Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ambivalent i forhold til vår og sommer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-12, 13:50   #61
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.027
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Er bikini og strand så stor del av sommeren i Norge altså? Jeg tror jeg var sånn omtrent tre dager på stranda i fjor sommer, og da var det så kaldt at bikini var utelukket.

Nei, nå synes jeg betydningen av å ta seg godt ut i bikini/sommerklær overdrives på alle måter.

Jeg tror vi var to ganger, og jeg mener jeg ikke hadde bikini på men gutta bada.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 13:51   #62
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.094
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Media og treningssentre snakker i alle fall mye om beachen og bikniformen.

Jeg er uansett for gammal til å sprade rundt på stranda, så den reklamen vekker ikke mye i meg.
Sånn sett er det bedre for meg å være 40 enn 20.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 13:54   #63
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.400
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

den stadige påminnelsen om at kroppen min ikke er "summer-worthy".

Det er virkelig bare et fåtall som har bikinikropper som i reklamene. Men sommeren er for alle. Er det fint vær hos meg, så gjør jeg som jeg vil, jeg liker også sol og vil nyte den. Jeg vil ikke bruke energi på å mislike utseendet mitt, jeg vil nyte sola og det som følger med den.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 13:56   #64
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Media og treningssentre snakker i alle fall mye om beachen og bikniformen.

Media snakker om mye rart og treningssentre har dårlig samvittighet og selvbilde som "salgsgrunnlag". Sånt må man bare lukke øynene for.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 13:56   #65
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

jeg vil nyte sola og det som følger med den.

Litt av problemet mitt er jo at jeg ikke er så glad i sol, så da blir det på en måte dobbelt ille når jeg i tillegg må slite med varmen og det sterke lyset, også må kle av meg såpass at jeg sliter med å føle meg vel.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 14:00   #66
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.400
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Litt av problemet mitt er jo at jeg ikke er så glad i sol, så da blir det på en måte dobbelt ille når jeg i tillegg må slite med varmen og det sterke lyset, også må kle av meg såpass at jeg sliter med å føle meg vel.

Jeg ser den. Hvis man misliker lyset og varmen, så er ikke sommeren noe særlig. Mitt poeng er at de som liker lys, sol, varme skal nyte det uansett utseende. Det at det har sommer har jo ingenting med utseendet vårt å gjøre, og vi burde la være å tenke på at vi skal gjøre oss klare for sommeren ved å slanke oss inn i bikinien.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 14:11   #67
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Media og treningssentre snakker i alle fall mye om beachen og bikniformen.

Ja de gjør det, men skal de ha makt over oss?

I nesten 20 år av mitt liv har jeg ikke hatt mulighet til å finne bikinitopper som er praktisk mulige å bruke. Jeg måtte bruke en ganske kjerringaktig spesialbadedrakt på stranda. Det var det INGEN andre som brukte tror jeg og jeg mistenker at mange her på forumet ikke ville vist seg i en slik. Dersom jeg lot være å gå på stranda fordi jeg ikke kunne gå med bikini så ville jeg gått glipp av utrolig mye bra om sommeren. I tenårene lot jeg det hindre meg og jeg gikk med store t-skjorter. Valget om å droppe t-skjortene og gå med et mer praktisk plagg, selv om det skilte seg ut var ikke lett, men det var bare jeg som kunne ta det.
Det er ikke enkelt og det er vanskeligere jo større fysiske utfordringer det er snakk om, men jeg er overbevist om at dommen de fleste feller over seg selv er temmelig mye hardere enn dommen andre feller.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 14:13   #68
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Er det snakk om å takle varmen så gjøres det også bedre ved heldekkende, tynne plagg enn ved å gå i bikini altså.
Jeg har reist en god del i virkelig varme land og tanken på å gå i bikini der er helt fjern fordi det er alt for varmt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 14:16   #69
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Lette, vide sommerbukser er det mest behagelige. Men det blir man jo ikke akkurat brun av å gå i. Jeg får heller være blek og interessant.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 14:22   #70
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Kaprifol sier mye fornuftig

Jeg skjønner Nessie på et vis for etter at jeg la på meg ekstra pga sykdom mm så er jeg ikke helt venn med kroppen min. Jeg er lita og de 10-12 kiloene er altfor mye. Jeg har alltid vært vant til å være lett i kroppen. Jeg tenker litt på at kanskje reagerer folk på at jeg har forandret meg og dette går utover selvtilliten. Mye sitter nok i mitt hode.

Men likevel så elsker jeg våren og sommeren Det å gå med bare bein i sandaler. Lite, lette klær. Kjenne varmen. Herlig.
Jeg elsker hagen selv om vi faktisk på sikt vurderer å kjøpe oss leilighet/rekkehus nettopp for å få bedre tid til å nyte livet og fritiden.
Vi bruker alltfor mye tid på å vedlikeholde og å holde ting i orden.

Når solen og krokusen titter frem da kjenner jeg at jeg blir våryr

De siste årene har jeg sittet inne hele vinteren enten pga sykdom eller skader. (En evig ulykkesfugl) så derfor har jeg sett ekstra frem til våren. Det å komme meg ut, gå turer og å kjenne at "nu livnar det både her og der"

Du er så vakker Nessie og utrolig flink til å kle deg. Skulle gjerne hatt et kurs. Gi skiten i bed og hage om du ikke liker det. Gjør det som gleder deg.
Vi som har smerter i ledd mm bør nyte varmen og solen. Iallefall for meg er det god medisin.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.


Sist redigert av Michelle : 18-03-12 kl 21:10. Årsak: skriveleifer.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 14:24   #71
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.693
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Litt selftan gjør underverk for hvite legger.

Ellers liker jeg vår og sommer, men er ikke så opptatt av å sole meg som jeg var i min ungdom.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 14:27   #72
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Litt selftan gjør underverk for hvite legger.

Men det er pesete å bruke 10 minutter hver morgen på å barbere leggene for så å smøre grundig, grundig, grundig kun for å få et resultat som stort sett er nesten umerkelig og hvis det merkes, så er det fordi det er skjoldete.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 14:27   #73
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Lette, vide sommerbukser er det mest behagelige. Men det blir man jo ikke akkurat brun av å gå i. Jeg får heller være blek og interessant.

Noen av oss blir ikke brune av å gå i bikini heller.
Jeg gikk i korte bukser nesten 5 uker i strekk sist sommer og var på stranda veldig mye. Leggene mine får ikke farge likevel.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 14:29   #74
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.693
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Ellers støtter jeg opp om maxikjoler, om du føler deg mer vel i det. Og, so flere sier, så er du jo flink til å kle deg.

Selv kjenner jeg på den samme dårlige samvittigheten for uteliv ellers i året. Da er jeg innegris, fryser lett, hater mye klær osv.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 14:32   #75
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.693
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Men det er pesete å bruke 10 minutter hver morgen på å barbere leggene for så å smøre grundig, grundig, grundig kun for å få et resultat som stort sett er nesten umerkelig og hvis det merkes, så er det fordi det er skjoldete.

Jeg pleier å gjøre det ca hver tredje dag. På kvelden. Tar bare litt ekstra tid ifht vanlig fuktighetskrem. Pleier å se greit ut, selv om det av og til skjer noen uhell. Men smører man tynt er sjansen større for å unngå skjolder. Om man er helt hvit, synes jeg det er lite som skal til for at huden ser jevnere og " freshere" ut.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 14:38   #76
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Det virker så trist å grue seg og ikke kunne nyte sommeren på grunn av kroppskomplekser og klær. Jeg elsker virkelig sommeren, det er da jeg føler aller mest at jeg lever, jeg syns det er deilig å bade i sjøen, være på stranda, sitte på verandaen. Og jeg liker å gå i shorts og sommerkjoler og sandaler. Det var noen år jeg ikke likte meg så voldsomt i bikini, men det har jeg heldigvis klart å blåse i igjen, og jeg tror de fleste på stranda blåser i hvordan andre tar seg ut i badetøy. Jeg skulle ønske alle bare kunne nyte de få varme fine dagene vi har, uten å måtte bekymre seg for sånt. Bikiniformen som det står om i ukeblader og sånt må en bare overse.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 14:40   #77
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.654
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Men det er pesete å bruke 10 minutter hver morgen på å barbere leggene for så å smøre grundig, grundig, grundig kun for å få et resultat som stort sett er nesten umerkelig og hvis det merkes, så er det fordi det er skjoldete.

Dette innlegget oser det positivitet av altså.

Ang. HI. Jeg kan ikke helt se det store problemet. Vi bor jo i Norge. Nessie, du bor i Trøndelag. Det kan da umulig være så mange dager som er så varme at det ikke er lov med en tights under kjolen?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 14:48   #78
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jeg pleier å gjøre det ca hver tredje dag. På kvelden. Tar bare litt ekstra tid ifht vanlig fuktighetskrem. Pleier å se greit ut, selv om det av og til skjer noen uhell. Men smører man tynt er sjansen større for å unngå skjolder. Om man er helt hvit, synes jeg det er lite som skal til for at huden ser jevnere og " freshere" ut.

Jeg har allerede begynt smøreprosessen og det hjelper

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 14:50   #79
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Dette innlegget oser det positivitet av altså.

Hva?! Mener du å antyde at jeg er negativ? :skingrestemme:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 15:24   #80
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.894
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Jeg kan forresten ikke huske sist jeg brukte bikini her i Norge. Det må jo ha vært på 90-tallet eller noe sånt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no