Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dere som er høye

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-07, 14:57   #21
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som er høye

Lille meg på litt over halvannen syns også høye damer er flotte med hæl. Syns man får en fin holdning og det kler jo alle ikke sant!

Men jeg er ikke høy altså, verken på den ene eller den andre måten.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 15:01   #22
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er høye

Høye damer er råflotte i høye hæler!

(Gitt at de klarer å gå skikkelig i dem, så klart, men akkurat det gjelder like mye for dem under 1,55 som for dem over 1,80.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 15:03   #23
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Dere som er høye

Er relativt høg (178) og kvir meg ikkje for å gå med høye hæler !

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 15:04   #24
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som er høye

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Høye damer er råflotte i høye hæler!

(Gitt at de klarer å gå skikkelig i dem, så klart, men akkurat det gjelder like mye for dem under 1,55 som for dem over 1,80.)

Nei der sier du jaggu noe. Ga forresten min lille mamma et par sko som var for små for meg. Høyere hæler en hun noen gang har hatt. Hun så ut som en ku som skulle kalve!

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 15:05   #25
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er høye

Hva er forresten "høyt"? Jeg er alltid så usikker på om jeg er høy eller midtimellom.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 15:06   #26
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.817
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som er høye

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hva er forresten "høyt"? Jeg er alltid så usikker på om jeg er høy eller midtimellom.

Jeg synes du er høy og flott, men jeg synes jo de fleste over 1,65 er høye.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 15:07   #27
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som er høye

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hva er forresten "høyt"? Jeg er alltid så usikker på om jeg er høy eller midtimellom.

Så lenge jeg må se opp til deg så er du høy, men det er jo de aller fleste, høyere en meg. Skal jo ikke så mye til akkurat da.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 15:08   #28
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er høye

Aha. Alt er relativt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 15:09   #29
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er høye

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hva er forresten "høyt"? Jeg er alltid så usikker på om jeg er høy eller midtimellom.

Jeg har alltid tenkt på meg selv som "kanskje litt høyere enn gjennomsnittet, men ellers helt normalt høy". Jeg er 171 cm.

I min verden er man ganske lav når man er under 165 cm og ganske høy når man er over 175. Men så klart: de fleste vil vel anse seg selv for å være "normalen", så hva vet jeg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 15:10   #30
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er høye

Jeg mener å ha lest at snittet i Norge er 167 på jenter. Så jeg tror man må være under 160-ish for å være "ganske lav".

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 15:12   #31
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er høye

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg mener å ha lest at snittet i Norge er 167 på jenter. Så jeg tror man må være under 160-ish for å være "ganske lav".

Er jeg da "ganske høy"?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 15:12   #32
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er høye

Jeg trodde også du var høy, aC. Jeg synes kanskje "høy" starter på 1,73.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia

Men så klart: de fleste vil vel anse seg selv for å være "normalen", så hva vet jeg.

Jeg vet i alle fall veldig godt at jeg ikke er gjennomsnittlig med mine 1,60. Såpass har jeg erfart på kroppen, og såpass vet jeg om snittet i befolkningen selv om jeg er lita sjøl.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 15:14   #33
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er høye

Da er jeg altså "ganske høy" eller "høy" med mine 1,73, og kan da si at jeg mer enn gjerne bruker høye hæler. Andre måter å være høy på skal jeg ikke uttale meg om.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 15:15   #34
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er høye

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Er jeg da "ganske høy"?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 15:17   #35
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som er høye

Jeg er 170 cm og kjøper helst ikke sko med høye heler, mest pga at jeg er elendig til å gå på høye heler og fordi mannen min ikke er så høy og jeg foretrekker at han er den høyeste part. Men må legge til at jeg synes det er råstilig med høye jenter som går i høye heler, det lyser selvtillit lang vei.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 15:21   #36
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er høye

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Jeg er 170 cm og kjøper helst ikke sko med høye heler, mest pga at jeg er elendig til å gå på høye heler og fordi mannen min ikke er så høy og jeg foretrekker at han er den høyeste part. Men må legge til at jeg synes det er råstilig med høye jenter som går i høye heler, det lyser selvtillit lang vei.

Høye hæler til deg, og enda høyere hæler til mannen din. :løsningsorientert:


Sist redigert av torsk : 14-12-07 kl 15:21. Årsak: Full?
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 15:24   #37
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er høye

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Jeg er 170 cm og kjøper helst ikke sko med høye heler, mest pga at jeg er elendig til å gå på høye heler og fordi mannen min ikke er så høy og jeg foretrekker at han er den høyeste part. Men må legge til at jeg synes det er råstilig med høye jenter som går i høye heler, det lyser selvtillit lang vei.

Jeg går glatt med hæler som gjør meg høyere enn mannen min. Som om hans høyde som skal avgjøre hvilke sko jeg skal ha på beina og hvor flott jeg skal ta meg ut!

Hvis han på død og liv vil være den høyeste, får han sette opp håret i høy knute.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 15:26   #38
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er høye

Jeg blir høyere enn mannen når jeg har på sko eller støvletter med høye hæler. Og så?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 15:28   #39
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er høye

Høye hæler er flott uansett. Svigerinnen min på 1,85 går rett som det er med høyhælte støvletter.

Jeg regner meg som litt over middels høy, 1,73, og skulle gjerne gått mer med høye hæler hvis ikke ryggen min hadde likt det så dårlig. Å bli høyere enn mannen min trenger jeg ikke bekymre meg for uansett hva slags ekstreme sko jeg måtte finne på å kjøpe, han er godt over 20 cm høyere.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 15:59   #40
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dere som er høye

Da har jeg vært å kjøpt dem, så nå får ingen komme og si at høye jenter ikke er fine i høye hæler! Det er disse, bare i sort:



Her er mine:



Jeg tok med meg finskoene mine (som jeg ikke nøler med å bruke) ned til butikken for å sammenligne høyde på hælen, og det var nesten ikke forskjell. En cm fra eller til, hva gjør vel det?

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no