Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd høst og vinter 2009

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-09, 22:07   #321
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Å! Hvor har du kjøpt Star Wars hettegenseren?

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 22:37   #322
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Å! Hvor har du kjøpt Star Wars hettegenseren?

Ja, hvor, hvor? Evt hva slags merke er det?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 22:51   #323
Botero
Viva la vida
 
Botero sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 732
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

H&M? men de har kun store str!!!

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 11:03   #324
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Star Wars genseren kjøpte jeg på HM. Og det var en suksses, gutten liker den sååå godt!
De har vel kanskje bare store str? Tror de starter på 146?
Men jeg mener at jeg så andre Star Wars gensere i mindre str.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 15:47   #325
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Til nissefest. Fra Moonkids. Og det beste var at den var nedsatt.


__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 08:35   #326
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Til nissefest. Fra Moonkids. Og det beste var at den var nedsatt.


Kjøpt hvor???? Perfekt til nissefest ja!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 08:39   #327
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Kjøpt hvor???? Perfekt til nissefest ja!

MEGOGMAGEN

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 16:07   #328
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

MEGOGMAGEN

Tusen takk.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 22:04   #329
Botero
Viva la vida
 
Botero sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 732
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Jeg har bestilt klær fra lego wear star wars fra denne siden: sundbaby.dk. få ikke til å kopiere bildene

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 22:15   #330
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

MEGOGMAGEN

Jah, der fant eg litt, gitt:










__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 08:32   #331
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Jah, der fant eg litt, gitt:









Ja, masse fint der, og masse billig.
Og kjappe er de, jeg fikk nissedressen allerede i går.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 12:28   #332
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

MEGOGMAGEN


Nei,nei,nei ....vil ikke se, vil ikke se!

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 15:17   #333
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Ja, masse fint der, og masse billig.
Og kjappe er de, jeg fikk nissedressen allerede i går.

Nissedressene som var igjen blei for store for min nissegutt.
Men mye fint der ja, det er helt sikkert.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 17:53   #334
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Dette fikk poden i dag! 30% på Katvig hos Cornelias Hus.



__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 20:15   #335
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Vært på Po.p i dag
Kjole til snuppa til bruk i juletiden hjemme og barnehage. Skal bytte på med rød genser/strømpebukse og hvit genser/strømpebukse.



Og denne til niesen min til jul som hun skal få sammen med Nøstebarn ull/silkebody og longs i lyng/orange


Sist redigert av Liljekonvall : 20-11-09 kl 23:29.
Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 21:40   #336
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Vært på Po.p i dag
Kjole til snuppa til bruk i juletiden hjemme og barnehage. Skal bytte på med rød genser/strømpebukse og hvit genser/strømpebukse. Og så kjøpte jeg en hvit Pop cardigan m/perlestrikk til bruk sammen med kjoler osv...



Og denne til niesen min til jul som hun skal få sammen med Nøstebarn ull/silkebody og longs i lyng/orange

Kjolene var kjempefine, spesielt den øverste.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 21:42   #337
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Nissedressene som var igjen blei for store for min nissegutt.
Men mye fint der ja, det er helt sikkert.

De har fått inn knall røde joggebukser i fløyel, fra småfolk, hos rakkaren.
Hadde jeg visst det så hadde jeg heller bestilt en sånn, men de hadde ikke når jeg sjekket.
De er sjempefine.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 23:13   #338
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Ema, her.

Kjolene var kjempefine, spesielt den øverste.

Ja, det er så skjønn.....litt gammeldags og fri for dill og dall....Snuppa godkjente den, selvom den ikke var rosa

Bare å si fra om jeg skal handle for deg å sende oppover....

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 23:20   #339
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.390
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Ja, det er så skjønn.....litt gammeldags og fri for dill og dall....Snuppa godkjente den, selvom den ikke var rosa

Bare å si fra om jeg skal handle for deg å sende oppover....

Vi har jammen lik smak, Liljekonvall
Jeg hadde også lyst på den rutete kjolen, men det ble litt "mye" når gutta har skjortene i samme stoff - derfor gikk jeg for "olakjolen" med rød body inni & rød strømpebukse (se innlegget mitt litt tidligere i tråden).

Vi får vel fine unger til jul!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 23:25   #340
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Vi har jammen lik smak, Liljekonvall
Jeg hadde også lyst på den rutete kjolen, men det ble litt "mye" når gutta har skjortene i samme stoff - derfor gikk jeg for "olakjolen" med rød body inni & rød strømpebukse (se innlegget mitt litt tidligere i tråden).

Vi får vel fine unger til jul!

Jepp, så kjolen din . Var på P.op i dag, med svigerinne og datter.....svigerinna mi falt så for dongerikjolen, så i et øyeblikk hun ikke fulgte med, røsket jeg den med og betalte i en fei......

Så fint med litt klær som ikke bare har Hello Kitty og glitter og stæsj (selvom det må til også her i huset.....).

Kunne jo blitt litt søtt med jentungen lik som gutta og da.....

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no