Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hvor ofte?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-06, 13:02   #1
Zefid
Moden
 
Zefid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 375
Blogginnlegg: 1
Zefid er litt kulZefid er litt kul
Standard

Hvor ofte?

Hvor ofte....

.....vaskes toalettet
.....skiftes sengetøy
.....vaskes gulvene
.....vaskes klær
.....vaskes vaskeservanten
.....rengjøres komfyren inni
....vaskes vinduene

osv osv osv

nysgjerrig idag på disse tingene idag jeg nettopp fordi jeg driver å jobber meg nedover lista nå (mer eller mindre)

__________________
Zefid
stolt fire-barns mor
Zefid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 13:06   #2
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte?

vaskes toalettet - et par ganger i uke, pluss når det er skittent
.....skiftes sengetøy - minst en gang i uke, pluss ved behov
.....vaskes gulvene - minst en gang pr uke
.....vaskes klær - daglig
.....vaskes vaskeservanten - daglig
.....rengjøres komfyren inni - den er selvrensende med varmluft.
....vaskes vinduene - et par ganger i måneden, pluss når det er snutemerker fra hundene.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 13:09   #3
Katrin
Superaktiv
 
Katrin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 443
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Sv: Hvor ofte?

.....vaskes toalettet - 1 g. pr uke
.....skiftes sengetøy - 1 g. pr uke
.....vaskes gulvene - vaske hjelpen tar dette hver 14 dag, ellers så støvsuger vi hver dag
.....vaskes klær - hele tiden
.....vaskes vaskeservanten - daglig
.....rengjøres komfyren inni - har pyrolyse
....vaskes vinduene - annenhver mnd.

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 13:19   #4
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.965
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte?

.....vaskes toalettet - Annenhver uke + ved ekstra behov
.....skiftes sengetøy - Hver uke
.....vaskes gulvene - Annen hver uke, men det støvsuges myye oftere
.....vaskes klær - flere ganger om dagen
.....vaskes vaskeservanten Annenhver uke + ved behov
.....rengjøres komfyren inni - Ikke så langt, og den er halvannet år gammel...
....vaskes vinduene - Vel, her har vi ikke vasket dem utvendig enda , halvannet år etter innflytting. Vi har byttet ut de fleste da, teller det?? Og innvendig sånn annenhver måned, kanskje...


:Anda-er-ingen-stor-husmor:

Til gjengjeld gjør Andamannen mesteparten av det som står ovenfor. Inkludert bytting av vinduer...

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 13:51   #5
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.111
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte?

Hvor ofte....

.....vaskes toalettet
.....skiftes sengetøy
.....vaskes gulvene

Med noen ukers mellomrom. ("Noen" betyr at det varierer; så å si alltid mer enn to, men mindre enn f.eks. åtte. Vi vasker hvis det søles eller blir ekstra skittent av en eller annen grunn, da.)

.....vaskes klær

1-2 ganger i uken; 2-3 maskiner hver gang.

.....vaskes vaskeservanten

Når badet/toalettet vaskes, men den "klutes av" innimellom ved behov.

.....rengjøres komfyren inni

Når det er absolutt nødvendig fordi noe er sølt ut inni der. Det skjer ikke ofte.

....vaskes vinduene

Aldri. Eller "ved behov", hvis det høres bedre ut.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 15:26   #6
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte?

.....vaskes toalettet
Hver gang jeg syns det trengs. selve toalettet vaskes kanskje en gang i uken. Toalettrommet i sin helhet mye sjeldnere.

.....skiftes sengetøy
Hos Vesla gjør jeg det hver 14. dag omtrent. Hos oss - med svært ujevne mellomrom .

.....vaskes gulvene
Sjelden, men støvsuger oftere enn jeg vasker dem.

.....vaskes klær
1-3 dager i uken. 1-3 maskiner hver gang.

.....vaskes vaskeservanten
Når jeg syns det trengs.

.....rengjøres komfyren inni
Aldri. Med mindre jeg har sølt ut en gratengform eller en kakedeig inni der.

....vaskes vinduene
Når moren min syns det er flaut at gjester ikke kan se ut gjennom dem. Da vasker hun dem for meg.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 19:43   #7
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.382
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte?

Hvor ofte...
.....vaskes toalettet
Ca hver eller annenhver uke.

.....skiftes sengetøy
kanskje hver 3. uke på tinkeliten, litt sjeldnere for oss store

.....vaskes gulvene
Stue, kjøkken, gang og bad samme som toalettet. Soverom, innegang og trapp... hm... ikke så ofte

.....vaskes klær
Prøver å kjøre ei maskin daglig, da har jeg kontroll over haugen.

.....vaskes vaskeservanten
Som toalett og golv, tar en runde med kluten om det blir for ille

.....rengjøres komfyren inni
En gang i året, kanskje?

....vaskes vinduene
En gang i året, dersom det passer sånn - ikke alltid det gjør det.

Prøver å gå med søpla hver dag da. Og ha kontroll på antall aviser/magasiner under stuebordet.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 19:46   #8
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.853
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte?

Vi vasker klær hver dag for ikke å drukne i skittentøy. På de andre gjøremålene er svarene "meget sjelden" for ovnsvask, "ett vindu i året" for vindusvask, og "i rykk og napp, særlig når vi får gjester" for resten av lista.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)

Sist redigert av Toffskij : 05-10-06 kl 19:56.
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 19:48   #9
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.853
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte?

Sjusker i de tusen hjem, foren eder!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 19:52   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.235
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte?

Tja, når vår elskelige vaskemann prioriterer det?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 19:54   #11
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte?

Svigermor kommer på søndag, så da må jeg vel gjennom en del av punktene på den lista.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 20:54   #12
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor ofte?

Jeg har et dårlig navn og rykte å ta vare på.....
Det sier vel kanskje det meste?

Gulvvasken er gubben sin jobb, for da slipper jeg at bekkenet mitt slår seg vrangt. Men gubben sliter seg ikke ut med de jobben........
Doen taes når det trengs, det varierer veldig.

Sengetøyet blir tatt meg ujevne mellomrom.

Vinduene blir i allefall tatt innvendig til jul............
Støvtørking blir gjordt, men man sliter ikke ut fillene med det her i huset.

Vaksemaskinen er til tider daglig i arbeid, og i perioder kun aktiv i helgene.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 20:59   #13
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.708
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte?

Hvor ofte...
.....vaskes toalettet
Annenhver dag (har en liten og en stor mann i hus *åpplyser*)

.....skiftes sengetøy
Hver fjortende dag, sånn ca.

.....vaskes gulvene
Hver dag på badet, resten av huset ca annenhver dag.

.....vaskes klær
Her går vaskemaskinen bestandig når jeg er hjemme. Hvis jeg ikke er på jobb, så kjører jeg tre, fire maskiner om dagen.

.....vaskes vaskeservanten
Hver dag

.....rengjøres komfyren inni
En gang i året, uka før jul.

....vaskes vinduene
Stort sett annenhver måned. Litt værforbehold.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 20:59   #14
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor ofte?

Hvor ofte....

.....vaskes toalettet
Nesten hver dag

.....skiftes sengetøy
Hver søndag

.....vaskes gulvene
Når gubben gidder hehe, Jeg er ikke helt i form til sånt for tiden. Men ellers så blir det vasket hver uke

.....vaskes klær
Når det trengs

.....vaskes vaskeservanten
Hver dag

.....rengjøres komfyren inni
selvrens Men tørker inni der etter hver gang vi har stekt noe som kan ramle nedi bunnen på komfyren

....vaskes vinduene
Utvendig eller innvendig?
innvendig når det trengs. ca 1 gang i mnd.
Utvendig hver uke om sommeren pga mo industripark. Om vinteren når det ikke er frost så tar jeg de sånn av og til. Men er jo svarte natten her til langt uti februar/mars så hvem ser skiten uansett? *ler*

osv osv osv

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 21:55   #15
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte?

.....vaskes toalettet
Nedi toalettet vaskes det en til to ganger i uka, tenker jeg. (Har kosten stående og vasker hver gang det er rester nedi. Resten av toalettet vaskes ca. annen hver uke.)

.....skiftes sengetøy
Hver andre uke i teorien, men det kan godt gå tre uker også.

.....vaskes gulvene
Hver andre uke i teorien, men det kan godt gå tre uker også.

.....vaskes klær
Klær vaskes etter en eller to dagers bruk, men hvis spørsmålet er hvor ofte vaskemaskinen går, så vil jeg si i snitt én maskin om dagen eller litt sjeldnere.

.....vaskes vaskeservanten
Ca. annen hver uke

.....rengjøres komfyren inni
Aner ikke. Teomannens domene.

....vaskes vinduene
To–tre ganger i året

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 21:58   #16
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.607
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte?

Alt for sjelden. Jeg er jo aldri hjemme. Enten så jobber jeg eller så er det en million andre ting som skjer. Jeg skulle så gjerne fått gjort ting litt oftere.

Hushjelpen, hvor er du? Jeg trenger deg

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 22:03   #17
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor ofte?

.....vaskes toalettet - Hver torsdag og ved behov
.....skiftes sengetøy - Annenhver torsdag
.....vaskes gulvene - Hver torsdag (og støvsuges hver mandag)
.....vaskes klær - Annenhver dag
.....vaskes vaskeservanten - På badet mandag og torsdag. På kjøkkenet hver dag.
.....rengjøres komfyren inni - Når det lukter svidd når vi skrur den på? (Nå sier mannen "en gang i måneden" så da har vi det visst under kontroll)
....vaskes vinduene - Mannen sier 4 ganger i året. Jeg tror han på det.

Trenger jeg si at det er UTROLIG deilig når torsdagen er over her i huset?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 22:14   #18
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte?

Hvor ofte....

.....vaskes toalettet Det ene toalettet vaskes noen ganger i uka, det andre vaskes sjeldnere.
.....skiftes sengetøy Annenhver uke
.....vaskes gulvene Støvsuges noen ganger i uka og vaskes en gang i blant.
.....vaskes klær Hele tiden
.....vaskes vaskeservanten Ganske ofte
.....rengjøres komfyren inni Alt for sjeldent
....vaskes vinduene Når de er skitne

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 22:14   #19
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte?

.....vaskes toalettet Ca. en gang i uken.
.....skiftes sengetøy Hver søndag.
.....vaskes gulvene Sveiper over ca. en gang i uken.
.....vaskes klær Sånn ca. hver helg.
.....vaskes vaskeservanten Vasker ca. en gang i uken, men i tillegg støvtørkes den ca. hver annen dag.
.....rengjøres komfyren inni Hæ? (Har ikke hatt komfyr siden november, men jeg tror ikke det er derfor jeg sier Hæ? Jeg tror jeg bare har vasket komfyren hver gang jeg har flyttet. )
....vaskes vinduene Max. ved behov, men det er faktisk mindre enn en halv uke siden sist.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 22:15   #20
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor ofte?



Jeg er ikke husmor jeg er student

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no