Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er disse fine? Frye Sabina Flowers

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-07, 22:29   #1
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er disse fine? Frye Sabina Flowers

Er de inne? Ute?

Hva kan de brukes til?

:totalt bortkommen i moteverdenen:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Frye Sabina Flowers.jpg (13,2 KB, 60 visninger)
__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 22:39   #2
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er disse fine? Frye Sabina Flowers

Jeg aner ikke.
De var kule synes jeg, men ikke helt "meg".

Men om de er "inne" eller "ute" aner jeg ikke.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 22:45   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er disse fine? Frye Sabina Flowers

Naturfargede Fryeboots var skikkelig poppis for et par-tre år siden (jobber i skobutikk og de solgte som varme hvetebrød), men den trenden forsvant like kjapt som den kom.

Personlig synes jeg det er for mye pynt på akkurat disse bootsene, men hvis du liker de, og vil ha de, synes jeg du skal gå for det!

Noen er altfor slave av trender, og ser ikke de tingene som passer til nettopp seg. Det blir jo leit i grunn.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 22:46   #4
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er disse fine? Frye Sabina Flowers

Altså - jeg hadde tilgodelapp på skobutikken her som skal legges ned, og rasket med meg disse litt uten mål og mening. Egentlig ikke min stil (tror jeg), så jeg lurer litt på om jeg skal selge de eller beholde de...

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 09:39   #5
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er disse fine? Frye Sabina Flowers

Jeg har lignende Fryeboots i grønn, med litt anderledes mønster. Råstilige, og jeg har fått masse skryt på dem, men de er så innmari lave over vristen når man skal ta dem på. Jeg klarer det fortsatt kun med bare føtter, og de har været til utblokking og har fått leather stretch spray.

Så enden av visen er, at de blir stående i skohyllen det meste av tiden.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 09:50   #6
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er disse fine? Frye Sabina Flowers

Syntes de var kule jeg!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 10:50   #7
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er disse fine? Frye Sabina Flowers

Det synes jeg også.

  Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 12:03   #8
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er disse fine? Frye Sabina Flowers

Akkurat disse rynker jeg på nesen av.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 12:56   #9
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er disse fine? Frye Sabina Flowers

Jeg synes de er kjempekule!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 13:16   #10
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er disse fine? Frye Sabina Flowers

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Akkurat disse rynker jeg på nesen av.

Det tenkte jeg også at jeg gjør. Jeg syns de er litt ut.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 00:34   #11
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er disse fine? Frye Sabina Flowers


Disse har jeg, tre år gamle, er stadig i bruk! (Frye disse også)

Likte dessverre ikke de du la ut bilde av....

Ny her, jeg, lest masse her, men.....stor glede av å se hva flere av dere handler!

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 00:36   #12
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er disse fine? Frye Sabina Flowers

Nei, synes de var for cowboy-aktige. Liker ikke støvletter som minner om noe som helst cowboy.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no