Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

"Hva skal du bruke sprettrumpen til? Gå heller ut og lek sammen med ungene dine."

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-12, 00:31   #21
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.115
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Hva skal du bruke sprettrumpen til? Gå heller ut og lek sammen med ungene dine."

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.


Hvis man kan lese budskapet i den artikkelen som "ikke fokusert så mye på å stresse med å finne den optimale treningsformen, fokuser på å være en aktiv familie" er jeg enig med artikkelen (det var sånn jeg leste den først nemlig).

Jeg leste den også slik, og tror den har mye rett i det. Faren min er et forbilde i så måte. Han er meget aktiv, men mest i hverdagsslitet. Han sykler der andre tar bil, lager hoppbakke med barna, leker sisten i snøen med barna, aker med barna, har barna på ryggen og hopper rusnt som hest osv.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 03:43   #22
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: "Hva skal du bruke sprettrumpen til? Gå heller ut og lek sammen med ungene dine."

Jeg pleier å si at hvis du svetter g er andpusten en halv time så har du trent.

Det er virkelig svært få der ute som trenger makspulstester og måleinstrumenter og dill og dall altså. For de aller fleste handler det om det Toffskij sier - komme seg ut av sofaen en tur og svette litt. Mer stress en det trengs ikke. Om du spiller fotball med ungene eller om du løper etter en eller annen pt er ikke så nøye så lenge du svetter.

For de med genuin treningsinteresse og konkrete mål blir det noe annet - du blir ikke en god landeveissyklist av å hoppe på trampoline alene. Men for de fleste av oss som bare skal ta vare på kroppen så holder det å huske at man altså trener når man er andpusten og svett.

  Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 07:16   #23
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hva skal du bruke sprettrumpen til? Gå heller ut og lek sammen med ungene dine."

Jeg kjenner meg ikke igjen i det som står skrevet, men for 6 år siden hadde jeg nikket gjenkjennende og knegget for meg selv.

Jeg har en kropp som er avhengig av trening for å kunne fungere godt. Det oppdaget jeg litt sent dessverre. Energien til lek med ungene ble mye større etter at jeg begynte å få en kropp som fungerte. Jeg er ikke treningsnerd og har som grunntanke at bevegelse stort sett er bra uansett, men om noen spør konkret om hvordan få kondis på kort tid så svarer jeg at intervaller er bra osv.

Nå har jeg i fire dager trasket gatelangs og opplevd uendelig mye sammen med eldstesønnen min. For seks år siden hadde jeg ikke orket det samme og all verdens aktivitet med ungene hadde på det tidspunktet hadde ikke klart å få økt kondisen min nok. Jeg er tung, lat og tungtrent i utgangspunktet. Det er jeg forresten fremdeles, men jeg orket generelt mye mer.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 07:18   #24
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hva skal du bruke sprettrumpen til? Gå heller ut og lek sammen med ungene dine."

Jeg tenker også på mine 3 km joggeturer som trening. Det må ikke være turer på over mila for å bli kalt skikkelig trening for meg.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 08:00   #25
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Hva skal du bruke sprettrumpen til? Gå heller ut og lek sammen med ungene dine."

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.


Det er virkelig svært få der ute som trenger makspulstester og måleinstrumenter og dill og dall altså.

Jeg tror også at alt fokuset på pulsklokker, intervaller og makspulstester kan ta motivasjonen fra mange sofaslitere. Media fremstiller trening som rene vitenskapen, mens det for hverdagsmosjonister egentlig bare handler om å få opp dampen såpass at man blir litt anpusten og svett. For en sofasliter så er det vesentlig bedre med to-tre raske gåturer i uka jevnt og trutt hele året, enn tre uker med intervaller og pulstester og 49 uker på sofaen.

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 08:35   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hva skal du bruke sprettrumpen til? Gå heller ut og lek sammen med ungene dine."

Jeg er ikke uenig i det artikkelen faktisk sier, men jeg er uenig i at det er et stort problem for "folk flest". Også syns jeg overskriften var teit. Hva skal jeg bruke sprettrumpa til? Det samme som en fin kjole, sminke, lekre sko eller god humør; jeg skal føle meg vel.

Allikevel er ikke sprettrumpa målet, men å ha en kropp som virker godt i mange år til. Ikke til å løpe maraton og gå birkebeinerløp, men til å kunne gå en hel helg i en storby uten problem, til å kunne holde tritt med sønnen min og til å ikke gi opp på grunn av vondter.

Jeg blir vanvittig sur på syklister i marka, rulleskigåere i Maridalen og bodybuilderne på treningssenteret som mener det er deres rett til å ta all plass og null hensyn fordi de trener mest.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 09:30   #27
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hva skal du bruke sprettrumpen til? Gå heller ut og lek sammen med ungene dine."

Jeg er heller ikke uenig i at ekstremt trenings- eller kroppsfokus er uheldig, men samtidig så syns jeg artikkelen sier at når man har barn så skal man egentlig bruke all tid på dem og ikke ta seg tid til trening, det holder å leke med ungene og gå på tur med dem. Den sier også at når man har barn så skal man helst ikke bry seg om hvordan kroppen ser ut. Begge deler kan være en uheldig måte å tenke på hvis en er litt naturlig lat. Og det er en god del større sjanse for å ha overskudd til nettopp aktivitet med barna, hvis en tar seg tid til skikkelig trening på den ene eller den andre måten. Det blir også lettere å ta de bra valgene på hverdagsaktiviteten hvis en har god kondis og sterke nok muskler.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 10:00   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hva skal du bruke sprettrumpen til? Gå heller ut og lek sammen med ungene dine."

Ja, jeg er enig i det, Filifjonka.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 11:16   #29
mamsen74
Aktiv
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
Innlegg: 168
mamsen74 er litt kul
Standard

Sv: "Hva skal du bruke sprettrumpen til? Gå heller ut og lek sammen med ungene dine."

Alt med måte er vel et godt ordtak.

Denne artikkelen viser jo at noen er litt mer ekstreme enn de fleste i treningsiveren...

http://www.dn.no/dnaktiv/article2343909.ece

Jeg satt iallefall igjen med å synes synd på sønnen hennes.
Hva tenker dere?

mamsen74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 11:20   #30
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hva skal du bruke sprettrumpen til? Gå heller ut og lek sammen med ungene dine."

For et sjarmtroll.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 11:25   #31
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hva skal du bruke sprettrumpen til? Gå heller ut og lek sammen med ungene dine."

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

For et sjarmtroll.

Ja, der har det vel tatt litt av. 3-4 timer med toåringen fra mandag til fredag er vel litt i minste laget, uansett om det er jobb eller trening som tar tiden.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 11:31   #32
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.816
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Hva skal du bruke sprettrumpen til? Gå heller ut og lek sammen med ungene dine."

Opprinnelig lagt inn av mamsen74, her.

Alt med måte er vel et godt ordtak.

Denne artikkelen viser jo at noen er litt mer ekstreme enn de fleste i treningsiveren...

http://www.dn.no/dnaktiv/article2343909.ece

Jeg satt iallefall igjen med å synes synd på sønnen hennes.
Hva tenker dere?

Hjelpes....

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 11:39   #33
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hva skal du bruke sprettrumpen til? Gå heller ut og lek sammen med ungene dine."

Jeg blir bare sur. Det er sikkert et poeng at hun trener for mye og at sønnen ikke ser moren nok, men hvorfor er det bare mødre som henges ut i sånne artikler? Det nevnes vel i en bisetning at barnets far trener omtrent like mye.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 11:42   #34
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hva skal du bruke sprettrumpen til? Gå heller ut og lek sammen med ungene dine."

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg blir bare sur. Det er sikkert et poeng at hun trener for mye og at sønnen ikke ser moren nok, men hvorfor er det bare mødre som henges ut i sånne artikler? Det nevnes vel i en bisetning at barnets far trener omtrent like mye.

Det står at faren henter og leverer i barnehagen og legger sønnen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 11:42   #35
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.413
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Hva skal du bruke sprettrumpen til? Gå heller ut og lek sammen med ungene dine."

Opprinnelig lagt inn av mamsen74, her.

Alt med måte er vel et godt ordtak.

Denne artikkelen viser jo at noen er litt mer ekstreme enn de fleste i treningsiveren...

http://www.dn.no/dnaktiv/article2343909.ece

Jeg satt iallefall igjen med å synes synd på sønnen hennes.
Hva tenker dere?

I perioder har jeg hatt dårlig samvittighet for å ha 3-4 timer daglig med datteren min, men man prioriterer visst forskjellig.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 11:44   #36
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hva skal du bruke sprettrumpen til? Gå heller ut og lek sammen med ungene dine."

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det står at faren henter og leverer i barnehagen og legger sønnen.

Og hvis det var moren som gjorde dette, mens faren trente, ville det blitt en avisartikkel av det?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 11:45   #37
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.849
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Hva skal du bruke sprettrumpen til? Gå heller ut og lek sammen med ungene dine."

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg blir bare sur. Det er sikkert et poeng at hun trener for mye og at sønnen ikke ser moren nok, men hvorfor er det bare mødre som henges ut i sånne artikler? Det nevnes vel i en bisetning at barnets far trener omtrent like mye.


Pappaen trener 10 t i uken men det var vel etter sønnens leggetid .

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 11:46   #38
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hva skal du bruke sprettrumpen til? Gå heller ut og lek sammen med ungene dine."

Det vet jeg ikke. Det står jo at de begge trener veldig mye, og trenger besteforeldre, tante og nabojente for å få det til. Jeg syns det høres ekstremt ut å prioritere så mye trening fremfor å være sammen med barnet sitt, enten man er mann eller kvinne.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 11:50   #39
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.413
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Hva skal du bruke sprettrumpen til? Gå heller ut og lek sammen med ungene dine."

Hvis de til sammen bruker 25 t utenom jobb til trening pr uke, er det jo uansett ganske mye av "fellestiden" som familie som går bort.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 11:50   #40
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hva skal du bruke sprettrumpen til? Gå heller ut og lek sammen med ungene dine."

Jeg syns også det høres leit ut å plassere barnet på barnepass på treningssenteret på lørdagen, hvis man bare har fått 3-4 timer sammen i løpet av uka. Og tre timers langtur alene på søndag sånn på fast basis ... De må være himla gode på kvalitetstid ja.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no