Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-10, 19:50   #21
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.599
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Både jeg og storesøster har fått pulsvarmere fra celebelen, og vi har vært kjempeglade over det!


Jeg har gitt bort mange par med pulsvarmere, og de blir som regel godt mottatt.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 19:52   #22
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Ja!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 19:54   #23
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Jeg er veldig glad i hjemmelagde gaver, og setter stor pris på det. Imidlertid må jeg innrømme at akkurat pulsvarmere ikke er noen høydare her i huset. Uansett hvor stor pris jeg setter på hjemmelagde ting.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 19:59   #24
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Men pulsvarmere og pulsvanter er da ikke det samme?

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 20:01   #25
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.996
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hekle vanter....

Jeg har da ikke peiling på hekling....

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 20:14   #26
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg har da ikke peiling på hekling....

Det er nok ikke noe problem, men det er litt mer pirk enn jeg gidder akkurat nå.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 20:15   #27
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Men pulsvarmere og pulsvanter er da ikke det samme?

Pulsvanter er vel sånne med hull i slik at man får tredd tommelen i? De jeg lager har naturlige "hull" sånn at man kan få tommelen ut hvis man ønsker det, dermed kommer de helt ut til fingrene. Pulsvarmere går vel ikke ut over håndleddet?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 20:25   #28
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Her er det ene paret jeg har laget.



(Jeg egentlig ikke en pulsvarmertype, men fryser så lett på hendene at jeg øver meg på å bruke det.)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 20:30   #29
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

De var kjempefine!!
*ønsker at jeg var på Anne C sin gaveliste*

Duh, du selger vel ikke?

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 21:59   #30
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Flotte gaver å gi bort.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 22:34   #31
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Så fine de var!!

Jeg hadde satt pris på en slik gave. I fjor fikk jeg hjemmeheklede pulsvarmere med perler på, og de er hyppig i bruk. Ordentlig lekre og lune.

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 22:39   #32
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Jeg ville aldri brukt sånne pulsvarmere, så en må nok vurdere mottaker noe..

Minstemor hadde elsket et lilla sjal, da!

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 22:56   #33
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Hadde elsket å få slike (og det står faktisk på ønskelista jeg har sendt til familien også). Jeg er så varm av meg, så jeg får ofte fnatt av å bruke votter, men samtidig så ønsker huden min at jeg pakker den litt inn, for jeg blir så fort tørr på hendene og får sprekker og sår, så jeg ser for meg at et par pulsvanter ville passet perfekt.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 23:01   #34
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Både små og store jenter kan bli glad for slikt, vel og merke hvis de er pulsvarmertypen. Min datter på 7 år ville helt sikkert blitt glad for pynteting, hun liker leggvarmere og skjerf.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 23:05   #35
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Jeg bruker normalt aldri pulsvarmere og pulsvanter. (Jeg ville mye heller hatt votter.) Jeg synes likevel det er veldig hyggelig å få noe som noen har laget, og omtanken ville blitt satt pris på. Og jeg hadde sikkert brukt dem noen ganger bare for å ha gjort det.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 23:08   #36
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

De var kjempeflotte!

Jeg bruker mye pulsvanter, ala disse på jobb, bare at jeg gjerne strikker dem enda litt lenger, så det nesten blir en vott, bare med hull på toppen. Jeg er nemlig så møkka lei av å ta vottene min av og på minst 50 ganger i løpet av utetiden, hver gang det kommer en liten tass som trenger hjelp til å kle på en vott som har falt av for n'te gang, dra strikk under støvel, tørke nese etc etc etc.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 23:17   #37
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Jeg fikk en liten pakke i posten for noen uker siden. Det var noen nydelige strikkede pulsvanter. Jeg ble veldig glad for dem. Det fulgte med det koselig kort også

Et annet tips er å lage "mobilveske". Minstejenta kjøpte mobilveske på håndarbeidsmesse. De var strikket i skikkelig norsk mønster. Det ga hun i gave til noen og de ble kjempeglad for det.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 23:25   #38
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Jeg elsker å få hjemmelagde ting, men pulsvanter eller pulsvarmere ville nok ikke bli brukt. Jeg tror det er en typisk ting man enten bruker mye og liker eller aldri bruker. Jeg ville satt stor pris på at noen hadde laget noe til meg, og blitt glad, men brukt ville de ikke blitt. Sjal, mobilveske, lue, votter, skjerf osv ville blitt brukt.
Sjalet blir en super gave til 7.5-åringen

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 23:31   #39
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Ja, det kan du i aller høyeste grad. Mange av mine venninner ønsker seg hjemmelagde julegaver fra meg. Jeg syntes det tidligere har vært litt sært og gi noe jeg har laget bort i gave. Men jeg ser jo at de setter pris på det jeg lager og det blir brukt. Så, sjal og pulsvanter er jo supre gaver. *hilsen ei som har strikket på seg senebetennelse og ikke får strikket mer før jul er jeg redd*
Pulsvanter er forøvrig supre å bruke over tynnere vanter eller når du oppholder deg inne, men du er litt frossen. Ser bedre ut med pulsvarmere enn med tykke votter.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 00:16   #40
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Etter at jeg fikk meg HTC-telefon, er sånt noe høyt på ønskelista. Det går jo for #(€&"? ikke an å svare teleonen engang, med vanter på! Helst sånne med sånn hette over fingrene, som man kan brette ned. Neida. Men sånne som går litt opp på hendene, med fin heklet kant, er fint synes jeg.

Av alle ting jeg skulle snuble over etter å ha lestt denne tråden så fant jeg altså denne kule siden:
http://www.coolstuff.no/Vanter-til-pekeskjermer

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no