Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-09, 19:17   #21
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

Canada Goose er kule jakker, men de koster flesk. Tror den øverste koster bortimot 6000.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 19:20   #22
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

Jeg synes den fra Stormberg er kul, jeg da. Ikke i rosa da, men matt svart. Ser passe tjukk dun ut.
Mannen ønsker seg den ultraultraultra varme fra North Face, koster jo bare 7000 full pris og underkant av 5000 på salg.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 19:21   #23
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

Denne er knallgod! Finnes i sort, brun og gull. Koster rundt 3000,-.


Bergans Myking heter den.



Rekker til litt over knærne.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 19:25   #24
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.656
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Er det dun?
Jeg vet jo ikke helt prisklassen heller.

De er proppfulle av canadagjess, tipper jeg

Superfine :slurp: - men skikkelig dyre også.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 19:27   #25
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.654
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

Jeg har en fra VIC som jeg er veldig fornøyd med. God og varm, og fin å se på. Kostet litt i overkant av kr 2000. Mørk blå.

De Canada Goose-jakkene har vel ekte pels? :boikotter:

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 19:45   #26
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.789
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

http://www.thenorthface.com/webapp/w...ariationId=40Q

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke får frem bildet her,men denne jakka fra North Face så jeg på en mamma i barnehagen. Den var fin, og jeg tenkte at neste gang jeg skal ha en varm,litt lang og ikke altfor dyr (?) vinterjakke så skal det være denne. 299 dollar blir vel i underkant av 2500 kr?

De hadde flere andre fine som forslag underst i linken også.

Noen som vet hvor de forhandler The North Face forresten?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 19:51   #27
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

299 dollar får jeg til å bli ca 1600 kr, men frakt kommer jo også på.

Jeg har sett North Face på XXL og G-Sport blant annet.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 19:54   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.423
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

Cille, den var fin! Den må jeg se om jeg finner. Selv om den garantert koster mer her i Norge.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 19:55   #29
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.418
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

Har lyst på den nederste fra CG, jeg....siklet på den en stund, men den er litt for dyr, synes jeg... Den er litt sporty-tøff uten å bli kjerringjakke.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 19:57   #30
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.789
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

Lykken: Ja, det har du rett i. Jeg tenkte Euro og ganget med 8. Desto større grunn til å kjøpe den da, glitterchick.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 20:06   #31
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.423
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

Kan du spørre den mammaen om hvor hun har kjøpt den?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 21:52   #32
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

Denne fra HH. Fin modell, passe lang, varm og vantett! Finst i sort, og grå med småruter ( bilde) .


Sist redigert av ItsOnlyMe : 07-12-09 kl 10:59.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 22:03   #33
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.423
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

Jeg lurer litt på om jeg skal titte på snowboardjakker, Burton har mange fine. Sikkert ikke i min prisklasse riktignok, også er jeg usikker på om de er varme nok.

Disse liker jeg:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 22:05   #34
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.695
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

Å, de var fine - spesielt den røde!

Forøvrig 2400 og 2500 på burton.no (men ikke de fargene)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 18:22   #35
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.789
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Kan du spørre den mammaen om hvor hun har kjøpt den?

Jepp, det skal jeg gjøre. Jeg drømte at jeg fikk den i julegave av mannen i natt!

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 18:33   #36
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.423
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Jepp, det skal jeg gjøre. Jeg drømte at jeg fikk den i julegave av mannen i natt!

Takk!

Ingen dum julegave for øvrig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 11:52   #37
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

XXL har ei kul Burton-jakke til under 2000,-.

De har også dunkåpe fra The North Face til 1899,-.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 16:15   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.423
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

Nå har jeg prøvd den røde Burtonjakka, som viste seg å være nærmere lakserosa, og en i black cherry (knall lilla), dvs. ikke min farger. Men de skulle få inn en lik i oliven, så den skal jeg ha! Den er veldig tynn og lett, med avtagbar snølås, og han i butkken mente at den var mer enn varm nok til å bruke til hverdags også, ikke bare i bakken.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 17:12   #39
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

En venninne har kjøpt seg 3/4-lang dunkåpe med sånn pels på hetta fra sportsbutikken ved BI Nydalen. Er det G-sport tro? Den var kjempefint, også til pent. Kostet ca 1200 kroner. Vet ikke merket.
Jeg har dunkåpe fra North Face som jeg kjøpte på Ebay for noen år siden, utrolig varm og god selv om den ikke er så tjukk.

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 20:28   #40
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.867
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

De "The North Face" kåpene som vises på XXL og G-sport sine nettsider - er de to kåpene helt like? Synes den som vises på G-sport sin nettside er mer glossy og dessuten er den nesten dobbelt så dyr....

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no