Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvordan kler dere barna i bhg nå?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-11, 09:55   #81
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kler dere barna i bhg nå?

Knerten er 4 år, så da får de lov til å mene litt selv om hvor mye han skal ha på. Når de går ut så tar han av seg jeansen han har på, og går med ullstrømpis, ulltrøye og en bomullsgenser inni reimadressen. Han bruker nå en reimadress som har vart i 4 sesonger, men den holder fremdeles ungen helt tørr.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 20:36   #82
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan kler dere barna i bhg nå?

Blir stadig overasket jeg. I dag var det kjølig da vi kjørte til bhg så jenta hadde på seg ullundertøy og hjemmestrikkede klær i ull utenpå. Det har vært mildt midt på dagen i dag, ca 2 plussgrader vil jeg tro. Da jeg hentet snuppa hadde hun på seg følgende: ullundertøy, det tykke hjemmestrikkede settet og vinterdressen. I tillegg hadde hun på de varmeste vintervottene. I hylla ligger det flere sett klær, bla annet en tynn ulldress fra Janus som ville vært super å bruke i dag. Jeg skjønner altså at det er vanskelig for de ansatte å etterkomme alle foreldres krav til klær, men å kle på ungen som om det var 10 kalde ute synes jeg kanskje de burde anse som litt i varmeste laget selv. Det var også vindstille så det var ikke kaldere i lufta enn va gradestokken sa. Tror jeg enten må gjemme unna de klærne hun ankommer i. Tenker i alle fall å lufte dette litt for de i morgen og høre hva tanken deres er med å kle de så varm nå som det faktisk er mildt ute.

Kivat lua ligger i det minste foreløbig hjemme.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no