Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-12, 15:11   #221
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg slettet nettopp et eget innlegg i åpent forum - bare for å teste. Gikk helt fint, det.

Ja, jeg skulle presisert at jeg mente HI, altså tråder - det ble feil sånn som det står. Jeg skal endre så ikke flere misforstår.

Poenget var uansett at det ikke er snakk om å endre praksis, slik bønna så ut til å spørre om.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 15:12   #222
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Det kommer overhodet ikke på tale å diskutere saken videre her. Den utestengte brukeren kan evt. ta kontakt med oss via kontaktskjemaet om noe fortsatt er uklart.

Toffskij, moderator

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 15:14   #223
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Men det er jo ikke noe gøy å diskutere uten publikum, Toffskij.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 15:16   #224
bønna
Deltidsmamma
 
bønna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Innlegg: 1.697
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: Takk for meg

Mitt poeng var at alle kan slette det de vil, ved å skrive noe annet over, eller på andre måter. Man kan i alle fall redigere! Jeg var ikke så veldig nøye på hvordan.

Men at jeg skjønner at den utestengte brukeren er misfornøyd med å ikke ha denne muligheten, nettopp fordi man er utestengt. Da har man ikke denne muligheten.
Det synes jeg er litt grovt.
Et døgn holder ikke hvis det er mange innlegg.
Det var poenget mitt.

bønna er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 15:18   #225
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Takk for meg

Men er det et stort poeng å slette alle spor i alle diskusjoner? Hva skal det være godt for, egentlig?

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 15:20   #226
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Jeg skjønner heller ikke hvorfor man skal slette alle innlegg etter seg? Man blir jo ikke-søkbar når man sletter brukeren sin.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 15:21   #227
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Blitt en bra jobb med mine 30 000 + innlegg gitt.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 15:22   #228
bønna
Deltidsmamma
 
bønna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Innlegg: 1.697
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: Takk for meg

Men hvis man vil det, så bør man få lov til det. Synes jeg.
Dette har jo vært en konflikt; og hvis man er ikke lengre er bekvem med det man har skrevet, så er det litt dårlig gjordt å ikke få muligheten til å redigere det bort. Som HP skrev overnfor; forum er samspill, etc, etc. og så hvis man får en konflikt, så har man plutselig ikke rettighetene som alle de andre har lengre.

bønna er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 15:23   #229
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Mitt poeng var at alle kan slette det de vil, ved å skrive noe annet over, eller på andre måter. Man kan i alle fall redigere! Jeg var ikke så veldig nøye på hvordan.

Men at jeg skjønner at den utestengte brukeren er misfornøyd med å ikke ha denne muligheten, nettopp fordi man er utestengt. Da har man ikke denne muligheten.
Det synes jeg er litt grovt.
Et døgn holder ikke hvis det er mange innlegg.
Det var poenget mitt.

Jeg skjønner godt at man er misfornøyd om man ikke får redigere innleggene sine om man har et stort ønske om det. Men hvorfor skal man slette alle innlegg? Det ødelegger tråder! Og hvilken stor jobb er ikke det for en moderator??
Og dessuten, hvis man har tråkket over grenser gang på gang, og fått advarsler om det - burde man ikke ha skjønt at man sto i fare for å bli kastet ut? Da kunne man i så fall ha redigert innleggene i forkant.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 15:26   #230
bønna
Deltidsmamma
 
bønna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Innlegg: 1.697
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Jeg driver fortsatt å sletter innlegg med personlig informasjon på NM fra tid til annen (begynner å bli en stund siden sist nå, så jeg jeg har vel på mange måter gitt opp), og det er 6 år siden jeg var aktiv der nå. Det er bare 3000 innlegg eller noe sånn, men det er enormt tidkrevende å slette selv om jeg altså bare tar innlegg av personlig karakter. For ikke å snakke om at det er så mye som er sitert av andre. Jeg har vel kommet til at det bare får stå det meste.

Ja, men du har i det minste valget om å gjøre det.
Det har ikke den utestengte brukeren; nettopp fordi hun er utestengt.

bønna er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 15:26   #231
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg skjønner godt at man er misfornøyd om man ikke får redigere innleggene sine om man har et stort ønske om det. Men hvorfor skal man slette alle innlegg? Det ødelegger tråder! Og hvilken stor jobb er ikke det for en moderator??
Og dessuten, hvis man har tråkket over grenser gang på gang, og fått advarsler om det - burde man ikke ha skjønt at man sto i fare for å bli kastet ut? Da kunne man i så fall ha redigert innleggene i forkant.

Det er ikke en stor jobb for moderator. Det gjøres enkelt ved et par tastetrykk. Så er alle innlegg fra denne brukeren borte. Tar toppen 1 minutt.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 15:27   #232
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Mitt poeng var at alle kan slette det de vil, ved å skrive noe annet over, eller på andre måter. Man kan i alle fall redigere! Jeg var ikke så veldig nøye på hvordan.

Men at jeg skjønner at den utestengte brukeren er misfornøyd med å ikke ha denne muligheten, nettopp fordi man er utestengt. Da har man ikke denne muligheten.
Det synes jeg er litt grovt.
Et døgn holder ikke hvis det er mange innlegg.
Det var poenget mitt.

Men er det her kjernen i problemet med forumledelsen ligger?

Eller er det også interressant å se på hva som førte til at ledelsen måtte gå til et så drastisk skritt som å utestenge en bruker?

I info-tråden står det at:

Sitat:


På bakgrunn av brukerens blogg-bruk og kommunikasjon med forumledelsen la vi frem en flere punkter vi ikke lenger ønsker å forholde oss til. Vi grensesatte deler av forumbrukerens adferd. Disse forholdene går ikke på brukerens åpne aktivitet på FP.

Det vil si at det har foregått ting på bakrommet her. Jeg nekter å tro at en gjeng med så fornuftige mennesker som moderatoerene vi har på dette forumet finner opp et oppdiktet scenario, for deretter å være lojale mot hverandre bare på trass. Jeg synes det er bra at det er moderatorer her som skriver at det er lov å være uenig i hvordan ting har blitt håndtert. Og jeg forventer at det foregår oppvask der hvor det trengs.


Sist redigert av Minerva : 12-11-12 kl 15:41.
Minerva er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 15:27   #233
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Takk for meg

Nå kom hun også med utsagn som uttrykte at hun hadde fått kniven på strupen, og måtte veie sine ord nøye så hun ikke ble utestengt, så helt uventet kan det ikke ha kommet heller.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 15:27   #234
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Ja, men du har i det minste valget om å gjøre det.
Det har ikke den utestengte brukeren; nettopp fordi hun er utestengt.

Det er vel en av konsekvensene ved å ikke følge forumreglene, tenker jeg.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 15:28   #235
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Ja, men du har i det minste valget om å gjøre det.
Det har ikke den utestengte brukeren; nettopp fordi hun er utestengt.

Hun visste jo at hun kom til å bli utestengt, så da kan hun ikke ha vært så veldig bekymret for innleggene sine.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 15:29   #236
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Det er ikke en stor jobb for moderator. Det gjøres enkelt ved et par tastetrykk. Så er alle innlegg fra denne brukeren borte. Tar toppen 1 minutt.

I så fall ville også alle tråder brukeren har startet forsvinne, med mange tusen innlegg fra andre brukere. Rent privat ville jeg synes det var veldig kjipt om noen skulle slette så mange av mine (og andres) innlegg.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 15:30   #237
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Det er ikke en stor jobb for moderator. Det gjøres enkelt ved et par tastetrykk. Så er alle innlegg fra denne brukeren borte. Tar toppen 1 minutt.

Hvor har du det i fra? For det stemmer ikke her på FP, det er en veldig omfattende prosess å slette innleggene til en bruker, selv for oss moderatorer.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 15:32   #238
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.207
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takk for meg

Men er det slettingen som er problemet her? Vil alle som frivillig har forlatt FP plutselig komme tilbake om innleggene blir slettet? Eller er det helt andre ting som ligger i bunn her?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 15:32   #239
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Drammeprinsen, her.

Mitt siste spørsmål: hvor mange tror at jeg slipper unna med innlegg som dette, og i tilfelle hvor lenge, før jeg også blir kastet ut?

Siden du siterer meg siterer jeg deg tilbake, for å illustrere akkurat det jeg prøvde å få frem i mitt innlegg. Hvorfor skriver du det der? Det har skjedd én gang at en bruker er utestengt! Én gang på seks år! Du formulerer deg her som om vi blir kraftig sensurert. Og det er jo rett og slett ikke tilfelle. Det er helt uavhengig av hva jeg vet og ikke vet om konflikten. Misstemningen, surmulingen, paranoiaen. Det er fullstendig unødvendig. Se for deg en arbeidsplass, hvor noen av dine kollegaer er fly forbanna på sjefen. Er det da ålreit å sitte i kantinen og fyre opp kollegaer, komme med kontinuerlige stikk, og generelt sørge for et dårlig miljø? Eller er det mer fair å tenke at, alright, her trives jeg ikke. Dette kan være riktig for noen, men ikke for meg. Da finner jeg meg noe annet å bruke tiden på.

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 15:32   #240
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

I så fall ville også alle tråder brukeren har startet forsvinne, med mange tusen innlegg fra andre brukere. Rent privat ville jeg synes det var veldig kjipt om noen skulle slette så mange av mine (og andres) innlegg.

Ja og hva så? Kjedelig med at det er en del/mange innlegg som blir borte men hvorfor er det så farlig? Enten må jo brukeren gis tilgang slik at vedkommende kan gjøre jobben selv med å redigere enkelt innlegg og slette hver enkelt tråd eller så må ledelsen gjøre det med et enkelt tastetrykk når de velger utestenge en bruker. I hvert fall så lenge den som blir utestengt ønsker det selv.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no