Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Zapp Xtra vs. Baby Jogger City Mini

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-11, 19:21   #1
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.663
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Zapp Xtra vs. Baby Jogger City Mini

Noen som har prøvd begge to og kan fortelle meg hvilken som er best?

Jeg tror jeg er omtrent alene i verden om å ikke like Zapp Xtra, men jeg synes den er voldsomt knotete å få sammen og opp igjen, og liker ikke at den må deles i to for å få fra hverandre. Jeg vurderer å droppe kravet mitt om å kunne ha ungen vendt mot meg når vi triller, og bytte Zappen ut med Baby Jogger. Er det dumt, kanskje?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 19:25   #2
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Zapp Xtra vs. Baby Jogger City Mini

Jeg har ikke prøvd zapp xtra. Jeg har prøvd zapp og jeg har babyjogger city mini. Zappen blir mindre. Utover det kan jeg ikke forstå at man kan foretrekke zappen. Minien slår du sammen på et sekund med en hånd. Den blir flat som ei pannekake. Den veier nesten ingenting. Den har ok liggestilling. Den har en kallesje som er en drøm, den dekker hele ungen ved behov. Og kan stå mer åpen ved behov. Den har ok handlekurv under. Den er stødigere, den er bedre å trille, den har helt håndtak som ei skikkelig vogn. Jeg har den som bilvogn og den er veldig god.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 19:26   #3
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Zapp Xtra vs. Baby Jogger City Mini

Jeg har ikke prøvd BJCM, men jeg deler dine synspunkt på Zapp. Jeg har en BJ City Select, og bortsett fra at den er tung, er den langt mer praktisk en Zapp. Jeg synes det er helt høl i huet at sittedelen må tas av for å få slått sammen vogna. Den er for plasskrevende til å være ei trille. Gamle Zapp har jeg ikke prøvd, men den må jo være bedre - den får man jo tatt med seg. For tida har jeg både BJCS og Zapp i bilen - så fort bekkenet er bedre og jeg klarer tyngre løft, så havner Zappen i boden for en stund.

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 19:32   #4
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.663
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Zapp Xtra vs. Baby Jogger City Mini

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Zappen blir mindre.

For min del er ikke det så veldig relevant, så lenge den må deles (vet du snakker om vanlig Zapp, men jeg antar Xtra'en også blir mindre), i og med at sittedelen tar opp masse plass. Skal jeg legge den slik de gjør på alle "promobilder" må jeg jo legge hjulene oppi der ungen skal sitte og de er ofte skitne.

Plass er uansett ikke noe jeg er veldig opptatt av, sånn det er nå blir det til at jeg tar med Brioen på shopping fordi jeg ikke orker å knote med Zappen. Men Brioen står i barnehagen i ukedagene, så jeg er avhengig av en trille vi kan bruke om jeg må ut på ettermiddagene eller han trenger en kort lur. Derfor må jeg ha liggestilling også. Ellers hadde jeg faktisk byttet ut Zapp Xtra med gammel Zapp.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 19:36   #5
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Zapp Xtra vs. Baby Jogger City Mini

city mini er en drøm inn og ut av bil altså. Jeg hadde ansiktsuttrykk omtrent som de pleier å ha på tv-shop da jeg prøvde å legge den sammen første gangen. Det går seriøst på ett sekund med ei hånd, og fullt mulig med ungen under armen på den andre siden. Og like fort opp igjen. Den tar liten plass i bilen, den er veldig flat. Men klart, du får den ikke inn på fly slik du får med zappen. Og kallesjen som sagt - fantastiske greier. Den perfekte ferievogn, hele ungen blir beskyttet mot sol.

Det eneste negative er det med at det er en liten trille. Små hjul og lite fleksibelt håndtak. Men som sagt, dette er slik med alle triller.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 19:38   #6
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.663
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Zapp Xtra vs. Baby Jogger City Mini

Zapp Xtra får man ikke med seg inn på fly uansett. Kalesjen har jeg forelsket meg litt i ja. Ulempen min er at jeg ikke får sett den i virkeligheten før jeg bestemmer meg, derfor jeg må sette min lit til dere.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 19:39   #7
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Zapp Xtra vs. Baby Jogger City Mini

Jeg synes jo city mini er en veldig mye bedre vogn enn zappen. Men klart - ungen er fremover.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 19:51   #8
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)
 
Snø sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.377
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Sv: Zapp Xtra vs. Baby Jogger City Mini

City mini er en drøm! Jeg liker ikke Zapp; for små hjul, for spinkel vogn. Vi har City'n i bilen til ei på 2,5 år nå, ho har god plass og den er god å trille selv om snuppa har bikka 15 kg Den har 20 som vektgrense.

__________________
02 06 09

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 10:18   #9
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Zapp Xtra vs. Baby Jogger City Mini

Jeg trekker opp denne, for jeg lurer på: Er det full liggestilling på Minien? Hvor stor/liten blir den ift. Zapp? Vi har nå en Titanium Breeze, men den synger på siste verset, så vi vil ha noe mer solid neste gang. Den er primært tiltenkt bilbruk, men bør også kunne brukes som sovevogn på ferie for litt små babyer.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 10:43   #10
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Zapp Xtra vs. Baby Jogger City Mini

Er det full liggestilling.... tja. Den er like liggende som zappen vil jeg påstå, men for større barn blir jo beina ned. Ryggen går altså omtrent helt ned, det er ikke mange grader forskjell i forhold til setet i hvertfall, men det er ikke fotbrett som kan heves.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 11:35   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.692
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Zapp Xtra vs. Baby Jogger City Mini

Jeg vil ikke ha fremovervendt barn jeg da, så jeg kvittet meg med BJCE og skaffet zapp xtra. Nå er det jo lillejenta jeg har den til, og hun er bare 8 mnd, og den brukes bare som "bilvogn", dvs at vi smetter på bilsetet hennes når vi skal på butikker og sånn.

Men vi hadde den med tilhørende sete som eneste vogn på ferie i sommer. Vi var bare hos svigermor, trillet ikke mye, men hun sov ute i den, og vi brukte den da vi var en dag i hunderfossen. Hun lå i den helt til vi skulle hjem, da tok jeg henne i meitai på magen, og puttet storebroren i vogna når vi tok fatt på den kilometeren opp til bilen...

For meg er bakovervendt hele poenget, og BJ-vognene derfor ikke aktuelle. BJ er lett å legge sammen ja, enklere enn zappen, men BJCE tok jo likevel stor plass i bilen, zapp-hjulene (vi har jo ikke med setet for tiden) får finfint plass nesten uten å merkes i bilen. Ettersom det er det å ha noe å trille henne i på butikken (ikke på kiwi for e liter melk og et brød, da setter jeg setet i ei handlevogn, men på senteret/legen/apoteket etc.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 11:38   #12
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Zapp Xtra vs. Baby Jogger City Mini

Vi har kun hatt fremovervendte vogner til snuppa (unntatt i bagperioden), og har gode erfaringer med det, så den delen er grei. Vogna vil primært bli brukt som avlastningsvogn når vi ikke gidder å dra på Easywalkeren, så kompakt, lett å legge sammen, men mulighet for fin sovestilling er ting jeg er ute etter i en ny trille.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 11:39   #13
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Zapp Xtra vs. Baby Jogger City Mini

Jeg har hatt City Mini og var veldig fornøyd. Skulle jeg kjøpt ny nå hadde jeg vurdert Babyjogger City Mini GT:



Sitat:

Features:

Patented Quick-Fold Technology - allows you to fold your stroller in one simple step

8 1/2 inch rugged wheels

Wider, taller, and deeper seat

Adjustable five-point safety harness

Rear parking brake

Large sun canopy

Two peek-a-boo windows

U-shaped back bar

Elastic, large underseat storage basket

Rounded adjustable handlebar

http://youtu.be/KI4O_Xrz2kI

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 11:59   #14
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Zapp Xtra vs. Baby Jogger City Mini

City-serien til BJ er utrolig!! Slår Zapp en høy gang!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 12:14   #15
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.981
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Zapp Xtra vs. Baby Jogger City Mini

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

City-serien til BJ er utrolig!! Slår Zapp en høy gang!

Jupp.
Nå har vi nettopp fått oss en city select, og jeg er helt forelska i den vogna jeg altså. Helt utrolig mange variasjonsmuligheter, så jeg gleder meg vilt til å ta den i bruk som søskenvogn etterhvert.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 14:49   #16
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.663
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Zapp Xtra vs. Baby Jogger City Mini

I dag har jeg endelig vært og tatt på en, og jeg er helt hundre prosent overbevist om at Zappen skal flytte hjemmefra så fort som mulig. Den er jo et raklende makkverk i forhold. Problemet er bare at jeg nå har lyst på Select, selvsagt.....

Men det blir nok Mini, jeg trenger jo ikke en ny "ordentlig" vogn. Jeg er også opptatt av liggestilling, Nera, og synes den var mer enn god nok. Den var noen få grader unna flatt, men det var virkelig ikke mye om å gjøre.

MissS: Får man kjøpt GT i Norge noe sted? Den var jo veldig, veldig fin. Men den finnes vel neppe i Norge, siden det uansett er en 2012-vogn. Jeg trenger ny nå, holder ikke ut med Zappen.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 15:06   #17
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.022
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Zapp Xtra vs. Baby Jogger City Mini

Jeg har minien i den nye utgaven med fire hjul. DA var jeg solgt.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 15:13   #18
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.663
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Zapp Xtra vs. Baby Jogger City Mini

Vi skal ha fire hjul vi også. Den virket mye mer stabil.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 19:07   #19
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Zapp Xtra vs. Baby Jogger City Mini

Jeg blir også overbevist, men jeg vil ha trehjulingen. I lilla. Lilla vogn er bra til en gutt, ikke sant?

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 20:55   #20
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Zapp Xtra vs. Baby Jogger City Mini

GT'n har også fotbrett.

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

MissS: Får man kjøpt GT i Norge noe sted? Den var jo veldig, veldig fin. Men den finnes vel neppe i Norge, siden det uansett er en 2012-vogn. Jeg trenger ny nå, holder ikke ut med Zappen.

Jeg regner med at Barnas Hus kommer til å ta den inn ettersom de forhandler BJ. Ellers kan du få kjøpt den på joggermom.com. Jeg har kjøpt vogn derfra og det gikk veldig bra.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no