Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Kjæledyrtråden

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-16, 16:06   #341
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.048
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Den eldste av husets to katter

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-16, 16:33   #342
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Det er ikke så profft utstyr der vi trener, og det eneste felthinderet vi har fått trent på er vippa. Han synes ikke den er så kul, så den trener vi en del på enkelte dager, og andre dager lar vi den være. Det skal være GØY for han å være på trening, så om jeg bare trener på de kjipe tingene vil han ikke synes det er gøy.
Og nå har jeg fått masse nytt å trene på etter kurset i helga. Hindersuget er ikke helt på plass enda, og så er han såpass rask at kursholder mener jeg trenger å trene 'to på, to av' med han.

Bobbelur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-10-16, 17:26   #343
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Det er ikke så profft utstyr der vi trener, og det eneste felthinderet vi har fått trent på er vippa. Han synes ikke den er så kul, så den trener vi en del på enkelte dager, og andre dager lar vi den være. Det skal være GØY for han å være på trening, så om jeg bare trener på de kjipe tingene vil han ikke synes det er gøy.
Og nå har jeg fått masse nytt å trene på etter kurset i helga. Hindersuget er ikke helt på plass enda, og så er han såpass rask at kursholder mener jeg trenger å trene 'to på, to av' med han.

Vi har en ok bane i klubben, men det øverste bildet er tatt hos Oslo Hundeskole og de to nederste under konkurranse (begge disse to går klasse 1).
Den ene vår synes også vippa er litt skummel. Det viktigste er at det er moro for hund og fører!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-16, 08:45   #344
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Vi har en ok bane i klubben, men det øverste bildet er tatt hos Oslo Hundeskole og de to nederste under konkurranse (begge disse to går klasse 1).
Den ene vår synes også vippa er litt skummel. Det viktigste er at det er moro for hund og fører!

Når du sier det så kjenner jeg liksom igjen bygninger og gjerdet rundt. Det må være på gården, sant?
Det viktigste er at det er gøy for begge ja! Vi dro ikke på trening (lydighet) i går for jeg var for sliten til å ha det gøy. Det ville bare blitt kjipt for oss begge. (Og det ville bare blitt han og meg også.)

Bobbelur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-10-16, 10:08   #345
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Når du sier det så kjenner jeg liksom igjen bygninger og gjerdet rundt. Det må være på gården, sant?
Det viktigste er at det er gøy for begge ja! Vi dro ikke på trening (lydighet) i går for jeg var for sliten til å ha det gøy. Det ville bare blitt kjipt for oss begge. (Og det ville bare blitt han og meg også.)

Ja, det der må jo være gården. Herremannen og hunden vår var på kurs der to ganger.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-16, 10:13   #346
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Når du sier det så kjenner jeg liksom igjen bygninger og gjerdet rundt. Det må være på gården, sant?
Det viktigste er at det er gøy for begge ja! Vi dro ikke på trening (lydighet) i går for jeg var for sliten til å ha det gøy. Det ville bare blitt kjipt for oss begge. (Og det ville bare blitt han og meg også.)

Jepp, det er på Melnes gård nå i høstferien.
Vil hadde tre unger og hunder på leir der da, for tredje gang. Veldig flott og lærerikt!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no