Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Skallbukse

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-15, 22:36   #21
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.380
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skallbukse

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Lillegutt har en fra Sport1 sitt merke Jotunheim, den er vi veldig fornøyd med Ikke er den (for) smal heller

Men nå ser jeg jo at du har kjøpt

Kan godt hende vi trenger en til.

Jeg så etter Joturnheim på Sport 1 forleden, men de hadde ikke. Men de får nok inn nå snart så skal absolutt notere meg det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-15, 22:48   #22
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skallbukse

Vintertøyet til KappAhl fungerer i alle fall ypperlig, selv om borrelåsene ikke er de beste. Så skalltøyet er sikkert fint.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 08:08   #23
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.282
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skallbukse

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Vintertøyet til KappAhl fungerer i alle fall ypperlig, selv om borrelåsene ikke er de beste. Så skalltøyet er sikkert fint.

Da har vi fått mandagsbukse, for den jeg kjøpte til snuppa før jul var i alle fall ikke noe tess. Stor flenge under kneet, blir våt i rumpa, sømmene på rumpa har løsna. Pga flengen er det ikke noe vits i å gå tilbake med den, siden den tross alt kommer av "feil bruk". Men HH-skallbuksene har tålt akkurat samme bruken, og ingen flenger der. Har kjøpt en billigbukse på XXL. Five seasons. Antagelig ikke en supergod bukse det heller, men vi måtte ha en som holdt ut sesongen og som ikke lagde hull i lommeboka mi.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 08:22   #24
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skallbukse

Her fikk Five Seasons flenge på skikkelig snøføre. Men det er noen år siden da. Mulig kvaliteten er bedre på dagens bukser.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:10   #25
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.846
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skallbukse

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Kjøpte en billig en på KappAhl forleden, fikk 25% på den. Vannsøyle på 5000. Kan godt hende den duger greit nok, om ikke annet kan den brukes som reserve.

Vi hadde skallbukse fra Kappahl, det tok 2 min før han ble klissbløt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:36   #26
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skallbukse

Jeg kjøpte denne til min lange snart niåring, og den er helt super kvalitet! Nå har de bare den igjen i liten str da, men kanskje den finnes andre steder.

http://komplettfritid.no/product/rei...ros-bukse-sort

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 12:25   #27
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.380
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skallbukse

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Vi hadde skallbukse fra Kappahl, det tok 2 min før han ble klissbløt.

Min 1. klassing er på skallbukse nr 2 nå fra KappAhl, brukt av et barn før begge to, ulike størrelser derav bukse nr 2). Acino fikk den ene i går, absolutt brukbar enda. De har holdt ham tørr i alt været vi har hatt i høst og vært supergode. Mye bukse for pengene føler jeg! Jakkene, derimot, likte jeg ikke.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 19:36   #28
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.282
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skallbukse

Når jeg tenker meg om tror jeg at jeg har bidratt med feil informasjon her. Tror vår bukse faktisk er fra Lindex. Kidsa hadde dresser fra KappAhl et år - jeg var kjempefornøyd!

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 21:10   #29
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.380
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skallbukse

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Lillegutt (str 164-170) har en i jr-størrelse fra Sport1 sitt merke Jotunheim, den er vi veldig fornøyd med Ikke er den (for) smal heller

Men nå ser jeg jo at du har kjøpt

Lurer på om jeg må se om vår Sport1 har den. De har ofte Jotunklær, men ikke alltid i store størrelser.

KappAhl buksen har holdt fint i hele fjor, men nå har den et hull jeg har lappet. Den duger en stund til, men jeg tenker hun trenger noe bedre når hun skal en uke på speiderleir til sommeren.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-16, 09:51   #30
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skallbukse

Jeg kjøpte en kjempefin en nå på Obs, i merket North Peak, vannsøyle 10.000, og litt fleksibel. Eldste er kjempefornøyd.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-16, 09:56   #31
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.380
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skallbukse

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg kjøpte en kjempefin en nå på Obs, i merket North Peak, vannsøyle 10.000, og litt fleksibel. Eldste er kjempefornøyd.

Kanskje jeg må se etter noe sånt da. Takk!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no