignende under, hvilke stoff må den være i da?

Belær meg.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 22:16   #2
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Statiske kjoler som klisterer seg til kroppen

Aner ikke. Slike kjoler viser jo hver en bulk, så de eier jeg ikke.

:hjelpsom:

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 22:20   #3
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Statiske kjoler som klisterer seg til kroppen

Silkenattkjole.

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 22:21   #4
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Statiske kjoler som klisterer seg til kroppen

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Aner ikke. Slike kjoler viser jo hver en bulk, så de eier jeg ikke.

:hjelpsom:

Bulker er ikke noe problem, annet enn de naturlige.
Men det er da svært lite flatterende med en pølseskinnkjole (som egentlig ikke er trang i det hele tatt).
Kjolen er sånn A-formet, til litt over knærne.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 22:22   #5
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Statiske kjoler som klisterer seg til kroppen

Opprinnelig lagt inn av Alexy, her.

Silkenattkjole.

Funker det altså? *løper opp og prøver*

Kanskje jeg slipper stikke ut og handle i lunsjen i morgen da?!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 23:21   #6
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Statiske kjoler som klisterer seg til kroppen

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Funker det altså? *løper opp og prøver*

Kanskje jeg slipper stikke ut og handle i lunsjen i morgen da?!


Hvordan gikk det?

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 23:21   #7
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Statiske kjoler som klisterer seg til kroppen

Jeg har sånn noe leave-in hårconditioner som jeg bruker mot statisk hår om vinteren. Den funker også fint på statisk tøy: fordél en pitteliten klatt i håndflatene, og stryk så disse lett over tøyet som er statisk. Det holder ihvertfall i et par timer. Jeg har en tube på jobb, og en derhjemme. Min er fra BodyShop, men tror nok at alle merker kan brukes, bare det ikke er noen olje i og du kun bruker svært lite for ikke å lage pletter.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 08:08   #8
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Statiske kjoler som klisterer seg til kroppen

Jeg har en spray fra Classic som heter Antistatspray.
Sprayer den på kjoler og noen bluser og tunikaer når det er kaldt ute.
Da klistrer de seg ikke innpå kroppen.
Skal sprayes på vrangen.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 08:45   #9
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Statiske kjoler som klisterer seg til kroppen

Du tar bare og dypper hele kjolen i en balje med vann og skyllemiddel. Henger kolen opp og lar den tørke.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 08:50   #10
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Statiske kjoler som klisterer seg til kroppen

Takk for flere tips.

Noen av tipsene deres vil ikke fungere på denne kjolen tror jeg, da jeg fant ut at det er en sånn kjole som blir skjoldete. Søler man rent vann på den så blir det en flekk.

Uansett, jeg var superfornøyd med kjolen på julebordet. Følte meg riktig så fin.
Og problemet ble ikke løst med silkenattkjole. Silkenattkjolen som jeg trodde jeg hadde viste seg å være en sånn liten sexy "morgenkåpe" ting (hva heter det egenlig?) Det sier noe om hvor ofte jeg bruker den slags.
Jeg fant en en enkel singlettkjole i skapet som jeg tok under. Det fungerte helt supert! Kjolen satt som den skulle.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no