Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-18, 13:19   #1
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Og hvilket merke?

Noen produkter du bruker fast men sjeldnere?

Nysgjerrig på hva som er vanlig.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-08-18, 13:24   #2
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Jeg bruker en dagkrem fra Eucerin (utgått i Norge, som alt jeg finner som passer til meg, men jeg får den til en drøy hundrelapp på nettet), en ekstra mild rensemelk fra Avene (apotek, borti 200 kroner) og faktisk den kjempefeite Locobase Repair som nattkrem. Det er vel det. Jo, og så har jeg en foundation fra Chanel som jeg bruker når jeg skal pynte meg litt. Det er vel det klart dyreste produktet, koster 4-500, tror jeg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-18, 13:24   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Ansiktsvask og ansiktskrem er det eneste jeg bruker fast. Om vinteren hender det jeg bruker en annen, fetere nattkrem i tillegg fordi huden min blir så tørr. Vasken er fra COSXR og ansiktskremen er fra p:rem.

Jeg skrubber sporadisk, og bruker øyekrem sporadisk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-18, 13:26   #4
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Ansiktsvask og ansiktskrem (etter dusj). Varierende merker. Ønsker meg gjerne til jul eller bursdag, og da bruker jeg de merkene jeg måtte få. Er lite kresen, alt funker og jeg tåler alt.

Om sommeren, etter mye soling, bruker jeg bodylotion også, på armer og legger.

Jeg har egentlig ganske problemfri hud.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-18, 13:27   #5
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Varierer litt, men jeg bruker ansiktskrem, akkurat nå Cosmica dagkrem fra apoteket, og Camilla Pihl overnight mask innimellom på nettene. Er elendig slurvete med rens og bruker servietter, men når jeg er flink bruker jeg en rensemelk som funker for både øyne og ansikt, som jeg ikke husker navnet på. Og så har jeg ymse masker og skrubber som jeg bruker sånn når jeg er flink og husker på det.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-18, 13:27   #6
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Ja, body lotion også da. Innimellom.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-18, 13:29   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Jeg bruker ingenting fast. Nutildags har jeg en krukke med A-krem som jeg smører ansiktet med når jeg husker fordi jeg plutselig har tørr hud.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-18, 13:31   #8
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Jeg tenkte bare på ansiktet. Bruker en uparfymert, rimelig bodylotion fra HTH i tillegg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-18, 13:55   #9
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Eg bruke serien til La Roche Posay for rosacea og sensitiv hud. Eg bruke rens, serum, øyekrem og dagkrem. I tillegg bruke eg Korres sin nydelige ansiktskrubb når eg vaske håret, tredjekvardag-ish.

Bodylotion og fotkrem smøre eg berre etter eg har dusja. Bodylotion bruke eg kva som helst slags merke i, fotkremen er apoteket sin. I dusjen bruke eg L`Occitane sin almond skrubb og olje til kropp, burde kanskje prøvd bodylotionen i samme merke.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-18, 13:57   #10
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Decleor rensemelk og ansiktsvann, serum fra Boots no7, dagkrem fra Boots no7, akkurat nå har jeg en rådyr nattkrem fra Decleor(har som oftest en veldig mye rimeligere fra Olay Regenerist som egentlig er like god).
Et par ganger i uken bruker jeg ansiktsmaske for fukt fra diverse merker, favoritten er en fuktighetsmaske fra Decleor som jeg sover med.
Et par ganger i måneden når jeg husker på det peeler jeg huden også, har ingen favoritt nå som jeg ikke får tak i MD formulation mer, så jeg har prøvd diverse testere uten å lande på noen.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-18, 13:59   #11
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Bruker ansiktsvask, dagkrem og nattkrem. Ymse merker, men ikke noe jeg bruker noe særlig penger på. Kjøper det som til enhver tid er på tilbud på hm/Cubus/etc.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-18, 14:00   #12
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Dagkrem, eller solkrem for ansiktet.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-18, 14:01   #13
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

La Roche Posay sin serie for rosacea hud; gelerens, serum og dagkrem med tint og faktor. Decleor øyekrem, men den kom jeg på nå at jeg har glemt å bruke i det siste. Jeg hadde ikke brukt dagkrem med tint om jeg ikke hadde hatt rosacea, men siden jeg ikke tåler noen av medisinene mot den hudsykdommen så må jeg dekke til rødmen.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-18, 14:12   #14
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Serum og dagkrem. Og bodylotion av og til. Renseserviett om kvelden. Merker varierer litt.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-18, 14:18   #15
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Jeg brukte ingenting om sommeren, lett fuktighetskrem om vinteren i årevis, nå må jeg bruke solkrem alle dager pga. hypersensitiv rosacea-hud. Cosmica Sun Face Cream faktor 50.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-18, 14:27   #16
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Jeg bør henge her. Jeg er veldig dårlig på hudpleie. Jeg bruker dagkrem. That's it.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-18, 14:35   #17
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Ansiktsvask fra Simple og dagkrem fra No 7. Noe mer har jeg ikke behov for.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-18, 14:36   #18
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Vichy frå apoteket. Eg har vore gjennom mange ulike merker, og landa til slutt på Vichy. Det er dyrar enn eg likar, men eg passar på å kjøpe inn når det er tilbud. Og tilbud er det som regel på eitt eller anna apotek til ei kvar tid.

Serum for ansikt og serum for auger, dagkrem og augekrem.
Serum for ansikt og serum for auger, nattkrem og augekrem (denne er frå Dermalogica).

Vaskar ansiktet med såpe frå Vichy når eg dusjar. Ellers er eg dårlig på å rense huden. Kliner på ansiktsmaske ein gong i mellom. Har eit par ulike eg varierer mellom.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-18, 14:53   #19
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Og hvilket merke?

Noen produkter du bruker fast men sjeldnere?

Nysgjerrig på hva som er vanlig.

Skal vi se; jeg bruker øyekrem, fuktighetskrem og en annen krem som skal være oppstrammende, alle fra Clarins. Disse bruker jeg om morgenen.

På kvelden, etter rensing, bruker jeg av og til litt fuktighetskrem. Jeg kunne sikkert bli flinkere med kveldsstellet.

Det står mye rart i skapet av masker og annet, som helt sikkert er kjekt å ha, men jeg bruker det jo så og si aldri. Så nå har jeg kjøpestopp. Det er for dumt å la seg rive med av alt og ingenting.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-18, 14:59   #20
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Jeg har ikke brukt annet enn en fuktighetskrem fra Vichy i årevis, men i sommer kjøpte jeg en ansiktsrens og ansiktsvann (fra Biotherm) også. Huden min blir fort irritert av sånt, så når jeg har prøvd noe tidligere har jeg fort droppa det igjen. Denne tåler jeg, og de irriterende kvisene jeg får en gang i måneden ser ut til å oppføre seg litt bedre. Biotherm Biosource skumrens for sensitiv hud, er det vel. Jeg påfører i dusjen og skyller av igjen, og det er såpass lite styrete at det kan faktisk hende jeg fortsetter med den. :lat:

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no