Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Verdenskart-tapet på norsk

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-12, 22:10   #1
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Spørsmål

Verdenskart-tapet på norsk

Jepp, det er jeg ute etter. Ungen skal få nytt rom og har ønske om fototapet av verdenskartet, men på norsk. Noen anelse om hvor jeg finner dette?

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 22:14   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdenskart-tapet på norsk

Jeg tror du sliter litt med å finne det på norsk. Markedet for slikt er jo ikke kjempestort.

Men jeg henger litt i tråden din, for jeg kunne godt tenkt meg slik tapet på rommet til knerten når vi flytter om et års tid.

Alternativet er jo dette kartet fra Ikea: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70119430/ Men også det er på engelsk.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 22:53   #3
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Verdenskart-tapet på norsk

Det var det jeg var redd for.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 23:03   #4
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Verdenskart-tapet på norsk

Går det ikke an å designe egen fototapet på steder som driver med slikt?

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-12, 11:43   #5
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Verdenskart-tapet på norsk

Jeg fikk anledningen til å ta med meg diverse fra en nedlagt barneskole, og der fant jeg mange fine lerretskart. Tok med meg et kjempesvært verdenskart og et litt mindre av sør-norge. Sør Norge karet henger nå på kjøkkenet til ungenes begeistring. Lillebror trener på lesing ved hjelp av kartet Verdenskartet har jeg ikke funnet plass til enda da det er veeeldig stort Mulig det får plass på mitt nye kontor...

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no