Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ergrer seg over barn som skriker på flyet

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-10, 17:31   #1
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Ergrer seg over barn som skriker på flyet

http://www.dagbladet.no/2010/03/20/t.../fly/10949526/

Kanskje det hadde vært en løsning å ha småbarnsforeldre fremst i flyet for eksempel? Skjønner ikke at man ikke kan tåle litt barneskrik om man er på noen timers flytur. Jeg skjønner det om man sitter i 10 timer på et fly og har en baby som skriker for det meste, men det kan da ikke være ofte det er slik.

Hva tenker dere? Er det et problem?

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 17:33   #2
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ergrer seg over barn som skriker på flyet

Så lenge det er noen andres barn som skriker, plager det ikke meg.

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 17:34   #3
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ergrer seg over barn som skriker på flyet

Ditto Blomst. Syns så synd på foreldra (og ungen). Det er slitsomt å høyre på, men eg blir ikkje irritert eller sur.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 17:40   #4
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.108
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ergrer seg over barn som skriker på flyet

Ja, jeg ergrer meg! Jeg ergrer meg grønn og ønsker både barn og foreldre pokker`n i volt! Særlig de som ikke gjør en dritt for å roe ungene sine!
Og ja: jeg ville gjerne ha samlet småbarnsfamiliene fremme i flyet, der de kunne hatt bedre plass, både til amming, soving og leking.

På den andre side vet jeg at man må tale barnegråt på fly og at foreldre ikke har så mange alternative steder å gå for å roe skrikende unger. iPod er en fin ting.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 17:43   #5
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ergrer seg over barn som skriker på flyet

Jeg irriterer meg ikke så lenge jeg føler at foreldrene gjør det de kan for å roe ned. Babyskrik har aldri irritert meg, men større barn som sparker i setet og bråker kan irritere meg.

Lur idé å samle i en del av flyet, så kan folk velge litt selv om de vil bli utsatt.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 17:45   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ergrer seg over barn som skriker på flyet

Vanligvis ikke, men en gang irriterte jeg meg kraftig over et par som satt rett foran meg (også på returen) med to jenter på 1-3 år som vrælte uavbrutt fra før flyturen startet og hele veien fram. Begge veier. De skrek HØYT med skikkelig skingrestemme, enten den ene eller den andre eller begge to. Det som var irriterende var at foreldrene så ut til å koble det helt ut, de gjorde ikke noe forsøk på å stoppe skrikingen men satt og leste mens ungene hang over seteryggen og vrælte fritt, deljet til hverandre osv. Charming. På slutten hadde jeg dotter i ørene og måtte tulle en genser rundt hodet, siden jeg satt ca. 40 cm fra lydkildene.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 17:56   #7
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.013
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ergrer seg over barn som skriker på flyet

Det kommer helt an på situasjonen.
Jeg kan nok bli litt sliten og oppgitt av å sitte ved siden av eller rett i nærheten av en skrikende baby i 5 timer, men sint og sur blir jeg ikke.

Barn som derimot får holde på som de vil har jeg kortere lunte for (men da foreldrene selvsagt).

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 18:04   #8
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ergrer seg over barn som skriker på flyet

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Ja, jeg ergrer meg! Jeg ergrer meg grønn og ønsker både barn og foreldre pokker`n i volt! Særlig de som ikke gjør en dritt for å roe ungene sine!
Og ja: jeg ville gjerne ha samlet småbarnsfamiliene fremme i flyet, der de kunne hatt bedre plass, både til amming, soving og leking.

På den andre side vet jeg at man må tale barnegråt på fly og at foreldre ikke har så mange alternative steder å gå for å roe skrikende unger. iPod er en fin ting.



Når jeg er ute og flyr med lillegutt, som har en tendens til både å bli litt høylytt og turne litt, ber jeg om tilrettelegging hos flypersonalet, eller hos flyselskapet, på forhånd. Jeg ber om sete uten noen foran, eller med ekstra god beinplass, og ber om å få to-seter f.eks, eller at han får en vindusplass, så han ikke får noen vedsiden av seg. Det er for det meste veldig greit å få det tilrettelagt litt heldigvis.

(på kino kjøper jeg gjerne en ekstra plass vedsiden av han så den kan stå tom, men det blir litt dyrt på flyet gitt)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 18:08   #9
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.833
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ergrer seg over barn som skriker på flyet

Nei, jeg gjør ikke det.

Flyet vårt til Tenerife forrige helg var 12 (!) timer og gikk kl 3 på natten fra Norge. Det sier seg selv at alle var trøtte og babyen på setet foran oss skrek sammenhengende. Jeg syntes mest synd på babyen og foreldrene jeg, selv om det førte til at jeg og storebror på 7 år kun sov den halve timen faren barn babyen i midtgangen.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 18:26   #10
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ergrer seg over barn som skriker på flyet

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg irriterer meg ikke så lenge jeg føler at foreldrene gjør det de kan for å roe ned. Babyskrik har aldri irritert meg, men større barn som sparker i setet og bråker kan irritere meg.

Enig. En gang hadde vi en liten gutt bak oss som hylte og det eneste foreldrene gjorde var å hysje på ham. Like før jeg snudde meg og spurte om jeg skulle lese for ham. Litt mer kreative enn hysjing kan man være synes jeg.

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Lur idé å samle i en del av flyet, så kan folk velge litt selv om de vil bli utsatt.

Hvis man kan velge er det greit. Men at man må sitte der vil jeg ikke ha. Jeg gidder ikke sitte sammen med alle "skrikerungene" når jeg har barn som oppfører seg eksemplarisk på fly.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 18:31   #11
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ergrer seg over barn som skriker på flyet

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Skjønner ikke at man ikke kan tåle litt barneskrik om man er på noen timers flytur.

Da vil jeg påstå at du har liten evne til forståelse. Det å måtte sitte stille uten å kunne flykte fra støykilden er et åpenbart problem for mange. Meg inkludert.
Jeg sier jatakk til både barnefrie flyvninger (f.eks sette en grense på 10 år) og det å stæsje dem forrest i flyet. Jeg har mer enn nok med meg selv og mine på flyturer, jeg trenger ikke få støykilder trengt på.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 18:37   #12
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ergrer seg over barn som skriker på flyet

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Da vil jeg påstå at du har liten evne til forståelse. Det å måtte sitte stille uten å kunne flykte fra støykilden er et åpenbart problem for mange. Meg inkludert.
Jeg sier jatakk til både barnefrie flyvninger (f.eks sette en grense på 10 år) og det å stæsje dem forrest i flyet. Jeg har mer enn nok med meg selv og mine på flyturer, jeg trenger ikke få støykilder trengt på.

Liten evne til forståelse... ja ja...

Det går an å plugge noe beroligende i ørene om det plager en. "Sov i ro-puter" å dytte i øra kan være lurt også. Om flyselskapet samler barnefamiliene med små barn forrest i flyet så kan du be om plass langt bak for eksempel.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 18:39   #13
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ergrer seg over barn som skriker på flyet

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Liten evne til forståelse... ja ja...

Det går an å plugge noe beroligende i ørene om det plager en. "Sov i ro-puter" å dytte i øra kan være lurt også. Om flyselskapet samler barnefamiliene med små barn forrest i flyet så kan du be om plass langt bak for eksempel.

Klart det går an å plugge noe i ørene, men da blir det jo umulig å ha samtale med dem man faktisk har lyst til å reise med. Det er heller ikke videre behagelig med sånne plugger, jeg klarer ikke bruke det.
Og ja, jeg mener du viser liten evne til forståelse for andres syn når du hevder at du ikke skjønner at man ikke kan tåle litt barneskrik om man er på noen timers flytur.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 18:42   #14
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ergrer seg over barn som skriker på flyet

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

Så lenge det er noen andres barn som skriker, plager det ikke meg.

Jeg er enig. Har ganske stor tålegrense for litt støy og uro fra barn egentlig. Synes mest synd på foreldrene som bakser og strever for å få dem rolige. Likegyldige foreldre, derimot ...

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 18:44   #15
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.108
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ergrer seg over barn som skriker på flyet

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Og ja, jeg mener du viser liten evne til forståelse for andres syn når du hevder at du ikke skjønner at man ikke kan tåle litt barneskrik om man er på noen timers flytur.

Og der er jeg helt enig med Safran. Barneskrik er den verste lyden jeg vet om, og jeg synes det er en sann lidelse å høre på unger som skriker. Noen lider av å høre på ACDC, noen av trafikkstøy, noen av babyskriking og andre av hamring og banking. Å måtte høre på en høy lyd du hater over lengre tid er en lidelse, og ikke noe man bare kan tåle.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 18:52   #16
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.758
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ergrer seg over barn som skriker på flyet

Det er plagsomt, men samtidig noe jeg regner med kan oppstå på flyturer. Hadde nok valgt barnefri flytur på lengre strekninger hvis dette var et alternativ, gjerne betalt et lite tillegg også. Som man gjør på tog og ønsker komfort eller stille.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 18:58   #17
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ergrer seg over barn som skriker på flyet

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Klart det går an å plugge noe i ørene, men da blir det jo umulig å ha samtale med dem man faktisk har lyst til å reise med. Det er heller ikke videre behagelig med sånne plugger, jeg klarer ikke bruke det.
Og ja, jeg mener du viser liten evne til forståelse for andres syn når du hevder at du ikke skjønner at man ikke kan tåle litt barneskrik om man er på noen timers flytur.

Jeg har også vært plaget av barneskrik på fly, men har valgt å "lukke ørene" den stunden. Dersom jeg sitter og irriterer meg oppnår jeg kun en ting, at jeg blir irritert og det ødelegger turen for meg selv.

De som lever med øresus blir rådet til å fokusere på andre lyder og det har vist seg at øresusen har plaget dem mindre. Tankens kraft bruker jeg mye for å ikke bruke energi på ting som sliter meg ut. Ideelt sett kunne jeg også tenkt meg å slippe barneskrik på fly. Jeg skjønner at man blir plaget av det, men jeg skjønner ikke at man ikke kan fokusere det vekk den stunden man er i luften, for det går an det og.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 19:01   #18
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ergrer seg over barn som skriker på flyet

Jeg ergrer meg mye mer over sure folk enn barneskrik.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 19:08   #19
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ergrer seg over barn som skriker på flyet

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Jeg ergrer meg mye mer over sure folk enn barneskrik.

Jeg ergrer meg mest over folk som ergrer seg.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 19:12   #20
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.108
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ergrer seg over barn som skriker på flyet

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Jeg ergrer meg mye mer over sure folk enn barneskrik.

Trenger det være enten eller? Jeg ergrer meg både over sure folk og over barneskrik.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
baby, barneskrik, fly


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no