Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-14, 09:27   #11
Mistral
Fluctuat nec mergitur
 
Mistral sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
Innlegg: 943
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Vi leide leilighet her: http://www.leilighetiparis.com/ og trivdes godt med det.

Jeg tenkte å foreslå det samme. Utleieren er en venninne av meg.

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Vi var i Cite des Sciences og det er veldig bra, men jeg er litt usikker på det om man ikke kan fransk. De er ikke så veldig gode med oversettelser. Du må kjøpe billetter til de ulike filmene med en gang og velge tider, så du trenger å planlegge litt om dere vil se 3d film.

Ikke prioriter filmene, gå heller i Cité des Enfants. Det er mer et lek-/oppdagelsessenter enn egentlig et museum. Du får litt inntrykk av hva man kan gjøre i videoen på denne siden. Min 9-åring liker det veldig godt. Bare vær oppmerksom på at de slipper inn grupper til faste tider, og hiver dem ut igjen etter halvannen time for å slippe inn en ny. Det enkleste er å bestille billetter på forhånd.

Mistral er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no