Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Mobilhjelp, trenger ny

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-05-16, 22:01   #1
Sparkly
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2016
Innlegg: 2
Sparkly har et hav av muligheter foran seg
Standard

Mobilhjelp, trenger ny

Hei.

Håper noen kan hjelpe meg. Jeg trenger ny telefon og ønsker denne gang å gå for android (går fra iPhone).
Men jeg kan ikke så mye om android telefoner nå lengre, så trenger noen tips. Hvilken telefon har du, og er du fornøyd?

Eventuelt tips til hvilken jeg bør gå for.
Brukes til: Facebook, instagram, snapchat, meldinger, tale, musikk og bilder. (Som en generell telefon egentlig)

Har sett litt på Huawei Honor 9, Huawei p9 og Samsung A5.

Takk for all hjelp!

Sparkly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-16, 22:39   #2
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.587
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mobilhjelp, trenger ny

Hei, og velkommen hit.

Jeg gikk fra iPhone til Samsung s4 og derfra til Samsung s6.
Godt fornøyd med min Samsung da jeg ble vant til den.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-16, 23:30   #3
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mobilhjelp, trenger ny

Jeg kjøpte Huawei P8 for noen måneder siden og er veldig fornøyd. Kjapp, god bildekvalitet og veldig lite tull. Eneste er at det er lite internminne, men plass til minnekort i siden. Vet ikke om det er det samme på P9? Sambo har Samsung S6 og er godt fornøyd med den.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-16, 00:00   #4
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.064
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mobilhjelp, trenger ny

Mens jeg er veldig fornøyd med min Xperia M4.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-16, 21:12   #5
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mobilhjelp, trenger ny

Med tanke på prisspennet på modellene du nevner, er det P9 Lite du mener med P9? Oh Honor 7 i stedet for Honor 9?

Jeg ville vel ellers tatt LG G4 med i vurderingen. Det er i utgangspunktet en "eldre" telefon, men når den kom toppmodellen til LG når den kom (i fjor sommer). Ble erstattet med LG G5 nå nettopp. 32GB-modellen koster ca. 3000 kr, og framstå for meg fortsatt som et bedre valgt enn det en del aktører har lansert som "mellommodeller" prismessig.

Sjekk spesifikasjonene, sjekk tester fra den kom og sjekk anbefalingsartikler ellers på nettet hvor de ikke bare fokuserer på det nyeste og dyreste. LG G4 virker egentlig som å gi fantastisk mye for pengene, med berdre skjerm, mer lagring, bedre kamera, bedre prosessor m.m. enn mye annet i prissjiktet. Android 6.0 har den også fått for en god stund siden. Finnes også i en "Leather Edition" som er ganske stilig (men klart smak og behag).

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-16, 10:59   #6
Sparkly
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2016
Innlegg: 2
Sparkly har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Mobilhjelp, trenger ny

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Med tanke på prisspennet på modellene du nevner, er det P9 Lite du mener med P9? Oh Honor 7 i stedet for Honor 9?

Jeg ville vel ellers tatt LG G4 med i vurderingen. Det er i utgangspunktet en "eldre" telefon, men når den kom toppmodellen til LG når den kom (i fjor sommer). Ble erstattet med LG G5 nå nettopp. 32GB-modellen koster ca. 3000 kr, og framstå for meg fortsatt som et bedre valgt enn det en del aktører har lansert som "mellommodeller" prismessig.

Sjekk spesifikasjonene, sjekk tester fra den kom og sjekk anbefalingsartikler ellers på nettet hvor de ikke bare fokuserer på det nyeste og dyreste. LG G4 virker egentlig som å gi fantastisk mye for pengene, med berdre skjerm, mer lagring, bedre kamera, bedre prosessor m.m. enn mye annet i prissjiktet. Android 6.0 har den også fått for en god stund siden. Finnes også i en "Leather Edition" som er ganske stilig (men klart smak og behag).

Ups. Mente selvsagt Honor 7. Men mente P9 og ikke P9 lite.

Skal sjekke ut LG, takk 😀

Sparkly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-16, 11:28   #7
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.064
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mobilhjelp, trenger ny

Ville definitivt gått for en med mye minne. Det er fryktelig irriterende å skulle måtte slette ting hele tiden for å kunne installere nye ting.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-16, 12:27   #8
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mobilhjelp, trenger ny

Zony xperia Z5! Jeg har Z3 og er superfornøyd med telefonen. Den har vel markedets beste kamera også.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no