Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Nettbutikk med store klær (42-56)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-07, 23:44   #1
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nettbutikk med store klær (42-56)

Nyåpnet nettbutikk. Selvsagt ikke kjempebillig, men greit nok. Ser ut som de har noen fine klær der.

http://www.storogfin.no/index.php

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 04:22   #2
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nettbutikk med store klær (42-56)

Først så jeg ingen merker, og komenterte på det fordi jeg kjente igjenn plagg, så fant jeg det lenger ned på siden.

Dette er jo "gode gamle" Zizzi og Zay. Kan gå god for mye der

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 07:23   #3
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettbutikk med store klær (42-56)

Så bra. Da kan du jo fortelle meg hvordan buksene er i størrelsen? Enkelte bukser som det er stretch i er jo gigantiske.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 07:56   #4
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nettbutikk med store klær (42-56)

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Så bra. Da kan du jo fortelle meg hvordan buksene er i størrelsen? Enkelte bukser som det er stretch i er jo gigantiske.

Vist det er Zizzi bukser, så er det den strl. de sier det er er. Olabuksene derimot må jeg opp en strl. i. De er trange syns jeg.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 08:04   #5
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nettbutikk med store klær (42-56)

Enig med Misteri, olabuksene er litt små i str. Hvilken str. bruker du i bukse, Sitron? Jeg har en Zizzi bukse i str. 50 som skal gis bort.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 08:06   #6
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nettbutikk med store klær (42-56)

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Vist det er Zizzi bukser, så er det den strl. de sier det er er. Olabuksene derimot må jeg opp en strl. i. De er trange syns jeg.


Men olabuksene deres skal være trange. I følge damen som har butikken i Trondheim er det feil størrelse om de er behagelige når de er nye.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 08:14   #7
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nettbutikk med store klær (42-56)

Jeg har alltid gjort tabben med å kjøpe dongeribukser som sitter perfekt når de er helt nye, med det resultat at de vider seg ut, og blir slapsete rundt rumpe/lår etter to gangers bruk. De siste gangene jeg har kjøpt olabukser har jeg kjøpt dem slik at de er akkurat så trange at jeg må holde pusten når jeg lukker dem. (Når jeg prøver dem) Da har de vært passelige også etter flere gangers bruk.

Ellers er denne butikken nøyaktig det jeg har lett etter lenge! Tusen takk for flott link, Sitron!

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 08:18   #8
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nettbutikk med store klær (42-56)

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Men olabuksene deres skal være trange. I følge damen som har butikken i Trondheim er det feil størrelse om de er behagelige når de er nye.

Jeg har ikke tjangs å få igjen olabuksene i samme strl. som jeg ellers bruker. Er enig i at de må være trange, ellers blir de kvapsete etter en gangs bruk.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 08:27   #9
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nettbutikk med store klær (42-56)

Jeg har hatt bukser fra dem i flere størrelser. Tror jeans og andre har vært samme størrelse. Den minste var et par capri jeans i sommer. De var tydelig litt ekstra store i størrelsene.

Nå er de ganske utopiske.....

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 08:27   #10
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nettbutikk med store klær (42-56)

Jeg er SÅ glad for Zizzy-butikkene. Synes de har mye fint, og det er avslappende for selvfølelsen å handle der. Kjøpte penbukse der forleden, og der var i hvert fall størrelsen riktig for meg. -De hadde forresten flere benlengder på buksene, noe som passet hobbitbeina mine bra.

De flerfarga pentunikaene som er i linken syntes jeg var vanskelige i størrelsen. Det som var passe i puppene var for stort i ryggen, og det som passet i ryggen ble for trangt i ermene. -Men det kan jo være min fasong som er unik.

Kjekt at det går å finne klærne på nett også. Takk for link.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 08:51   #11
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nettbutikk med store klær (42-56)

Jeg kjøpte dongeribukse på Zizzi i sommer. Vet ikke om du så den, Sitron, men den er ikke strech, og ikke blitt slapsete, selv om det er litt strekk i tøyet, men ikke noe strech sånnsett. Jeg kjøpte den størrelsen jeg alltid kjøper, og den er ikke for lang i beina, engang.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no