Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Nytt kjøkken, hva er lurt?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-14, 08:18   #1
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nytt kjøkken, hva er lurt?

Vi skal pusse opp kjøkkenet til våren. Jeg kjenner at det er utrolig vanskelig å sortere tankene om forskjellige løsninger, så kom gjerne med innspill og erfaringer! Vi har planer om å bo her resten av livet og vil ikke angre på valgene våre.

Våre foreløpige tanker:
- Ikke hvite fronter.
- Kun underskap.
- Kjøleskuffer.
- To oppvaskmaskiner.

Bør vi ha fliser over benken? Er det noen som har sånn brødfjøl man drar ut lenger? Er det galskap å ha en liten åpen hylle til glass og kopper man bruker daglig? Hva legger vi på gulvet?

Inspill mottas med takk.

Her er forresten kjøkkenet. 23 år gammelt og klart for utskiftning.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-14, 08:23   #2
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nytt kjøkken, hva er lurt?

Eller burde vi hatt en teknisk vegg i enden av rommet ved peisen (til høyre i bildet). Da får jeg plass til komfyr, kaffemaskin, mikro. Men jeg er redd det blir massivt siden vi skal ha mørke fronter.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-14, 08:25   #3
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt kjøkken, hva er lurt?

Kjøleskuffer: pass på at dere kan få fronter til det, det er mangelvare på en del leverandører faktisk... Og da skal dere vel ha kjøleskap et annet sted? Vi hadde ikke klart det uten.
Store skuffer er supert.
Et skap eller skuff med plass til store kjøkkenmaskiner er noe jeg savner på mitt (altså til å dra ut).
Vi har bare underskap, eller skuffer og klarer oss fint.
Vi har fliser over koketoppen, ellers ikke. Men det er jo utrolig mye lekkert å få da, glassplate med tapet bak f.eks.

Ja, også sånne pop up stikkontakter er lurt!

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-14, 09:05   #4
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.531
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt kjøkken, hva er lurt?

Hvordan får man nok PLASS med bare underskap/skuffer lurer jeg på

Kjøkkenet vårt er bare på planleggingsstadiet (og ikke langt nok oppe på prioriteringslita til at det kommer med det første) men det er jo ikke NOK SKAPPPLASS der som det er til alt vi må ha en plass til, og hvordan skal det gå uten de mange skapene som pr nå inneholder alt av dekketøy og glass, en god del mat, kaffikanner og mye, mye annet?

Kvitter man seg samtidig med halvparten av alt man eier, eller oppretter man ei bod i bakkant til det meste? Jeg skjønner det ikke.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-14, 09:38   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken, hva er lurt?

Vi begynte med bare underskap. Nå har vi like mange overskap som før vi pusset opp.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-14, 09:43   #6
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken, hva er lurt?

Jeg hadde villet ha overskap. Det er fint med bare underskap, men overskap er veldig praktisk. Brødfjøl tror jeg ingen har i benken lenger. Åpne hyller vil du ikke ha. Det er støv på nye kjøkken også.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-14, 10:13   #7
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt kjøkken, hva er lurt?

Jeg syns det er helt skrullete å ikke ha overskap. Hva er vitsen? Mest mulig skap- og benkeplass er essensielt.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-14, 11:32   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken, hva er lurt?

Å si at det er "skrullete uten overskap" syns jeg er både unødvendig og lite hyggelig.

Vi ønsket utgangspunktet ikke overskap, fordi de stjal mye lys, og var i veien for vinduet. Men vi har en liten leilighet og trenger å utnytte plassen. Hadde jeg hatt større kjøkken så forstår jeg godt at man vil ha veggene frigjort, rent estetisk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-14, 11:40   #9
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt kjøkken, hva er lurt?

Det ser oftere penere og mindre rotete ut uten overskap, men det kommer jo an på plassen man har på kjøkkenet. Og nå til dags finnes det mange typer overskap som gir ett lettere uttrykk læll. Nå ser det ut til at dere har stor plass og ta av og med moderne kjøkkenskuffer/skap får man jo mer nedi dem enn i eldre innredninger, så det kan godt la seg gjøre å komme unna overskap. Men åpne hyller hadde jeg ikke valgt. Det legger seg stekefett og støv på kjøkken og som vi vet er det jo noe skikkelig drit å få bort, så jeg ville hatt minst mulig på utstilling. Selv om det ofte ser råfint ut i interiørblader .

Sånn brødfjøl som ser ut som en skuff er forresten den mest unødvendige innretningen jeg vet i en kjøkkeninnredning. Krøkkete å vaske, og om man glemmer seg og skyver skuffen inn, ligger smulene på gulvet .

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-14, 11:41   #10
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.851
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt kjøkken, hva er lurt?

Tenker jeg må henge litt i denne tråden, siden vi også planlegger kjøkken.
Lurer på om vi kanskje "trenger" dampovn i tillegg til vanlig ovn.
For vår del blir det overskap helt til taket. Det holder ikke med bare underskap, og sånne nesten til taket-fettsamlere vil vi ikke ha.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-14, 12:09   #11
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.932
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt kjøkken, hva er lurt?

Vi har ikke overskap, men vi har en vegg med høyskap, hvor ovn og mikro er integrert. En vegg tar mye mindre romfølelse i et rom enn overskap synes jeg. Og ikke minst så får man mye mer stæsj inni et høyskap. I høyskapet har vi mange uttrekksskuffer, også til glass, kopper, bestikk etc. Så mer hendig enn overskap.

Og jaaaaa! To oppvaskmaskiner er bare deilig! Vi har det, og hadde aldri gått tilbake til bare en

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-14, 12:28   #12
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nytt kjøkken, hva er lurt?

Det med bare overskap er det jeg er mest sikker på av alt. Langveggen er over 6 meter og med benkeplate og underskap blir det masse plass. Vi har allerede to doble underskap med dagens løsning hvor vi bare har rot, tegnesaker og papirer.

Vi kommer til å ha et kjøleskap i fryseboden vår, der har vi også en hylle med ting vi bruker et par ganger i året, som digre suppekjeler, div kakeformer osv.

Jeg synes det er så kjipt med den brødfjøla som alltid står fremme, men det får kanskje bare være som det er ja.

Vifte, hva slags vifte er fint? Jeg liker egentlig de sylinderformede som henger fra taket, men jeg tror vi må ha en på veggen.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-14, 12:31   #13
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nytt kjøkken, hva er lurt?

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Longbottom, her.

Jeg syns det er helt skrullete å ikke ha overskap. Hva er vitsen? Mest mulig skap- og benkeplass er essensielt.


Jeg synes det blir lysere, spesielt om vi velger mørke fronter. Og hvis vi ikke trenger dem sånn plassmessig, hva er vitsen?

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-14, 12:41   #14
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nytt kjøkken, hva er lurt?

  • Eitpar-tre høgskap syns eg er lurt. Vi har fire. Her har vi også steikomn i brysthøgde - det set eg utrulig stor pris på. Kjøleskap kan gjerne settast i skap, men da minster litt kjølevolum, berre så du er klar over det.
  • Vi har to omnar (ein damp og ein vanlig) side ved side. Personlig vil eg heller ha det enn to oppvaskmaskiner (dog treng du mindre skapplass med to oppvaskmaskiner, sidan ein gjerne berre plukkar rett ut av oppvasken)
  • Ikkje gløym søppelsortering med mindre du soterer ein annan stad enn kjøkenet. Vi har to benkeskap til dette. Papir, metall, plast og vanlig søppel. Vi har også ein "dings" inne i benkeskapet som gjer at søppelskuffen opnar seg elektrisk ved eit lite spark i fronten med foten. Praktisk når ein har hendene fulle av potetskrell. IKEA-sak. Men da må du ha el-punkt i veggen bak benkeskapet!

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-14, 12:44   #15
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nytt kjøkken, hva er lurt?

Vi har kvit sylinderforma vifte frå taket, den heng over ei øy. Er veldig fornøgd med den, og mi bekymring over at den ikkje var kraftig nok for det store rommet viste seg å vere ubegrunna. DEn heiter Cilindro og ein kan få den for vegg også. Finst og i stål.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-14, 14:34   #16
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nytt kjøkken, hva er lurt?

Enig med Syrin - elektrisk åpning av skuffen der søppel oppbevares, er kjempepraktisk! Jeg er dessuten veldig fornøyd med at oppvaskmaskinen vår har bestikkskuff istedet for kurven nederst. Jeg er også glad at vi valgte bred koketopp. Vår er 80 cm.

Vi har også valgt å ha fire sokkelskuffer. Veldig greit til kakeformer, brett o.l som vi ikke bruker så ofte

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-14, 16:01   #17
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.885
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt kjøkken, hva er lurt?

Smulesug i sokkelen er veldig greit og kan anbefales. Jeg ville også gått for stor platetopp (eventuelt vanlig platetopp pluss et stort wokbluss utenom). Definitivt også to stekeovner, det savner jeg mer enn en ekstra oppvaskmaskin.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-14, 16:15   #18
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.401
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt kjøkken, hva er lurt?

Gå til de forskjellige kjøkkenleverandørene og få de til å hjelpe med tegninger og tips. Dette gjør de stort sett gratis og da får dere samtidig et greit prisoverslag på kjøpet. Og så får du også litt inntrykk av de forskjellige løsningene og hvordan viften blir.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-14, 22:00   #19
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.462
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nytt kjøkken, hva er lurt?

Hvis du bare skal ha underskap kan jeg tipse om at Kvik har ekstra dype og litt høyere underskap enn vanlig str. Da vil du få enda vedre lagrings- og benkeplass.

For å unngå å måtte kjøpe ekstra dyr benkeplate flisla vi mellomrommet mellom veggen og benkeplata, i samme fliser som vi har på veggen. Vi har mosaikkfliser nærmest benkeplata, og hvite, rektangulære fliser over, for at uttrykket på kjøkkenet ikke skal bli for busy. Er veldig fornøyd med kjøkkenet, 7 år senere.

Ellers fikk vi akkurat en brosjyre med TVIS kjøkken, som holder til på Trosvikstranda i Frstad. De så ut til å ha ok ting.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-14, 22:32   #20
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.822
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken, hva er lurt?

Hvis jeg skulle endret noe på vårt kjøkken så ville jeg hatt to stekeovner, evt. dampovn i tillegg til stekeovn.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no