Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Anbefal en spisestue til dette kjøkkenet

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-12, 10:08   #21
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Anbefal en spisestue til dette kjøkkenet

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Å du store, i det kjøkkenet måtte jeg tvert hatt Y-stolene til Wegner. De er runde, varme, litt rustikke, nydelig håndverk, så perfekt kontrast til det stilrene kjøkkenet ditt. Flettede seter kan være litt upjaktisk, men jeg hadde kjøpt svarte skinnputer til - kjempefint! Jeg synes de kommer ektra godt til sin rett i litt minimalistiske omgivelser. Men de passer over alt og bestandig, de er jo klassikere. Fåes lakkert i svart, hvitt og diverse farger men jeg hadde valgt trehvitt til ditt kjøkken. Fine til mange forskjellige slags bord. Alt fra et klassisk ovalt trebord til mer minimalistiske varianter (se bildene).









Ja disse stolene har jeg snust litt på, veldig fine stoler
Får fundere litt på det... takk for tips

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 13:15   #22
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal en spisestue til dette kjøkkenet

Opprinnelig lagt inn av Curly, her.

Det var enkelt og fint Hva er prislappen? Prøver å finne forhandler men finner ingenting.

25 000 koner. :host:

Du kan få opplysning om forhandler her: http://www.trekanten.as/ny/siderda/daforhandlere.html


Sist redigert av Teofelia : 20-07-12 kl 13:21.
Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 23:17   #23
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.033
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Anbefal en spisestue til dette kjøkkenet



Mye finere i virkeligheten! Og sikkert kjempefine til Y-stolene, evt er nok Chicagostolene fra Bolia litt billigere:



Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 10:28   #24
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Anbefal en spisestue til dette kjøkkenet

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.



Mye finere i virkeligheten! Og sikkert kjempefine til Y-stolene, evt er nok Chicagostolene fra Bolia litt billigere:



Dette har jeg også vurdert synes bena er litt tykke men skal på Bolia til uken for å,sjekke det ut

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 22:31   #25
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.033
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Anbefal en spisestue til dette kjøkkenet

Vi har stuebord i samme serie, er kjempefornøyd Disse møblene står øverst på min ønskeliste i alle fall.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-12, 23:14   #26
sophie83
Nybegynner
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 21
sophie83 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Anbefal en spisestue til dette kjøkkenet

Opprinnelig lagt inn av Curly, her.

Det bordet er kjempestilig, men det går vel ikke å forlenge ?

Skovby sine bord er 73 cm. Snuser litt på SM24 men det er kanskje litt kjedelig.

Nei, Muuto sitt kan ikke forlenges - det er to meter. Vi har ikke så god plass, så for oss hadde to meter vært perfekt. SM 24 er veldig klassisk og tidløst, praktisk og blir kjempestort hvis man legger i alle ileggsplatene. Jeg kjenner flere som har det og som er veldig fornøyde. Det eneste er at bordet er litt tungt siden det er solid heltre eik, men hvis man ikke skal flytte rundt på det så mye så gjør jo ikke det noe.

Veldig fint med et litt grovt bord (som du viste bilde av fra Living) til Eames-stolene tror jeg også. Jeg vil egentlig ha det, men har ikke klart å finne et som har lav nok høyde - er det fra Living riktig høyde? Vi har nå gått for et lite HAY-bord (C44) som vi skal ha inntil videre. Det er bare 160 cm langt da, dessverre, så jeg tviler på at det blir stort nok i lengden. Vi får se.

Ser mange nevner y-stolen også, og den er jo helt nydelig hvis man har råd.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg fdb6522a8f1b11e1a9f71231382044a1_7.jpg (111,0 KB, 9 visninger)
sophie83 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no