Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-10, 18:07   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.853
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Jeg har fått litt hekledilla igjen, men orker ikke store prosjekter. Jeg har funnet en fin oppskrift på pulsvarmere og lurer på om jeg skal gi bort det til et par svigerinner og venninna mi. Er det noe å gi bort? Jeg har også heklet et sjal som jeg synes er for snaut for meg, dvs, det er langt nok, men det er litt snaut når man skal ha det rundt seg. Jeg lurer på om jeg kunne gitt det til niesa min på 7.5 år? Det blir sikkert kjempefint til kjole feks, det er lilla og ganske så fint om jeg må få si det selv. Dumt om det bare blir liggende. Hva tror dere vise her på FP?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 18:09   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Skikkelige pulsvarmere er jo både godt å bruke og pent å se på, syns nå jeg i hvertfall, så det syns jeg fint du kan gi bort.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 18:09   #3
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Ja!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 18:10   #4
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Absolutt!

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 18:11   #5
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Jupp!

Jeg blir kjempe glad for sånt.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 18:18   #6
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Tja, ærlig? Jeg har akkurat kastet de som mor har pushet på meg.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 18:20   #7
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.051
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Jada, det er fint! Jeg ønsker meg faktisk pulsvarmere selv, det er så kaldt på kontoret til tider. Sjalet høres også fint ut.

ingling er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 18:21   #8
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Etter at jeg fikk meg HTC-telefon, er sånt noe høyt på ønskelista. Det går jo for #(€&"? ikke an å svare teleonen engang, med vanter på! Helst sånne med sånn hette over fingrene, som man kan brette ned. Neida. Men sånne som går litt opp på hendene, med fin heklet kant, er fint synes jeg.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 18:24   #9
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Det er kjempefine gaver. Men jeg har lært meg en ting i mine mange år som ivrig strikker. Det er ikke alle som setter like stor pris på håndarbeid som jeg gjør. De skjønner rett og slett ikke alt arbeid og omtanke det legges ned i det. Så jeg gir slike ting til folk som setter pris på det, og så kjøper jeg heller noe til de andre.
Men at det er flotte gaver? JA!!! Jeg hadde ønsket noen hadde gitt meg noe slikt.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 18:24   #10
Prilla
Superduperaktiv
 
Prilla sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 554
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Pulsvarmere er en veldig fin gave!

__________________
"If you really want to do something, you'll find a way. If you don't, you'll find an excuse."
- Jim Rohn
Prilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 18:25   #11
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Jeg gir bort gaver i den sjangeeren, men ikke til hvem-som-helst. Jeg kjenner mottakerne, og vet at de setter pris på hjemmelagde gaver. Sjal, votter, gryteunderlag, og diverse andre småprosjekter har jeg pakket inn med julepapir.

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 18:25   #12
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Ja, absolutt, det er en kjempefin gave. Niesen blir sikkert glad for sjalet.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 18:46   #13
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Kjempefine gaver for de som setter pris på den slags ja.

Selv liker jeg den varianten man kan stikke tommelen inn i, sånn halvveis vott. Veldig praktisk og godt og varmt.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 18:49   #14
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Jeg hadde blitt sjeleglad for hjemmelagde gaver! Nå har vi ingen i familien som hverken strikker eller hekler så hos oss er vi underernært på alt som er hjemmelagd. Jeg kjøpte et par pulsvarmere i fjor og de betalte jeg over 200,- for men jeg bare elsker særlig hekla ting Klarte å miste den ene så nå er jeg på jakt etter nye. Jeg kjøper gjerne hjemmelagd om jeg får sjansen! Hadde jeg fått det i gave fra noen venninner så hadde jeg satt mye mer pris på det enn vanlige kjøpte ting!
Datteren min på snart 9 år fikk arve et heklet sjal og hun elsker det!! Hun bruker det mye både rundt skuldre og knyttet rundt bukser etc. rundt livet. Hun bruker det til og med rundt hoftene når hun skal danse "Shakiradansen" og ser på "Skal vi danse"

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 18:57   #15
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.992
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Jeg ville ærlig talt heller hatt vanter, for jeg sliter med kalde og følelsesløse fingrer.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 18:58   #16
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.853
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg ville ærlig talt heller hatt vanter, for jeg sliter med kalde og følelsesløse fingrer.

Hekle vanter....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 19:00   #17
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Pulsvanter er en fin gave, men jeg bruker det ikke. Jeg må ha noe som går frem over fingrene. Men jeg tar veldig gjerne hjemmelagede gaver, både skjerf, sjal, votter og sokker.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 19:29   #18
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Både jeg og storesøster har fått pulsvarmere fra celebelen, og vi har vært kjempeglade over det!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 19:32   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.943
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Jeg ville ikke gitt pulsvanter til noen med mindre jeg var sikre på at de faktisk bruker slikt. Det gjør heldigvis både mamma og svigermor, så de får nok slike hjemmestrikkede til jul (med barnehagebilder av barna i glass og ramme i tillegg). Jeg har funnet et nydelig alpakkagarn som egner seg til slikt småarbeide.

Selv bruker jeg gjerne votter. Går det an å hekle slikt?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 19:42   #20
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.853
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Selv bruker jeg gjerne votter. Går det an å hekle slikt?

Votter tror jeg er greiere å hekle enn vanter.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no