Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Familietur - BILLIG!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-12, 11:31   #21
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Familietur - BILLIG!

Når tenker dere å reise? Den gamle leiligheten vår står tom (den er møblert altså, men ingen bor der), så om en Tromsø-tur hadde fristet, kan jeg sjekke om dere kan få låne leiligheten

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 11:44   #22
Linella
Erfaren
 
Linella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 843
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: Familietur - BILLIG!

Vi var i Mikkelparken i Hardanger for et par år siden. Veldig populært hos barna. Vi overnattet i telt på campingplassen rett nedenfor parken, så priser på mer avansert overnatting vet jeg ikke.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 11:44   #23
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Familietur - BILLIG!

Tromsø er en flott by! Slå til!

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 11:46   #24
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Familietur - BILLIG!

Hvis dere skal på rimelig ferie så er det billigere å dra til Sverige enn til Danmark synes jeg. Kan i alle fall anbefale Borås dyrepark og Borås camping. På campingen har de både hytter og vandrerhjem og veldig gode pakkepriser til familier. Når vi hadde med egen campingvogn (eller telt hvis dere vil ha det) Så betalte vi kr 1100,- for 3 netter på campingen inkludert sesongkort til dyreparken for 4 personer. Nå ser det ut som den pakka har steget til 1400,-, men husk at det er svenske kroner og kursforskjell også. Og dyreparken der er veldig behagelig å dra til med små barn og veldig mye flotte dyr å se på, flotte lekeplasser og ikke masse kjøpepress.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 13:48   #25
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Familietur - BILLIG!

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Dyrepark og andre organiserte greier er meget bortkastet med såpass små barn. Du trenger bare armringer, bøtte, spade og solkrem.

Bortkastet synes jeg ikke det er. Mine har likt seg i parker fra tidligere enn det. I år skal vi til Legoland, og lillesøster vil elske det. Men jeg ville ikke prioritert det veldig høyt. Og det finnes jo en del rimeligere parker man kan ta en tur innom.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 13:53   #26
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Familietur - BILLIG!

Jeg ville nøyd meg med en tur til Mikkelparken. Det er mer enn langt nok med 2 toåringer i bil (ca. 3 -4 timer for dere, kjekk vei) Der kan dere enten bo i telt eller i en liten hytte, med nydelig utsikt over fjorden og en liten koselig spasertur ned til parken/svømmeanlegge/kaiat. Det er mer enn nok å finne på i 2 -3 dager der, og campingplassen er også koselig med et lite lekeområde. Ikke er det i nærheten av å være dyrt heller. Det er en av de koseligste og billigste feriene vi har hatt.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 14:31   #27
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Familietur - BILLIG!

Hva med å ta båten til Danmark da? Fra Kristiansand. Ta med bilen og lei plass på camping eller noe ved stranden.

vixen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 14:49   #28
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Familietur - BILLIG!

Opprinnelig lagt inn av Linella, her.

Vi var i Mikkelparken i Hardanger for et par år siden. Veldig populært hos barna. Vi overnattet i telt på campingplassen rett nedenfor parken, så priser på mer avansert overnatting vet jeg ikke.

Ja dette er ikke dumt. De har utvidet med oppgradert vannpark der i år også. Vi var der i fjor. Ungene går inn gratis pga alder.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 14:51   #29
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.012
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Familietur - BILLIG!

Flubby: Det hørtes jo fantastisk ut da. Vi vil reise i juli helst, du kan jo undersøke om den er ledig... Det er LANGT å kjøre dog (men hvis vi legger inn mange stopp underveis hadde det jo vært mulig.) Tromsø er en av de byene jeg VIRKELIG har lyst til å oppleve.

Dyreparken blir det uansett. Jeg er veldig uenig med dere som sier det er bortkastet med så små.
Vi var der i fjor og da var gutta halvannet år, og storkoste seg.
Dessuten er både jeg og mannen veldig glad i Dyreparken.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 15:02   #30
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.012
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Familietur - BILLIG!

Hattifnatten: Jeg ble tipset om det kortferiekortet av ei venninne også, hvor får en tak i det kortet?

Harriet: INGEN camping skrev jeg.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 15:05   #31
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.315
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Familietur - BILLIG!

Sporer litt av, men synes de at Mikkelparken er billig altså ? Me synes det blir for dyrt og har valgt den vekk i nokre år no.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 15:09   #32
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Familietur - BILLIG!

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Dyreparken blir det uansett. Jeg er veldig uenig med dere som sier det er bortkastet med så små.
Vi var der i fjor og da var gutta halvannet år, og storkoste seg.
Dessuten er både jeg og mannen veldig glad i Dyreparken.

Enig. Vi var der ofte også før vi fikk barn. Det føltes godt den dagen vi sto i kø med barnevogn og endelig hadde en "legitim" grunn til å være der.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 15:15   #33
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.012
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Familietur - BILLIG!

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Enig. Vi var der ofte også før vi fikk barn. Det føltes godt den dagen vi sto i kø med barnevogn og endelig hadde en "legitim" grunn til å være der.

Helt sant!!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 16:52   #34
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Familietur - BILLIG!

Opprinnelig lagt inn av Hjertensfryd, her.

Sporer litt av, men synes de at Mikkelparken er billig altså ? Me synes det blir for dyrt og har valgt den vekk i nokre år no.

Jeg tok i betraktning at de ikke måtte betale før ungene. Er det ikke 200 pr pers da?

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 17:21   #35
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.315
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Familietur - BILLIG!

210,- for eit dagskort i parken. Då får ein ikkje noko rabattar på bading og må betala full pris, dersom ein skal det og.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 17:25   #36
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.820
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Familietur - BILLIG!

Nå vet jeg ikke noe om hvor og hvordan dere bor, men har en bekjent som har dårlig råd. Hun har byttelånt bolig to sommerferier, et år med en familie i Sverige og et år med en familie her i Norge. De har vært kjempefornøyd med ordningen. Så det kan være et tips hvis man kan tenke seg noe sånt, tror det fins egne boligbytte sider på nettet.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 17:32   #37
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.012
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Familietur - BILLIG!

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Nå vet jeg ikke noe om hvor og hvordan dere bor, men har en bekjent som har dårlig råd. Hun har byttelånt bolig to sommerferier, et år med en familie i Sverige og et år med en familie her i Norge. De har vært kjempefornøyd med ordningen. Så det kan være et tips hvis man kan tenke seg noe sånt, tror det fins egne boligbytte sider på nettet.

Veldig god idè, men vi bor i leid bolig og jeg vet ikke helt hvordan huseier hadde likt det.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 17:43   #38
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Familietur - BILLIG!

Dersom dere kan reise tidlig i juni, har hunderfossen gratis inngang til Facebook venner over 13 tror jeg det var, 10. Juni, dersom en blir fb venner med dem før 1/6. barn mener jeg det stod 100 for den dagen. Informasjon på hjemmesiden.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 18:18   #39
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Familietur - BILLIG!

Opprinnelig lagt inn av Hjertensfryd, her.

210,- for eit dagskort i parken. Då får ein ikkje noko rabattar på bading og må betala full pris, dersom ein skal det og.


Jeg regnet sånn:
2 voksne, 2 barn under tre år, de skal være der og kose seg minst tre dager, og kjøper da to gullkort. Under 800 kroner, og de kan da bruke gullkortet hele sesongen.

Det med bading skjønte jeg ikke. Vi badet are i de bassengene som var inkluder. Hardangertun er halv pris med gullkort, men vi sjekket ikke ut det i det hele tatt. Anlegget i parken var supert for oss.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 18:28   #40
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Familietur - BILLIG!

Overnatting i greie hytter på hardangertunet til 990 kroner i ukedagene.
http://booking.hardangerfjord.com/Ho...llusid=72_97_1

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no