Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ang. kommentarer på prikker

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-09, 23:50   #1
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Ang. kommentarer på prikker

Noen kommentarer som følger prikker kan man ha lyst til å følge opp, enten privat eller at man synes de hører hjemme i det på et av underforaene.

Hva mener dere er riktig? Skal man bare ta til seg prikkekommentaren eller skal man svare, i tilfelle: hvor og hvordan? Jeg antar at noen prikkekommentarer kunne vært sendt som pm, men at de blir vedlagt prikken for å forklare/utdype hvorfor den ble gitt. Noen ganger ser man at kommentaren ikke er "rettferdig" i den forstand at den er gitt på grunnlag av en misforståelse/misoppfatning. Er man som meg som ønsker å forklare seg så fører det til eh.. ja et innlegg som dette.

Siden kommentarer gis i en prikk ser jeg det som et signal på at vedkommende ønsker å la det forbli mellom oss og dermed ikke skal dras ut i et forum. Samtidig virker ikke alle prikkene særlig "private"..

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 23:51   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Snakk om uklart innlegg. Eller skal man si ullent.

En prikk er en prikk, en kommentar er en kommentar; deal with it.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 23:53   #3
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Snakk om uklart innlegg. Eller skal man si ullent.

En prikk er en prikk, en kommentar er en kommentar; deal with it.

Det var rart, at det kunne komme noe ullent fra meg.

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 23:53   #4
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker



Kanskje lurt kalle en spade for en spade og få ut det du har på hjertet?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 23:54   #5
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Prikkeouting er lov på FP. Og underholdende, ikke minst.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 23:55   #6
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Prikkeouting er lov på FP. Og underholdende, ikke minst.

Wanna be entertained??

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 23:56   #7
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Prikkeouting er lov på FP. Og underholdende, ikke minst.

Jeg fikk en hevnprikk i dag.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 23:56   #8
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Sitron: Det var da et uklart svar.

Ullmor: Jeg vet ikke helt, jeg. Pleier ikke å kommentere prikker egentlig. Noen ganger har jeg kommentert via prikk eller PM, men som regel gjør jeg det ikke. Av og til sladrer jeg på vedkommende i selve tråden også: Gøy!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 23:57   #9
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Hvis jeg får et spørsmål på prikk, svarer jeg på PM. Hvis noen rødprikker meg (som jeg antar er det du egentlig spør om), trekker jeg på skuldrene og lar det bli med det.

Jeg ville trolig oppklart i PM hvis jeg hadde skjønt at noen var blitt utilsiktet såret av det jeg skrev. Hvis jeg bare føler meg misforstått eller urettmessig kritisert, klarer jeg fint å overse det uten å kommentere tilbake.

Ja, eller jeg outer i tråden, så klart, hvis det er noe flere vil kunne ha moro av å lese.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 23:58   #10
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Prikkeouting er lov på FP. Og underholdende, ikke minst.

Prikkekommentarer (strever hardt for å ta med -r- i første ordet(!))
er mer offentlige enn pm'er?

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 23:59   #11
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Prikkekommentarer (strever hardt for å ta med -r- i første ordet(!))
er mer offentlige enn pm'er?

Ja. For det første kan moddene lese dem, og for det andre står det i forumreglene at de kan outes.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 23:59   #12
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hvis jeg får et spørsmål på prikk, svarer jeg på PM. Hvis noen rødprikker meg (som jeg antar er det du egentlig spør om), trekker jeg på skuldrene og lar det bli med det.

Kan være i tilfelle grønne prikker også. Til nå har jeg sendt pm i slike tilfeller.

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 00:01   #13
Tito
I gapestokken
 
Tito sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.471
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Noen prikker har jeg prikket tilbake med svar-kommentar. Andre har jeg irritert meg grønn over, men latt være å gjøre noe med. Andre igjen har jeg tatt med i tråden som det gjaldt.

__________________
A mother who radiates self-love and acceptance actually vaccinates her daughter against low self-esteem.
- Naomi Wolf
Tito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 00:02   #14
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Prikkekommentarer (strever hardt for å ta med -r- i første ordet(!))
er mer offentlige enn pm'er?


Altså, jeg blir kanskje ikke overvettes glad om noen skriver i forumet navnet mitt og telefonnummeret hvis jeg har sendt det på en prikk, men hvis jeg har skrevet "din bæsj", så feel free og out i vei.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 00:03   #15
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Prikkekommentarer (strever hardt for å ta med -r- i første ordet(!))
er mer offentlige enn pm'er?

Nei, nei, nei: ikke PM - det er sutring.
Oute!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 00:04   #16
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Opprinnelig lagt inn av Tito, her.

Noen prikker har jeg prikket tilbake med svar-kommentar. Andre har jeg irritert meg grønn over, men latt være å gjøre noe med. Andre igjen har jeg tatt med i tråden som det gjaldt.

Irritert deg grønn, altså? Har aldri fått irriterte grønne, jeg. Det ville jeg blitt litt av,

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 00:07   #17
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Vi har ikke slike regler her. Sett i gang nå, del!

Tror virkelig ikke det er noe forskjell på pm og prikk i forhold til hvor offentlige de er. Det kommer vel an på innholdet. Har hvertfall aldri fått med meg noen fastsatte regler rundt dette.

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 00:18   #18
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Jammen ble det hissig rødprikking av den kattetråden, ja.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 00:35   #19
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

:venter på prikkeouting:

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 00:37   #20
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

:venter på prikkeouting:

Jeg kan starte. (Det er vel kattetråden det er snakk om?)

Skal vi se.....: Gitt: 4 grønne og en rød.
Fått: 4 grønne.

(Ikke mye å oute der egentlig.)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no