Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

God kundeservice på KappAhl

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-11, 12:30   #1
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.435
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

God kundeservice på KappAhl

For et par uker siden kjøpte jeg julebordkjole på KappAhl. Den dyreste jeg noensinne har kjøpt hos dem, hele 699 spenn.
Sort, litt tyvetalls-modell med blonder og masse frynser. KappAhl Vintage-serien.

Ble lang i maska når jeg kom hjem og så at den ikke tåler vask. Tåler ikke vann! Har studert den att og fram og lurer på om ikke blondegreiene er limt på understoffet, for frynser ellers lar seg vaske. Så kjolen og kvitteringen har hengt i skapet mens jeg har fundert.

Anyway, var tilbake på en annen KappAhl-butikk igår for å levere den inn. Dama i disken var forbauset:
- Vi selger ikke klær som ikke kan vaskes!
Joda, etter en titt på vaskelappen måtte hun medgi at jeg hadde rett. Men hun syntes det var merkelig altså "for frynseklær ellers er det bare å putte i en vaskepose og så slenge i maskinen".

Hun tilbød at jeg kunne beholde kjolen, bruke den, vaske den, og hvis den da ble ødelagt skulle jeg få pengene tilbake. Men jeg hadde kjøpt en annen i mellomtiden så jeg avsto og fikk heller pengene med én gang.

Men det var jo bra tilbud, da! God service, synes jeg. Og da kunne jeg jo hatt gratis julebordkjole om jeg ville.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-11, 12:43   #2
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: God kundeservice på KappAhl

Det var god service.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-11, 14:53   #3
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.731
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: God kundeservice på KappAhl

Mamma kjøpte en nydelig rød kåpe til Kosegrisen på Lindex. Den kan heller ikke vaskes. Det er fader meg helt fantastisk, barneklær som ikke tåler vask. Eller rens.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-11, 14:54   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God kundeservice på KappAhl

Jøss, så bra!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-12-11, 16:23   #5
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: God kundeservice på KappAhl

Så bra. Det var mer enn jeg hadde forventet der.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-11, 16:45   #6
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: God kundeservice på KappAhl

Jeg er ikke sååå overrasket. Jeg har vært veldig fornøyd med vår Kappahl flere ganger!
Men det er alltod bra når man får |bra service!!
Det er jo kjempereklame for butikken, de har skjønt det!

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-11, 17:49   #7
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Sv: God kundeservice på KappAhl

Oj, jeg har kjøpt samme kjolen. Var ikke klar over at det var en engangskjole

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-11, 18:10   #8
fimba
Superaktiv
 
fimba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
Innlegg: 324
fimba er litt kulfimba er litt kul
Standard

Sv: God kundeservice på KappAhl

Jeg må innrømme at jeg aldri sjekker vaskelapper på klær
Vasker stort sett alt på 40 grader jeg. Og hvis noe hadde blitt ødelagt av det, ville jeg gått og reklamert etterpå.

__________________
føyelig
fimba er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no