Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

En liten drikkeanbefaling for sommervarmen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-11, 10:04   #1
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En liten drikkeanbefaling for sommervarmen

Jeg må bare reklamere litt for dette produktet til de små:

(Neida, jeg jobber ikke for Småfolk)

I varmen synes jeg det er fint med noe som kan gis som alternativ til vann til de helt minste, og som samtidig er lett å ha med på tur. Disse er ikke tilsatt sukker, og lillesøster elsker dem. Selvsagt kan man lage smoothie selv, men som sagt, er man i farta er disse greie. Sommeren storebror var ett år, endte han med noen vanlige saftpapper, men de flyter jo av sukker så jeg tenker at i år skal vi ha med noen slike til lillesøster isteden.

Bare et tips. Jeg lar ikke ungene mine vokse opp på slike, så jeg trenger ikke diskusjon rundt hvor lett det er å lage noe tilsvarende og ta med selv. Jeg liker lettvine ting innimellom.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 10:12   #2
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En liten drikkeanbefaling for sommervarmen

Takk for tipset!

Jeg syns sånt er helt genialt. Jeg liker også de små måltidene med frukt og havre etc. fra småfolk og frutti har vi alltid med i bagen når vi er på farta. Middagsglassene fra Småfolk har vært favoritter her i huset i travle tider med helt vanlige middager som kjøttkaker, laks og fiskeboller. Vi bruker Nestle-produktet Drikki også en hel del.

Jeg bruker relativt mye tid på mat og matlaging, men å tilberede smoothies og fruktmos for å ha i veska til ferieturer, strandturer og byturer - det gjør jeg ikke. Godt for alt som er enkelt.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 10:15   #3
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En liten drikkeanbefaling for sommervarmen

Her liker både Knotten og Knøttliten smoothiene fra Ella's kitchen, og de er også perfekt "i farta"; ingen skje behøves.
Noen ganger trenger man enkle løsninger.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 10:17   #4
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: En liten drikkeanbefaling for sommervarmen

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 10:19   #5
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En liten drikkeanbefaling for sommervarmen

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Her liker både Knotten og Knøttliten smoothiene fra Ella's kitchen, og de er også perfekt "i farta"; ingen skje behøves.
Noen ganger trenger man enkle løsninger.

Ja, de går ned her også.
Og jeg er helt enig, enkle og greie løsninger som faktisk tåler å ligge noen dager før man skal bruke de er noe helt annet enn fersklaget i farta altså.
Minsten liker også de vanlige fruktdrikkene fra Småfolk, og det syns jeg er veldig greit når det er varmt og det er vanskelig å få i ham nok væske.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 10:21   #6
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En liten drikkeanbefaling for sommervarmen

Det er jo også fint at de små synes dette er godt, synes jeg. Særlig for de små som har litt "store" storesøsken, vil de vel ofte oppleve at de store får noe som ser veldig stas ut. På ferie i varmere strøk får feks storebror gjerne litt brus hver dag, og da er det ikke særlig aktuelt å tilby lillesøster vannflaska samtidig. Hun vil neppe akseptere det selv heller, men dersom hun får en slik (eller en fra Ellas, det skal jeg prøve), vil hun muligens være fornøyd (en stund. Neste år er jeg redd for at hun har forstått konseptet brus).

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 10:25   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En liten drikkeanbefaling for sommervarmen

Ella's kitchen? Hvilke er det?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 10:26   #8
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En liten drikkeanbefaling for sommervarmen

Knøttliten får kun vann til drikke, og det går helt fint. Hun er veldig opptatt av hva vi putter i oss, men så lenge hun er happy med vann - og drikker nok - får hun ikke annet å drikke. De der fruktmos-smoothiene er det nærmeste hun kommer (i mine øyne er det mer mat enn drikke).
Jeg kunne nok funnet på å gi Knotten den i HI, men Knøttliten har jeg tenkt å holde unna alt av brus og saft. :har en plan:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 10:27   #9
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En liten drikkeanbefaling for sommervarmen

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Ella's kitchen? Hvilke er det?

De små posene merket "Red one" og "Yellow one" etc.
Småfolk har noen tilsvarende.

Øko-produsent, små smoothier for småttiser. Rundt 90 gram i hver, tror jeg det er. Litt mindre enn i de små frukmosbegerene i hvert fall. Men i og med at de kan slurpes i seg, så er det mye lettere på tur. Knøttliten og Knotten får ofte det i bilen når vi kjører langt.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 10:31   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En liten drikkeanbefaling for sommervarmen

Åja, de ja. Jeg har sett dem, visste bare ikke hva de het. Takk.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 10:41   #11
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: En liten drikkeanbefaling for sommervarmen

Pfft. Jeg tar bare med en banan og en selvdyrket fersken, en yoghurt og noen økologiske bær i sekken, også moser jeg det med en liten håndvisp rett før servering. Lett som en plett, nesten ikke noe søl, og bare litt dyrere.

Neida, enkle løsninger er supert, takk for tips!

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 10:45   #12
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En liten drikkeanbefaling for sommervarmen

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Bare et tips. Jeg lar ikke ungene mine vokse opp på slike, så jeg trenger ikke diskusjon rundt hvor lett det er å lage noe tilsvarende og ta med selv. Jeg liker lettvine ting innimellom.

Herlig! Jeg synes du skulle trappe opp amminga igjen og ta med noen flasker med utpumpet melk til jenta i stedet. Hun får alt hun trenger i den herlige lille melkeskvetten sin.

Det finnes også barnesmoothie i fargerike aluminiumsposer med flere ulike smaksvarianter; de er også populære her i huset.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 10:48   #13
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.104
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En liten drikkeanbefaling for sommervarmen

Våre barn vokser opp på slikt. Ihvertfall på tur.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 10:58   #14
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.217
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En liten drikkeanbefaling for sommervarmen

Min Mini har fått smoothies fra Ellas kitchen siden hun var bitteliten, og får de fortsatt når vi er på tur. Gode, enkle, sunne, kjappe alternativ er supert!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 11:01   #15
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En liten drikkeanbefaling for sommervarmen

Lillebror vet utmerket godt forskjellen på vannet han får og det spennende storesøster drikker, så han smaker på hennes så fort han får mulighet, og da hiver han bare vannet på gulvet og nekter å drikke noe som helst.
Så selv om jeg trodde vi var lure var han smartere enn oss.
Forresten er hennes vannflaske også kulere enn hans egen, selv om det er like stor som armen hans og vannet flommer over hver gang.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 11:02   #16
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En liten drikkeanbefaling for sommervarmen

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg lar ikke ungene mine vokse opp på slike, så jeg trenger ikke diskusjon rundt hvor lett det er å lage noe tilsvarende og ta med selv.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 11:18   #17
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En liten drikkeanbefaling for sommervarmen

Fniser av forbeholdene i HI, og noterer tipset med begeistring! Jeg er møkklei saftbokser når det skal være noe "ekstra" på tur. Mine elsker jo vann, men det er jo fint i varmen å få inn litt næring drikkendes også.

Takk for tips! Hvor fås herligheten kjøpt? (Både disse og de andre nevnt i tråden?)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 11:21   #18
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.494
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: En liten drikkeanbefaling for sommervarmen

Knerten får fortsatt sånne på tur, som kos og når han er syk (veske er viktig for febersyke småtasser uten matlyst, fruktmos og sånne smoothies går litt ned, og ikke søren om mor orker å begynne med å lage slikt (som jeg faktsik aldri gjør, men stadig tenker jeg burde begynne med, sånn til hjemmebruk) når hun styrer med syke barn altså!

Mikro er for lita, og får selvsagt bare pupp enda, men hun kommer nok til å introduseres for de etterhvert.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 11:24   #19
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En liten drikkeanbefaling for sommervarmen

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Fniser av forbeholdene i HI, og noterer tipset med begeistring! Jeg er møkklei saftbokser når det skal være noe "ekstra" på tur. Mine elsker jo vann, men det er jo fint i varmen å få inn litt næring drikkendes også.

Takk for tips! Hvor fås herligheten kjøpt? (Både disse og de andre nevnt i tråden?)


Jeg var ikke klar for noen diskusjon, tett i hodet idag, så jeg måtte presisere at det var ment som nettopp et tips ja. Jeg fniser ellers godt av Filippas forslag til hvor lett det er å lage slikt selv på tur.

Jeg tenker også på det i stor grad som et mellommåltid, hun får selvsagt fremdeles vann ved siden av middag og brød og slikt. Og ellers. Men når det er veldig varmt er det greit med litt tilskudd.

De har det både på Rema og Rimi hos oss. Litt varierende utvalg. Og sikkert enda mer på større butikker.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 11:26   #20
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En liten drikkeanbefaling for sommervarmen

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Herlig! Jeg synes du skulle trappe opp amminga igjen og ta med noen flasker med utpumpet melk til jenta i stedet. Hun får alt hun trenger i den herlige lille melkeskvetten sin.


Bare så synd at puppene nå er tomme, noe jeg annonserer med begeistring. Det holdt lenge å fullamme henne i 14 dager i varmen i Thailand da hun var 5,5 måneder og ingen lettvekter, da drakk hun ikke vann heller. Sitat fastlegen da jeg kom hjem: "Det var sannelig godt gjort, nå får du begynne å gi henne noe mat".

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no