Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Strikke og tove fotposer?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-17, 15:56   #1
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Strikke og tove fotposer?

Storesøster skal på leirskole over helgen og jeg har allerede brukt en god slump penger på vindvotter, pose til ski, skismøring og gamasjer. Ser nå at de også skal ha fotpose til å ha utenpå sko når de skal grave snøhuler og jeg kunne tenkt meg å slippe å bruke noen hundrelapper til på dette.

Så spørsmålet er som følger. Tror dere det funker bra om jeg strikker noen litt høye tovede tøfler i en herrestørrelse og kanskje har dem litt åpnere oppe og så heller en hempe som kan festes?

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-17, 16:57   #2
Note
Superduperaktiv
 
Note sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 741
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Sv: Strikke og tove fotposer?

Snø har en tendens til å henge temmelig godt på ull.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-17, 17:10   #3
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Strikke og tove fotposer?

Opprinnelig lagt inn av Note, her.

Snø har en tendens til å henge temmelig godt på ull.

De skal kun brukes når de graver snøhuler utenpå skiskoene. Så at de foreslo store ullsokker som alternativ til fotposer nemlig.

Hadde jeg tenkt på det tidligere kunne jeg bestilt vanntett stoff og sydd, men det rekker jeg ikke nå.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no